gewoon Paul 8 Geplaatst 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2009 Quote: Op zondag 15 februari 2009 10:56:42 schreef Tamar het volgende: wooden shoes, of clogs, maar dat geeft niet. Clomps snappen we ook Ja, net als bij dijk - daik toch? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2009 T. het gevoel van weer gelukkig samen met jou zijn een knuffel, een kus een glimlach en een lief woord kwam weer helemaal terug toen ik je weer zag vandaag Het gevoel van toen, samen met elkaar, "wij" zijn, de knuffels, de kussen je glimlachjes je lieve woorden waren weer helemaal terug en ik was weer overstag Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2009 Quote: Op zondag 15 februari 2009 22:38:28 schreef Jipke het volgende: T. het gevoel van weer gelukkig samen met jou zijn een knuffel, een kus een glimlach en een lief woord kwam weer helemaal terug toen ik je weer zag vandaag Het gevoel van toen, samen met elkaar, "wij" zijn, de knuffels, de kussen je glimlachjes je lieve woorden waren weer helemaal terug en ik was weer overstag Mooi! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 18 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2009 * Dwarrel komt er net achter dat ze al heeel lang niet geschreven heeft... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 23 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2009 Het is niet hetzelfde als het één wel gebeurd maar het andere niet mag... Het is niet hetzelfde als de beweging hetzelfde is maar de ondergrond anders Niet hetzelfde als gevoelens er wel zijn maar de uitwerking niet mag... Niet het zelfde Als de dag erna het ene is opgelost maar het andere nog mee-zweeft Niet hetzelfde want het moet ook anders maar soms.... liever niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 23 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2009 Piunieren, met de voetjes in de klei, piunieren, onbezorgd en blij. Het blad is nog grotendeels onbeschreven, de mogelijkheden zijn even eindeloos als de horizon. Maar er is ook houvast, het gebed van getijden, als een vast baken tegen de getijden van buiten. De ene dijk die er beschermd is van aarde, de ander van geest. Ik heb nachtmerries hier, maar hou me vast aan de dromen daar. Sommige plantjes hebben een stokje nodig, dat hun helpt de richting aan te geven van de groei. Soms moet een mens zich heel klein maken, om vervolgens door Hem te worden opgericht. Maar voor het scheepje in de veilige haven is, voelt het de kracht van de storm. Er is niets aan de hand, zolang je maar op de vuurtoren bij de haven blijft gericht. In Hem is van alles mogelijk, zolang je maar niet aan het doe-het-zelven slaat. maar vertrouwt op het vakmanschap van de Timmerman. Weten wat je kunt is weten wat je nodig hebt. Je zwakke kanten onder ogen zien is je sterke kanten ontwikkelen. Echte groei is niet de wereld naar je hand zetten, maar haar aanvaarden zoals ze is. Vrede sluiten i.p.v. de strijd aangaan. Af en toe zijn er nog huizenhoge golven, die het zicht op het licht ontnemen, alsof ze bewust de illusie van afstand willen bestendigen. Maar de kracht van het baken is sterker dan de grootste afleiding, de haven komt in zicht. Thuis, eindelijk thuis! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Intellectueel bejaard, soms bijna seniel. Emotioneel onvolmaakt, soms bijna infantiel. De één zegt: "je staat stil", de ander zegt juist: "je wil te snel en veel teveel". Hoe meer ik vorder, hoe duidelijker is het beeld daar: Zie de menselijke paradox, hij is prins én bedelaar. Niet tijdens de intocht, maar aan het Kruis werd Hij pas écht koning. Zijn boodschap: "toon liefde tot het uiterste". en eeuwige liefde is je beloning. Mocht ik alles vergeten, dÃt is wat ik wéét. en Hij zorgt ervoor dat ik het niet meer vergeet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Heer blijf bij mij nu de dood over mijn vader praalt en de kist in de groeve daalt ik weet dat hij bij U is voor mij is alleen droefenis Heer blijf bij mij Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Stilzwijgende gesprekken Zomerzon door ons heen Hemelse ogen Lach om je lippen Op je wangen een blos Verliefd Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 wat leuk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jon 0 Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Marieke Hun kamer aan de rozengracht ruwe lijnen in nieuwe huid en wand verbeten je ziet zijn schreden breed gekerfd ze lopen dood; hij had haar de zonsopgang beloofd maar trekt nu zijn gordijnen dicht gehuld in zonnebril richting westermarkt de straat in; die zij voor hem verliet Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jon 0 Geplaatst 30 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2009 1,80 Gelokt met zoete wijn en sigaretten Door een rookgordijn van leugens Ontdaan van sjalen,parels En de alom geliefde surrogaat vader En nu door twee man sterk beteugeld Strijdkrachtig en dat maakte haar nog wulpser Haar tranen zoet Meewerken was de laatste troef Gestationeerd in standjes Mijn god wat vonden ze het prachtig Mijn god wat vonden ze het prachtig Geschaafd Verwond Verscheurd Alles voor een drankje van 1,80 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jon 0 Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Hoer op de bank Draadjes pikkend; niet van mijn jarretels dan wel van de dieproze bank ik slaap langer dan verwacht vanavond tikt slechts de regen op het raam bestel ik chinees voor een en wacht ik op het samen in het bekende licht dat mijn aangezicht wat minder onaangeraakt kleurt Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Jon, maak je die gedichten zelf? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jon 0 Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 ja... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jon 0 Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Quote: Op dinsdag 28 april 2009 13:52:36 schreef Gilrea het volgende: Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst 30 april 2009 Quote: Op dinsdag 28 april 2009 11:00:52 schreef Jon het volgende: ja... Knap Ik kan nul komma nul dichten.. Ik kan wel rijmen, maar dan krijg je de meest idiote\debiele\niet kloppende\ rare effecten Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2009 "is het wel verstandig?" vroeg zij zich af terwijl hij haar teder kuste en zijn hand haar lichaam betastte "moet ik dit wel doen?" dacht zij toen hij haar beetpakte zich naar binnen drong zonder enige emotie "nee," dacht zij "dit was niet wijs" toen hij van haar afging en zij zich slechts kon bedekken met haar dunne armen ze besefte opeens "ik ben gebruikt" Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 de mensen van voorbij, zij blijven met ons leven de mensen van voorbij, ze zijn met ons verweven in liefde in verhalen, die wij zo graag herhalen in bloemengeuren, in een lied, dat opklinkt uit verdriet de mensen van voorbij, zij worden niet vergeten de mensen van voorbij, zijn in een ander weten bij God mogen ze wonen, daar waar geen pijn kan komen de mensen van voorbij, zijn in het licht, zijn vrij Opgedragen tijdens de begrafenis van mijn oma, 20 maart 2009. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 Quote: Op zaterdag 02 mei 2009 04:15:37 schreef Jipke het volgende: "is het wel verstandig?" vroeg zij zich af terwijl hij haar teder kuste en zijn hand haar lichaam betastte "moet ik dit wel doen?" dacht zij toen hij haar beetpakte zich naar binnen drong zonder enige emotie "nee," dacht zij "dit was niet wijs" toen hij van haar afging en zij zich slechts kon bedekken met haar dunne armen ze besefte opeens "ik ben gebruikt" Lekker smakeloos. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Josminator 0 Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 Waarom?? Mooi gedicht juist. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 Ja een leerzaam einde, niet mooi. Plat. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 24 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 Wat wil je horen? Hoe het vroeger was? of twee jaar geleden, of vorig jaar? Hoe het gister was, of vanmorgen, hoe het volgende week gaat, of in de toekomst? Wil je het echt weten of roep je maar wat? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 Quote: Op zondag 24 mei 2009 12:10:56 schreef Caesarion het volgende: Ja een leerzaam einde, niet mooi. Plat. plat ja, zoals die sex ook plat was... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten