audacity 0 Geplaatst 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 Quote: Op dinsdag 21 augustus 2007 21:17:35 schreef Audiophile het volgende: [...] Tadaaaaa, mijn stelling bewijst zichzelf meteen! Als je echt gevoel voor humor had had je me niet virtueel geschopt. * marliesje steekt haar middelvinger op en loopt boos weg nee audio, jouw stelling bewijst alleen dat ik virtueel ook makkelijk op de kast te jagen ben, net als in real life overigens. Zo. Klaar. Punt. Uit. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 21 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 Quote: Op dinsdag 21 augustus 2007 21:22:55 schreef marliesje het volgende: ik dacht dat alleen vrouwen scheten laten vies vonden Niet zó snel dame, ik vind het heerlijk om scheten te laten, vooral als ze zo'n lekkere eierengeur hebben. Het liefst laat ik ze in gezelschap en stel ik een ander verntwoordelijk. Ik vind alleen dat vrouwen dat recht niet hbben, dat is voorbehouden aan de man. Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 Quote: Op dinsdag 21 augustus 2007 21:29:56 schreef Pius_XII het volgende: [...] Niet zó snel dame, ik vind het heerlijk om scheten te laten, vooral als ze zo'n lekkere eierengeur hebben. Het liefst laat ik ze in gezelschap en stel ik een ander verntwoordelijk. Ik vind alleen dat vrouwen dat recht niet hbben, dat is voorbehouden aan de man. dat moet je dan toch is uitleggen, hoe dat nou zit met dat scheten laten. Ik ben al opgegroeid met een broertje die het fantastisch vond mij te verblijden met geuren afkomstig uit zijn darmen en nu ga je me vertellen dat mannen daar het alleenrecht op hebben. Scheten zijn gewoon vies en helemaal als ze expres verspreid worden. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 21 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 Quote: Op dinsdag 21 augustus 2007 21:34:43 schreef marliesje het volgende: dat moet je dan toch is uitleggen, hoe dat nou zit met dat scheten laten. Ik ben al opgegroeid met een broertje die het fantastisch vond mij te verblijden met geuren afkomstig uit zijn darmen en nu ga je me vertellen dat mannen daar het alleenrecht op hebben. Scheten zijn gewoon vies en helemaal als ze expres verspreid worden. Prediker kan het beter zeggen dan ik. Pred. 11,5a Je kent de wegen van de wind niet, je kent het kind dat in de moederschoot groeit niet En inderdaad, baringssymboliek past hier nog het beste bij: Ja, als het eraan zit te komen, dan voelt het even rot, maar zodra als de openbaring het daglicht heeft gezien, dan voel je je even, heel even, de gelukkigste mens op aarde. En dat geluk wordt alleen nog maar verhoogd als je je medemens ermee kunt vergrassen. Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 Scheten laat je op de wc. man of vrouw, verschil of geen verschil. Echte verschillen tussen mannen en vrouwen zitten in lichamelijke en psygische sterkte, niet of iemand ja of nee een filmje leuk vind. Ik vond hem leuk, komt dat omdat ik meer jongens dan meisjes als vrienden heb, of simpelweg omdat ik droge humor heb? Een ander vind het filmpje niet leuk, dat kan zowel een man als een vrouw zijn. moet dat echt het verschil aangeven tussen mannen en vrouwen? Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 21 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 Quote: Op dinsdag 21 augustus 2007 21:42:48 schreef TamarM het volgende: Scheten laat je op de wc. man of vrouw, verschil of geen verschil. Goed zo, hou dat vast, jij bent tenminste een vrouw die haar plaats kent. Quote: Ik vond hem leuk, komt dat omdat ik meer jongens dan meisjes als vrienden heb, of simpelweg omdat ik droge humor heb? Een ander vind het filmpje niet leuk, dat kan zowel een man als een vrouw zijn. moet dat echt het verschil aangeven tussen mannen en vrouwen? Ja, en ik zeg het niet lichtjes, maar ik denk wel dat we hier bij de definitieve waterscheiding zijn aanbeland. Hier worden de bokken van de schapen gescheiden. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 als ik eerst nog een wc oet zoeken als ik een scheet laat dan komt ie er onderweg 10 keer zo hard uit meestal komen ze op als ik door het winkelcentrum loop. ja, daag, ga ik geen wc zoeken, ik knijp m'n billen wel samen en loop snel door Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 Quote: Op dinsdag 21 augustus 2007 21:52:58 schreef Pius_XII het volgende: Ja, en ik zeg het niet lichtjes, maar ik denk wel dat we hier bij de definitieve waterscheiding zijn aanbeland. Hier worden de bokken van de schapen gescheiden. jaaaaaaaaaaaa ik ben een bok en ik ben er nog trots op ook Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 Het is fantastisch om winden te laten op concerten. Niemand hoort wat en kan geen kant op Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 precies, jij snapt het! Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 Ik ben een vrouw die mijn plaats kent? Ik ben een vrouw die het meer dan ranzig vind dat mannen publiekelijk scheten laten. bij ons thuis is de regel dan ook, scheten op de wc en zittend plassen. Misschien is dat een verschil, vrouwen houden wat meer van hygiene Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 Ik heb waarschijnlijk iets te veel mannelijke hormonen ofzo... Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 volgens mij laten mannen publiekelijk scheten omdat vrouwen daar zo leuk op reageren en daar zo leuk op blijven reageren. Scheten laten is een ideale manier voor een man om een vrouw op de kast te krijgen. Zow dat is mijn theorie. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 Ehm.. als je ergens staat en je moet een scheet laten, ren jij dan haastig de kamer uit? En als je op straat loopt? Of midden in een volle concertzaal staat? Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 ik laat nooit scheten in het openbaar. En ja dat levert wel eens buikpijn op. Serieus hoor......en mn broertje snapt dat nog steeds niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 Quote: Op dinsdag 21 augustus 2007 22:15:19 schreef WonderfulStar het volgende: Ehm.. als je ergens staat en je moet een scheet laten, ren jij dan haastig de kamer uit? En als je op straat loopt? Of midden in een volle concertzaal staat? dan probeer ik het in te houden of zachtjes te doen en soms doe ik daar niet aan mee Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 zie je wel! jij laat ook niet alleen scheten op de wc Link naar bericht Deel via andere websites
Ignatius Maria 0 Geplaatst 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 Deze filmpjes kende ik al... door een vriendin van me. Dus ja, je hebt humor of je hebt het niet denk ik. Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Ach, ik denk dat veel mannen laat volwassen worden en soms blijven hangen in de puberale humor en er geen afschijt van willen nemen. Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 afschijt? over puberale humor gesproken Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Ik vroeg me al af welke man hem op zou merken Link naar bericht Deel via andere websites
mirjam26 0 Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Goed, het verschil tussen mannen en vrouwen is dus dat ze sommige filmpjes leuk of niet leuk vinden en dat mannen scheten laten waar andere mensen bij zijn en vrouwen niet? Volgens mij zijn er nog wel meer verschillen, of ligt dat aan mij? Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Quote: Op woensdag 22 augustus 2007 20:20:40 schreef mirjam26 het volgende: Goed, het verschil tussen mannen en vrouwen is dus dat ze sommige filmpjes leuk of niet leuk vinden en dat mannen scheten laten waar andere mensen bij zijn en vrouwen niet? Volgens mij zijn er nog wel meer verschillen, of ligt dat aan mij? Tuurlijk zijn er meer verschillen. Zoals kaart lezen en auto rijden. (en dan nu eerst een bakkie thee, en dan straks even de reacties bekijken ) O en voor de heren, het voetbal begint nu op SBS6. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Quote: Op woensdag 22 augustus 2007 20:24:00 schreef Thorgrem het volgende: [...] Tuurlijk zijn er meer verschillen. Zoals kaart lezen en auto rijden. Oke, ik geef het toe, ik kan géén kaartlezen Ik had een kaart van de het UTterrein, ik wÃst waar ik stond en ik wist waar ik naartoe moest, en ik had geen idee welke kant ik op moest Dus wat doet de vrouw in nood? Die vraagt het aan een (mannelijke, jawel ) vriend die wél kan kaartlezen en vaker op de UT komt. (nu moet ik er bij zeggen dat deze kaart een 3D kaart was, vergelijkbaar met die pretparkkaarten. Normale kaarten lezen gaat me wel goed af ) Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Ik ben gelukkig wel goed in kaartlezen en andere mannenzaken Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten