Spring naar bijdragen

Laten je ouders je alles luisteren?


Aanbevolen berichten

Ik mag alles luisteren, maar ze hoeven niet alles te horen puh2.gif

Dat ligt niet aan de teksten maar aan de overlast (meestal luister ik muziek op de computer die in de woonkamer staat)

Verder zal het wel heel erg schelen dat ik praktisch dezelfde muzieksmaak heb als zij. Wanneer ik een nieuwe band ontdek en ik denk dat ze het niets vinden is het 9 van de 10x zo dat ze het best leuk vinden, of me er zelfs over gaan uithoren omdat ze het zo leuk vinden puh2.gif

Tekstueel heb ik ze nog nooit horen klagen. Misschien komt dat omdat ze de helft niet verstaan, maar ik vermoed toch meer dat het ze niet uitmaakt.

Mijn ouders zijn best blij met me. Ik in ieder geval wel met hen widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik mag, denk ik alles wel luisteren.

Op het moment dat er iets aan staat wat mijn moeder niet bevalt en ze is de was aan het ophangen wordt me dat ook even duidelijk gemaakt. Ze weet dat het christelijk is dus de teksten heeft ze geen probleem mee. Het is gewoon herrie krijg ik als argument, maar als jij het luisteren wil, moet je dat doen.

Maar heel stiekem als mijn mama de was ophangt zet ik wat anders aan, voor haar big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Door mijn ouders is nooit gezegd dat ik, de muziek die ik luisterde, niet mocht luisteren van hen. Volgens mij luisterde ik ook wel christelijk verantwoordelijke liedjes en niet zoals het genoemd wordt "de herrie". Dat scheelt in m`n ouders ogen natuurlijk ook een hoop knipoog_dicht.gif

Als ik nu iets opzet of luister waarvan ik weet dat m`n moeder het niet helemaal eens is, dan zegt ze er toch niets meer van. Inmiddels mag ik dat allemaal zelf bepalen knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik mag alles luisteren, kijken en lezen wat ik wil..

Al die heidense teksten hebben mij zeker atheïstisch gemaakt
flower.gif

Hmmm... in ieder geval zuur. devil.gif

Ik mocht indertijd geen techno draaien, ja in theorie wel, maar dan kwam m'n pa al heel gauw klagen dat het te hard was en pokkeherrie. Achteraf klopte dat ook eigenlijk wel. rofl.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

mijn ouders laten me luisteren wat ik wil, zolang ik maar niet met 'enge' dingen op mijn shirts rondloop. Ik zie ook niet in waarom ouders kinderen verbieden dingen te luisteren uiteindelijk luister je er toch wel naar en je moet gewoon op zoek kunnen naar de muziek die bij je past, muziek is heel belangrijk voor mensen je kunt er je emoties in kwijt. Nog iets dat ik niet snap is dat bepaalde mensen metal (en ook andere muziek soorten) zien als de muziek van de duivel. In tegendeel als je gaat kijken waar metal het meest op lijkt dan is het wel klassieke muziek. Alleen dan een tikkeltje harder.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik mag alles luisteren, zolang ik het maar voor God kan verantwoorden.

Ik denk dat je dat in je hoofd moet houden, mag Jezus bij jou op je slaapkamer, achter de computer of met je mp3 komen luisteren? Kun je het verantwoorden??

'plezierliedjes' vind God denk ik echt niet erg hoor.

Maar let op de tekst. Waar gaat het over?!

liefs Hadassa

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik heb het nog nooit met m`n ouders over gehad...

Luister gewoon wat k mooi vind, en kan waarderen..

Mischien ook omdat verbieden bij mij weinig zin heeft..

Ze vragen soms of het zachter kan..

ik heb een keer het argument van ;

''maar pa het is christelijk'' gebruikt..

Toen zei die dat christenen dus ook herrie konden maken en hij gewoon naar bed wouknipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik woon niet meer thuis dus voor mij geld het niet... Ik zet bij mij thuis wel ongeveer alles op

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik mag in principe alles luisteren van mn ouders, want ze weten wel dat ik ongeveer weet wat ik tekstueel wel en niet wil horen smile.gif .

Tevens is het hier ook een voordeel dat mn ouders zelf ook wel rock/metal kunnen waarderen en bijvoorbeeld ook trouwe flevogangers zijn worshippy.gif .

Ik heb ook niet zo vaak gezeur of de muziek zachter mag, zolang ze het niet storend horen (en ik woon niet echt in een gehorig huis) vinden ze het best, alleen als mn broertje die naast met slaapt naar bed gaat moet de muziek wel met koptelefoon op.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid