Spring naar bijdragen

denk jij elke dag minstens één keer aan je vrienden?  

1 lid heeft gestemd

  1. 1. denk jij elke dag minstens één keer aan je vrienden?

    • ja
      35
    • nee
      8


Aanbevolen berichten

...aan je vrienden?

Ik was hier wel nieuwsgierig naar. Ik zelf denk eigenlijk elke dag wel even aan hoe het met m'n vrienden is, wat ze bezighoudt enz. enz. Voor mij is het vanzelfsprekend, maar misschien is dat helemaal niet normaal en hebben mensen ook échte diepe vriendschappen waarbij ze dagenlang niet aan elkaar denken?

Uw mening a.u.b. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat zijn 'vrienden'? Mijn persoonlijke invulling van dit begrip is in de loop der jaren ietwat gewijzigd. Vroeger had ik veel vrienden en een weinig kennissen, nu heb ik een weinig vrienden en veel kennissen.

Enfin, BOT smile.gif: Aan mijn vrienden denk ik (bijna) elke dag, zeker als er bij 1 van hen wat speelt en aan mijn 'kennissen' (ik wou overigens dat we in het nederlands hier een beter, een intiemer woord voor hadden- hebben we die?) kan ik, als zij in goede omstandigheden verkeren, dagen, weken en soms zelfs maanden niet denken, noch zien noch spreken.

Da's maar goed ook anders kwam ik nergens meer aan toe knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Wat zijn 'vrienden'? Mijn persoonlijke invulling van dit begrip is in de loop der jaren ietwat gewijzigd. Vroeger had ik veel vrienden en een weinig kennissen, nu heb ik een weinig vrienden en veel kennissen.

Aan mijn vrienden denk ik (bijna) elke dag, zeker als er bij 1 van hen wat speelt en aan mijn 'kennissen' (ik wou overigens dat we in het nederlands hier een beter, een intiemer woord voor hadden- hebben we die?) kan ik, als zij in goede omstandigheden verkeren, dagen, weken en soms zelfs maanden niet denken, noch zien noch spreken.

Dat was precies mijn tekst! biggrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Tsja, ik denk ook niet dagelijks aan mijn vrienden eigenlijk. Soms zie ik ze maanden niet maar dat doet uiteindelijk niets af aan de vriendschap. Als je de hele dag aan elkaar denkt lijkt het meer op een obsessie dan op een vriendschap.

Ligt eraan, ik heb vrienden waarbij ik recies aanvoel wanneer ze een moeilijke tijd hebben en dan denk ik dus wel veel aan ze.

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik denk wel iedere dag aan mn vrienden, vooral die van school(die zie k dan ook iedere dag, maar ook op dagen dat er geen school is denk k wel vaak aan ze). mijn beste vriendin zie ik jammer genoeg maar heel weinig waardoor k ook niet zo vaak aan r denk. maar ik denk iedere dag iig wel aan een paar vrienden. vrienden zijn heel belangrijk voor me!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het ligt eraan welke vrienden... M'n vrienden die ik zeker elke week een paar keer zie, zitten wel elke dag in m'n hoofd, maar dat komt misschien ook doordat je op een dag veel dingen doet die met hun te maken hebben. Ze zijn als het ware meer verweven in je dagelijks leven. Aan vriendinnen die ik maar af en toe zie, denk ik niet elke dag.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Ligt er eigenlijk een beetje aan smile.gif Soms zit mn dag heel erg vol, dan denk ik niet altijd aan al mn vrienden. Maar de meeste zie ik elke dag wel fftjes, dus dan is het best logisch dat je dr op dat moment aan denkt. Maar niet dat ik na een dag denk van: Oehh, gister ben ik vergeten aan hem/haar te denken flower.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid