LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 Voor wat betreft humor? Gisteren was ik bij een vriendin en toen liet ik haar wat leuke youtube filmpjes zien, maar op een gegeven moment keken we deze: Arie en Bastiaan Het B -team Naja, af en toe zit er wel wat ongepolijst taalgebruik in, maar wat die filmpjes nou echt zo lollig maakt, dat zijn die over-the-top vechtscenes. Ik lag dus helemaal dubbel (vooral wanneer die die spijker in z'n hoofd krijgt, of als de caravan helemaal aan gort gaat). En ja, ik weet wel dat het best kinderachtig is enzo, maar zij zat er bij te kijken met van die glazige ogen, ze vond het helemaal niks. Dus dan vraag ik me af, hebben de meeste vrouwen dat nou? Is dit een typisch jongetjes-iets? Of valt dat mee? Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 Das wel leuke humor, maar typisch iets voor mannen. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 21 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 Quote: Op dinsdag 21 augustus 2007 12:51:37 schreef Thorgrem het volgende: Das wel leuke humor, maar typisch iets voor mannen. Ja, dacht ik al, maar hoe komt dat toch he? Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 Quote: Op dinsdag 21 augustus 2007 12:54:55 schreef Pius_XII het volgende: [...] Ja, dacht ik al, maar hoe komt dat toch he? Vrouwen hebben series als the A team nooit gekeken en snappen het daarom niet zo. Daarnaast zijn vrouwen wat fijngevoeliger, denk ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 Ik heb het eerste filmpje zo'n 5 min 30 gekeken tot de caravan ontplofte en hoewel ik me voor kan stellen dat het grappig wordt gevonden lig ik niet dubbel nee. Hooguit smaakt m'n tosti me minder goed... Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 haha ik vind de manier hoe ze praten en roepen grappig en wat ze soms zeggen. wat komt er uit ruben zijn kont gevallen lol Jullie moeten echt deze filmpjes eens kijken: link gewoon hilarisch die voice overs! haah dat van het B team als die kip ontploft vind ik ook strijk. Het gepraat vind ik niet goed. Haha en als ze aankomen in dat busje terwijl ze schieten vind ik ook grappig En dat erna ook, hoe ze dan spreken whaha en dan beginnen dansen Ok en nu hou ik op want volgens mij vind niemand het boeiend te horen wat ik allemaal grappig vindt ik hou meestal van dingen die nergens op slaan. Zoals in the simpsons movie, dat spider pig gedoe. Slaat ook echt op niks Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 Dat spider pig is inderdaad geinig Maar op de een of andere manier doet me dit niets... Zal ze een keer samen met een groep vriendinnen kijken, dan zijn we toch al übermelig dus waarschijnlijk liggen we dan wel strijk Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 The A-Team keken we thuis vroeger altijd. Bassie & Adriaan soms, maar heb ik nooit leuk gevonden. Aan deze parodie vind ik alleen het brabantse accent leuk. Maar vechten is gewoon voor mannen. Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 Quote: Op dinsdag 21 augustus 2007 13:40:37 schreef Hester het volgende: Maar vechten is gewoon voor mannen. Alleen voor een specifieke groep mannen Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 ik had expres de onderbouwing er niet bij gezet Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 Quote: Op dinsdag 21 augustus 2007 13:44:27 schreef Hester het volgende: ik had expres de onderbouwing er niet bij gezet lijkt me heel wijs Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 Quote: Op dinsdag 21 augustus 2007 12:56:55 schreef Thorgrem het volgende: [...] Vrouwen hebben series als the A team nooit gekeken en snappen het daarom niet zo. Daarnaast zijn vrouwen wat fijngevoeliger, denk ik. Foei, voor zover ik weet ben ik van het vrouwelijke geslacht en ik heb the a-team dus wél gekeken he Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 Quote: Op dinsdag 21 augustus 2007 15:10:43 schreef WonderfulStar het volgende: [...] Foei, voor zover ik weet ben ik van het vrouwelijke geslacht en ik heb the a-team dus wél gekeken he ok. En vond je het ook leuk om te kijken, of keek je het omdat andere familie leden het toevallig keken? Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 nee, ik vond het leuk, en nog steeds trouwens Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 ik heb ook the A-team gekeken, bij mij was het verplichte kost, net als McGiver en Nightrider. En mijn vader en broertje werden aan de andere kant ook weer getrakteerd op Baywatch en Dr. Quinn. En nee, dit is niet mijn soort humor. Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 Ik vond dat filpje over Arie en Bastiaan gewoon smakeloos. Het is zo nep, en onduidelijk en, nja, niet mijn soort humor denk ik. Een jongen uit mijn klas maakt ook dat soort filmpjes, daar moet ik dan wel om lachen, omdat hij erin meespeelt. [spam] link [/spam] Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 Quote: Op dinsdag 21 augustus 2007 12:51:37 schreef Thorgrem het volgende: Das wel leuke humor, maar typisch iets voor mannen. ik ben een man Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 21 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 Hmmm, tot nu toe gaat mijn these redelijk op. (behalve Taam, die weer zonodig dwars moet liggen, maar soit) Ik hoor opmerkingen als 'smakeloos' en wat over tosti's die minder goed smaken. Is dat de clou? Werkt het bij jullie op de smaakpapillen? Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 Vrouwen hebben geen gevoel voor humor, da's toch al algemeen bekend? Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 misschien zijn de grappen te visueel en zijn mannen nou eenmaal visueler ingesteld????? Samengevoegd: * marliesje schopt audio heel hard Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 Quote: Op dinsdag 21 augustus 2007 18:14:34 schreef WonderfulStar het volgende: nee, ik vond het leuk, en nog steeds trouwens Bestaat de perfecte vrouw dan toch? Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 Quote: Op dinsdag 21 augustus 2007 21:14:19 schreef marliesje het volgende: misschien zijn de grappen te visueel en zijn mannen nou eenmaal visueler ingesteld????? Samengevoegd: * marliesje schopt audio heel hard Tadaaaaa, mijn stelling bewijst zichzelf meteen! Als je echt gevoel voor humor had had je me niet virtueel geschopt. Samengevoegd: Quote: Op dinsdag 21 augustus 2007 21:16:00 schreef Thorgrem het volgende: [...] Bestaat de perfecte vrouw dan toch? Ik ken er eentje die dat soort filmpjes leuk vindt èn kan lachen om boeren en van boerwedstrijden houdt. Interesse? Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 21 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 Quote: Op dinsdag 21 augustus 2007 21:17:35 schreef Audiophile het volgende: Ik ken er eentje die dat soort filmpjes leuk vindt èn kan lachen om boeren en van boerwedstrijden houdt. Interesse? Zolang ze maar geen harde scheten laat... Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 Quote: Op dinsdag 21 augustus 2007 21:21:03 schreef Pius_XII het volgende: [...] Zolang ze maar geen harde scheten laat... ik dacht dat alleen vrouwen scheten laten vies vonden Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 Quote: Op dinsdag 21 augustus 2007 18:14:34 schreef WonderfulStar het volgende: nee, ik vond het leuk, en nog steeds trouwens ik ben gelukkig niet de enige die ze leuk vind Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten