Sabrina A. 0 Geplaatst 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst 6 september 2007 ga Zaterdag ga ik naar 'n basketball-toernooi in Arnhem, word heel leuk... van 09:00 tot 21:00 maar toch leuk! Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst 6 september 2007 Zaterdag naar Javier Guzman Ik heb er zin in Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst 6 september 2007 zin Ik ga morgen weer werken, en morgenmiddag nieuwe kleren kopen. Best wel zin in het laatste eigenlijk... Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst 6 september 2007 kleren ik kreeg de laatste dagen allemaal bestelde kleren binnen en ze waren allemaal te klein Link naar bericht Deel via andere websites
Yara 0 Geplaatst 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst 6 september 2007 te Ik heb net een deel van Borat gezien, de film van Ali G, maar die is echt te erg! Link naar bericht Deel via andere websites
MarieMol 0 Geplaatst 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst 6 september 2007 echt te Ik heb net een workshop MIME gevolgd die was echt te gek Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 7 september 2007 Rapport Share Geplaatst 7 september 2007 Ik heb 5 weken cursus Cursus is leuk Vooral als je er voor betaald wordt Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 7 september 2007 Rapport Share Geplaatst 7 september 2007 leuk Ik heb morgen een etentje: me oma wordt 75. Gaat leuk worden denk ik!! Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 7 september 2007 Rapport Share Geplaatst 7 september 2007 Morgen morgen ga ik ook naar mijn oma, die wordt 72 (volgens mij) Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst 9 september 2007 oma De verjaardag van mijn oma was leuk, ik had alleen een beetje veel gegeten, en ik was toch wel blij dat ik vannacht om half 2 op bed lag. Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 10 september 2007 Rapport Share Geplaatst 10 september 2007 gisteren heb ik voor het eerst mijn (achter)neefje gezien Hij was zooo schattig Niet te geloven dat zoiets 9 maanden in iemands buik rondgedreven heeft... check *smelt* Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 10 september 2007 Rapport Share Geplaatst 10 september 2007 Quote: Op maandag 10 september 2007 08:22:15 schreef hopeloos het volgende: rondgedreven Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2008 Hierbij een slotje op dit spel topic, omdat er teveel speltopics momenteel in omloop zijn. Je kunt verder spelletjes spelen in antwoord maar raak, een credible verhaal en bijzondere plaatjes. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten