badeend 0 Geplaatst 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2007 Nu Nu ik toch deze post aan het schrijven ben, stop ik er ook niet mee, Alhoewel ik echt helemaal niks zinnigs te melden heb. Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2007 sinds ik de nee-nee sticker van onze brievenbus verwijderd heb, wordt ik overladen met post een paar folders zijn leuk hoor, maar zo belachelijk veel is alleen maar irritant.... Link naar bericht Deel via andere websites
*Jesusfreak* 0 Geplaatst 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2007 Leuk Vandaag naar mn nichtje op de camping geweest, was vet leuk Ff gezwommen Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2007 Quote: Op maandag 09 juli 2007 17:01:47 schreef *Jesusfreack* het volgende: Leuk Vandaag naar mn nichtje op de camping geweest, was vet leuk Ff gezwommen Mijn nichtje is een leerneef ... of net andersom, nu weet ik het niet meer. Link naar bericht Deel via andere websites
*Jesusfreak* 0 Geplaatst 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2007 Quote: Op maandag 09 juli 2007 17:24:01 schreef Pius_XII het volgende: [...] Mijn nichtje is een leerneef ... of net andersom, nu weet ik het niet meer. huh?dat snap ik nie Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2007 ik ik ga vandaag nog even oefenen met een bandje.... nog even alles er goed instampen... Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2007 Mijn moeder heeft wel eens overwogen om een bandje te laten aanbrengen om haar maag te verkleinen, zodat ze eindelijk eens zou afvallen. Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2007 Zodat Vandaag moest ik eerder beginnen met werken omdat de vloeren in de was waren gezet. Zodat alles op tijd weer klaar stond voor de aanvang van de kinderen Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2007 werken Ik heb vandaag mijn eerste werkdag achter de rug als order picker in een magazijn. Is best leuk werk hoor!! Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2007 mijn autorijles van vandaag zit er weer op. Het ging dramatisch slecht Hopen dat het woensdag weer wat beter gaat Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2007 Die massale valpartij vlak voor de finish, die was pas dramatisch! Link naar bericht Deel via andere websites
Spark 0 Geplaatst 10 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2007 Pas ben ik op Tiengemeten geweest. Een eiland met niks erop. Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 10 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2007 ik ga volgend jaar lekker een maand naar Mauritius (ook een eiland, maar er zit genoeg op ) ik wilde dat het vast volgend jaar was..... Link naar bericht Deel via andere websites
Yara 0 Geplaatst 10 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2007 Genoeg Wanneer heeft een mens ooit genoeg? Volgens mij zijn wij onverzadigbaar. Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 10 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2007 Quote: Op maandag 09 juli 2007 18:36:13 schreef Dostojevski het volgende: Mijn moeder heeft wel eens overwogen om een bandje te laten aanbrengen om haar maag te verkleinen, zodat ze eindelijk eens zou afvallen. even ontopic: NIET DOEN! De Nederlandse obesitas vereniging laat iedereen van die dingen aanbrengen, maar ze vertellen er niet bij dat ze levensgevaarlijk zijn en er na verloop van tijd altijd uit moeten. Mijn moeder heeft ook zo'n ding gehad, maar omdat het bij haar niet werkte besloot ze een operatie te ondergaan om haar maag te verkleinen, waarbij ze ook dat bandje eruit haalden. Dat bleek net op tijd gebeurd te zijn, nog iets langer en het was vergroeid met de maag, en dan had ze een probleem gehad... Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 10 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2007 mens een mens stamt niet af van een aap. Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 10 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2007 niet een nietje in je vinger doet zeer Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 10 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2007 Ik voel me momenteel een doetje, ik wil weer naar bed... Link naar bericht Deel via andere websites
MarieMol 0 Geplaatst 10 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2007 momenteel Momenteel is het even droog Yoepie ik ben nog best droog over gekomen deze 5 kilometer naar huis Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 10 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2007 Ik kom net van het tuincentrum met mijn moeder ze wou plantjes want de andere waren verwelkt. R.i.p Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 10 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2007 Had ik al verteld over dat bandje dat mijn moeder om haar maag had willen aanleggen zodat ze minder trek zou hebben in eten en sneller af zou vallen? Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 10 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2007 ik ik citeer mijn vader: " Ga toch gewoon trouwen en kinderen krijgen, beantwoord eens aan je doel! Van zo'n mooie dochter wil ik ook leuke kleinkinderen, het is een schande dat je heidensche schoonzus daarvoor moet zorgen" ik heb hem toen heel hard uitgelachen Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 10 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2007 @ Mark1987: Ontopic onderwerpen kun je via profiel of email bespreken en eventueel een quote in een ander topic maken, maar niet hier. Kinderen Ik zou het heerlijk vinden om zelf kinderen te krijgen Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 10 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2007 het lijkt me heerlijk om eens een weekje vrij te zijn. Ik voel me een beetje overspannen Link naar bericht Deel via andere websites
MarieMol 0 Geplaatst 10 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2007 vrij Ik ben al lekker vrij veel uitslappen. Over een poosje wel hard aan het werk. Dus nu nog even genieten Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten