Spring naar bijdragen

Enquete over tienerzwangerschappen


Aanbevolen berichten

Hé allemaal,

Ik houd mijn profielwerkstuk over de besluitvorming van zwangere tienermeisjes. Houden ze het kindje, of niet?

Hiervoor heb ik ook de meningen nodig van jongens, zouden jullie dus een enquete voor mij in willen vullen?

Het is geheel anoniem, maar als je mee wilt doen aan de documentaire, vergeet dan niet je emailadres in te vullen.

Het liefst alleen jongeren tussen 13 en 19 jaar.

voor jongens: link

Heel erg bedankt alvast!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gedaan. Je vragen zijn echter wel gericht volgens mij op 'jonge' personen. Iemand die alles voor elkaar heeft, getrouwd is enz kan niet echt antwoorden.

Echt 'positieve' antwoorden zijn ook niet mogelijk. Mijn ouders zouden een gat in de lucht springen denk ik puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat fijn dat er zo snel gereageerd wordt!

Inderdaad hebben sommige vragen misschien een negatieve lading.

Omdat de échte meningen in een enquete niet echt tevoorschijn komen, maken we een documentaire waarin we allerlei verschillende mensen aan het woord laten!

Zo komen misschien de positieve verhalen boven tafel smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lastige vragen...

Als ik seks heb maak ik gebruik van...

Tsja dan heb ik geen relatie en (dus) al helemaal geen seks... Kan natuurlijk ook

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid