Ann 0 Geplaatst 11 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2007 Er was deze avond een geweldige docu op canvas/Terzake Woensdag 11 juli 2007 Beperkt houdbaar Documentairemaakster Sunny Bergman is 33 en worstelt met een heel simpele vraag: 'Waarom fluiten de werkmannen op een bouwwerf niet meer naar mij wanneer ik voorbij loop?'. Die vraag is het uitgangspunt voor een boeiende reportage over veranderende schoonheidsidealen, maatschappelijke druk, misleidende reclame en het succes van plastische chirurgie. Vinden we over een aantal jaren rimpels even vies zoals we nu behaarde benen vies vinden? Zijn vrouwen die hun voorhoofd niet laten volspuiten met botox binnenkort een uitzondering? En waarom mogen mannen wel rimpelig zijn en vrouwen niet? Sunny Bergman trekt naar Amerika om antwoorden te vinden. (VPRO, 2006) » www.beperkthoudbaar.info Link naar bericht Deel via andere websites
Spark 0 Geplaatst 12 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2007 Ik moet mijn behaarde benen weer eens gaan scheren of ontharen ofzo. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 12 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2007 weer Ik hoop dat het weer vandaag meezit, zodat snuffie en ik toch nog naar de stad kunnen. Link naar bericht Deel via andere websites
Yara 0 Geplaatst 12 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2007 Wat ben je bedroefd, mijn ziel, en onrustig in mij. Vestig je hoop op God, eens zal ik hem weer loven, mijn God die mij ziet en redt. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 12 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2007 Onrustig Het is buiten erg onrustig hier in nijkerk... Het stortregent nog net niet!! Link naar bericht Deel via andere websites
Spark 0 Geplaatst 13 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2007 In Nijkerk, daar is toch "Op weg naar zee"? Dat zuigt. Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 13 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2007 woon ik aan het strand, is het nog geen weer om in zee te zwemmen Link naar bericht Deel via andere websites
Spark 0 Geplaatst 13 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2007 wie is er ooit op het idee gekomen dat in je bikini (of ondergoed, is hetzelfde) zwemmen normaal is? Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 13 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2007 pff, ik liep vanmiddag bij ons op de braderie, was er een kraam met ondergoed, daar hadden ze balonnen met boxershorts hangen.. zag er niet uit Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 13 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2007 pff, wat is het benauwd vandaag zeg Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 13 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2007 vandaag Vandaag ben ik begonnen aan het naaien van een jas, na lang prutsen met de verkeerde naald, is het toch nog goed gekomen... Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 13 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2007 Ons navigatiesysteem is een beetje vreemd. Wanneer we gewoon de snelwweg volgen geeft ze aan dat we de verkeerde weg hebben, een of ander dorpsweggetje. Blijkt dat deze snelweg net aangelegd is Link naar bericht Deel via andere websites
Yara 0 Geplaatst 13 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2007 De To the world you may be just one person; but to one person you may be the world. Link naar bericht Deel via andere websites
danielle_v 0 Geplaatst 13 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2007 nog 2 nachtjes slapen en dan krijgen we de kittens! Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 13 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2007 @ Danielle_V: Vriendelijk verzoek om de openingspost te lezen om dit spel te begrijpen ipv "losse" opmerkingen te plaatsen die er niet bij horen... @ all: World Joy to the world! Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 13 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2007 Joy Over Joy gesproken, ik vind Joy echt vieze ijsjes. Ook die stomme reclame: ROOD!!! GROEN!! ORANJE!! GROEN!! Wie trapt daar nou in, die vader kijkt toch eerst zelf wel voordattie plankgas geeft.. Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 13 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2007 ik wilde vandaag stoppen vandaag voor een rood stoplicht (op de fiets) toe vanaf de overkant 2 jongens naar me toe fietsten die riepen 'HIJ IS GROEN HOOR' (dat stoplicht blijft idd op rood staan als er nog niet op het knopje gedrukt wordt, dus kan het voorkomen dat ie aan de overkant op groen staat). En ik was natuurlijk weer zo goedgelovig om daar in te trappen Gevolg: een paar boze automobilisten die moesten wachten tot ik voorbij was Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 14 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2007 boze automobilisten Wie herkent dit: Je gaat met de auto ergens voor de eerste keer heen, en je vader kan de weg niet vinden. Hij veranderd dan in een van die boze automobilisten, die de sfeer in de auto verkanllen voor zover dat nog mogelijk is, en meteen is de hele dag naar de mallemoeren. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 14 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2007 Herkennen Mijn hond herkent me steeds minder naarmate 'ie blinder wordt. Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2007 blind vaochtend braderiedienst gehad in dorp, er was een blinde man die zijn getuigenis gaf.. heel gaaf Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2007 er er is niks, echt niet waarom gelooft niemand dat? Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2007 Gelooft Gelooft en u bent behouden Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2007 Behouden Behouden glorie is het tegenovergestelde van vergane glorie. Link naar bericht Deel via andere websites
MarieMol 0 Geplaatst 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2007 glorie Bij ons zit de gouda's glorie fabriek daar stinkt het echt als je er voorbij fietst. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2007 zit Blijf zitten waar je zit en verroer je niet!! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten