Dagmar 0 Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Mag ik de antwoordenkeuze van vraag 4 grappig vinden? Welke religie hangt u aan?                   Protestants       Moslim       Atheist       anders, nl: Geen groep 'Christendom', nee, Protestants, geen groep Katholiek ernaast, maar wel 'Moslim' Verder ben ik bezig met invullen Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 ... Link naar bericht Deel via andere websites
M_I_R 0 Geplaatst 9 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 @wou: bedankt voor de tip wellicht dat we het kunnen gebruiken. In principe gebruiken we alleen de online-enquête en topics op fora, omdat dat het medium is waarbinnen we ons onderzoek doen. @Verity en alle anderen die dit is opgevallen: Onze eerste opzet omvatte alle grote religies. De prof. die ons begeleid bij dit onderzoek vond dit helaas te ruim en wilde slechts 2 groepen in vergelijking met niet-religieuzen. We hebben uiteindelijk voor deze twee gekozen, wetende dat er heel veel mensen zouden zijn die hier niet binnen zouden vallen. Hierom is er dus ook de mogelijkheid 'anders, namelijk'. We zijn namelijk wel benieuwd wat iedereen ervan vind. Ik zal even met mijn collega overleggen over het plaatsen van de resulaten online. Ik kan me voorstellen dat dat voor jullie ook leuk is om terug te zien. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Maar dan had ik er christen van gemaakt ipv protestants. Dan heb je ook één groep, terwijl moslim ook op te splitsen valt in meerdere stromingen. Maar goed, mijn optie stond erbij dus heb niks te klagen. Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 ... Link naar bericht Deel via andere websites
Snow 0 Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 ingevult en opgestuurd Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Admod note: Beledigende post en reacties verwijderd. Vriendelijk verzoek fatsoenlijk te posten. Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 * Diana heeft het ook ingevuld... Ook ik ben eigenlijk benieuwd of we de resultaten ergens terug kunnen zien in de toekomst? Link naar bericht Deel via andere websites
Punkie 0 Geplaatst 25 december 2007 Rapport Share Geplaatst 25 december 2007 Ik heb m ingevuld Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 25 december 2007 Rapport Share Geplaatst 25 december 2007 Quote: Op donderdag 08 november 2007 17:03:42 schreef M_I_R het volgende: Ik ben een studente nederlands recht en samen met een collega-studente ben ik bezig met een onderzoek naar de acceptatie en kennis van het homohuwelijk in nederland. Nederlands recht is gewoon mooi. Waar studeren jullie het? Overigens vond ik dat er nog wel wat rammelde aan de vraagstelling rondom de rechtstaat, iets wat ik wat meer duidelijk heb proberen te maken in de antwoorden die ik gegeven heb in de enquete onder de naam Eli7. Succes ermee! Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 26 december 2007 Rapport Share Geplaatst 26 december 2007 Ingevuld! Beetje raar dat 'protestant' wel een keuze is en 'katholiek' niet (althans, niet in het standaardrijtje). Er zijn meer katholieken dan protestanten in Nederland (en ja, de volgende vraag was: praktiserend of niet ... al praktiseerden er weer zat katholieken eergisterenavond, hoor ) Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 26 december 2007 Rapport Share Geplaatst 26 december 2007 ... Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Quote: Welke religie hangt u aan?                   Protestants       Moslim       Atheist       anders, nl: Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten