Spring naar bijdragen

Waar werk jij?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 75
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Waar werk jij?

C1000 en oppas

Doe je dat werk als hobby, of voor het geld?

geld, en noodzaak voor mijn buren puh2.gif

Of voor de gezelligheid?

Oook, ik leer veel mensen kennensmile.gif

Vind je dat je te veel werkt? Of juist te weinig?

Gewoon goed, maar fysiek op dit moment teveel

Werk je aan een leverbeschadiging?

(niet dat ik weet, waar slaat die vraag op?)

(oh, en ik rook bij mijn oppasadres en bij de c1000, dat wel, maar dta heeft niets met mijn werk te maken :P

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waar werk jij?

Ik werk op het moment nog overal en nergens. Ik ben flexwerker voor Randstad, wat inhoud dat ik wel een contract heb, maar geen vaste instelling waar ik werk.

Ik ben echter in gesprek met een instelling die mij graag voor vast wil hebben. Dit is een instelling voor mensen met een laag niveau met psychiatrische ziektebeelden en gedrags- en agressieproblematiek die daar soms wel, soms niet vrijwillig verblijven. Oftewel: Mensen met een LVG of SGLVG-status.

Doe je dat werk als hobby, of voor het geld?

In eerste instantie natuurlijk voor het geld. Zo vaak als dat ik kapot gescholden wordt doe je niet als hobby. Maar er is iemand die het moet doen en ik ben er toevallig goed in knipoog_dicht.gif Daarnaast is het niet altijd vervelend en haal ik er ook wel veel voldoening uit. Maar Hobby vind ik een te groot woord. Dat zie ik meer iets als dat je doet ter ontspanning en voor je plezier, daar is hier geen sprake van.

Of voor de gezelligheid?

Ook. Als ik mijn collega's niet zo leuk vond zou ik daar niet in gesprek zijn voor iets vast. Mijn collega's zijn super en ik voel me helemaal in het team horen daar, ondanks het feit dat ik een uitzendkracht ben.

Vind je dat je te veel werkt? Of juist te weinig?

Ik denk dat ik gemiddeld 4 dagen in de week werk. En met school ernaast, een band en een poging tot een sociaal leven is dat net te doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat voor werk doe je?

Momenteel werk ik voornamelijk hard aan mijn toekomst. Ik probeer een baan te vinden als fysiotherapeute in een grote zorginstelling (bv ziekenhuis of verpleeghuis). Om toch niet helemaal van de WW afhankelijk te zijn werk ik een aantal uur als activiteitenbegeleidster in een verzorgings- cq verpleeghuis. Dit houd in dat ik 's morgens de verzorging assisteer op de dementen-afdeling met bv eten geven, koffie zetten enz. en dat ik 's middags 'gewone' bejaarden bezighoudt met een spelletje ofzo.

Is werk een hobby of doe je het voor het geld?

In eerste instantie doe ik dit werk om te investeren in de toekomst. Op deze manier doe ik ervaring op met het werken met ouderen en hoop ik via deze baan alsnog ergens aan de slag te kunnen als fysiotherapeute.

Voor het geld hoef ik het niet te doen, want de WW 'verdiende' meer.

Ik vind het heerlijk om na 5 maanden thuis zitten weer aan het werk te zijn en ik krijg veel voldoening uit mijn werk. Ik ga er elke dag weer fluitend naar toe.

Werk je teveel of te weinig?

Ik werk op het moment eigenlijk te weinig om genoeg te verdienen.

Wat is mijn droombaan?

Zoals gezegd hoop ik een baan als fysiotherapeute te vinden in een zorginstelling. Het liefst zou ik dit combineren met mijn werk met de dementen, omdat ik daar zoveel voldoening uithaal.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat voor werk doe je?

Ik ben supervisor van een avondploeg bij een callcenter. Daar stuur ik een man of 25 aan, geef trainingen en speel af en toe als politieagentje puh2.gif

Is werk een hobby of doe je het voor het geld?

Ik doe het voor het geld, maar ik ben wel heel blij dat ik deze kans heb gekregen om hogerop te komen. Ik hou van uitdagingen en dit is er zeker eentje van.

Werk je teveel of te weinig?

Ik werk elke dag van 13:00 tot 21:30 en de zaterdag van 10:00 tot 16:00. Dit is goed uit te houden smile.gif

Wat is mijn droombaan?

Ik zou het niet weten.. Ik vind heel veel dingen ontzettend leuk om te doen en ik zie mezelf niet m'n hele leven hetzelfde doen. Maar als ik dan een droombaan mag noemen; mama zijn bloos.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waar werk jij?

Ik werk bij een Zaanse ICT-dienstverlener. Op m'n loonstrook zie ik 'junior systeembeheerder' staan. Mijn werk bestaat inderdaad dan ook grotendeels uit het beheren van computersystemen: van Microsoft SBS tot grotere hostingplatformen. Als dank voor al mijn werk mag ik regelmatig klanten op locatie helpen met hun meest stompzinnige computerproblemen en storingen binnen een paar minuten oplossen in het datacenter (dat laatste lukt niet, want voordat ik daar ben met m'n crossbak is het al te laat).

Verder doe ik daarbij ook nog 1/2/3e lijns support. Bij ons is dat namelijk niet onderverdeeld aangezien we maar een kleine club zijn.

Doe je dat werk als hobby, of voor het geld?

Ik heb van m'n hobby m'n werk gemaakt en doe het nu voor het geld. Handig he!

Of voor de gezelligheid?

Heel gezellig is het niet. Als systeembeheerder wordt je vaak (niet altijd) aangezien als het schoffie dat je lastig komt vallen op de pc. Die mensen weten niet dat als ik niet langskom zij geen inkomsten hebben, maargoed! Op kantoor is het gezellig en bij sommige klanten staat koffie/fris/koek klaar waardoor een computerprobleem soms langer duurt dan normaal knipoog_dicht.gif

Vind je dat je te veel werkt? Of juist te weinig?Qua werk werk ik voldoende, precies goed.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waar werk je?

Ik werk momenteel in de kinderopvang, onderdeel van een grote BV waarbij je gestimuleerd wordt door cursussen, nieuwe ideeen en zelfstandigheid. Momenteel werk ik op een groep, maar de toekomst wordt een managersfunctie. Ik doe daarnaast de opleiding management en crediblesmile.gif Dit alles doe ik gericht op de toekomst: mijn eigen dagverblijf oprichten op het moment dat mijn huis dit toe laat.

Doe je dat werk als hobby of voor het geld?

Beide denk ik... Wanneer ik het niet leuk zou vinden zou ik er niet gewerkt hebben, dus puur om het geld is het niet.

Of voor de gezelligheid?

Persoonlijk vind ik een team waarin gezelligheid zit belangrijk, wanneer ik zelf manager word, wil ik graag een enthousiast team met gezelligheid. Wanneer het team dit niet heeft, lijkt het mij een leuke uitdaging daar wat aan te doen.

Mijn studie kent geen gezelligheid in die ene avond school waarin gestapt wordt... En credible is ow zo gezellig knipoog_dicht.gifwidegrin.gif

Vind je dat je veel werkt of juist te weinig?

Vanaf maart ga ik 28 uur werken en wanneer ik manager word hoop ik 32 uur te gaan werken...

Mijn studie duurt nog t/m september dit jaar, ik ben per week wel een dik 5 uur aan het leren gemiddeld.

Voor credible weet ik niet precies hoeveel tijd ik eraan besteed, ik denk gemiddeld 16 uur in de week ofzo. De ene week zou ik meer tijd beschikbaar willen hebben en de andere week heb ik bij wijze van tijd over.

Quote:

De Bron in Dalfsen?
verbaasd.gif

Sinds wanneer is de Bron een hippe plek?

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid