Naeva 182 Geplaatst 5 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2007 Bibliotheek Ze zeggen dat het niks kost, behalve je lidmaatschap. Maar waarom moet ik dan toch elke keer dat ik mijn boeken weer inlever geld betalen? Nee, de bibliotheek is aan mij niet besteed. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 5 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2007 Quote: Op donderdag 05 juli 2007 12:40:28 schreef Hester het volgende: besteed. ik heb gisteren echt teveel besteed aan nutteloze zaken Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 5 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2007 Quote: Op donderdag 05 juli 2007 12:40:28 schreef Hester het volgende: lidmaatschap Van de week een incasso moeten betalen... voor een christelijk tijdschrift... Waarom hou ik ook niet in de gaten of ik rekeningen krijg.. Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 5 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2007 waarom reageren er drie mensen tegelijk op één post? Schiet niet erg op natuurlijk.. dan verander ik m maar weer.. Link naar bericht Deel via andere websites
Levi 145 Geplaatst 5 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2007 Quote: Op donderdag 05 juli 2007 12:42:31 schreef Feebs het volgende: [...] Van de week een incasso moeten betalen... voor een christelijk tijdschrift... Waarom hou ik ook niet in de gaten of ik rekeningen krijg.. Ow, ik ken dat soort ongemakkelijke situaties, maar ik heb laatst een prachtige bijbeltekst gelezen die mij daar dan doorheen sleept: 'Hun aankomst in Betlehem baarde veel opzien. Overal in de stad riepen de vrouwen: ‘Dat is toch Noömi?’' Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 5 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2007 stad Als ik in de stad loop wil ik altijd teveel kopen, daarom ben ik altijd blut. misschien moet ik maar niet naar de stad gaan Link naar bericht Deel via andere websites
HappyFeet 0 Geplaatst 5 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2007 Quote: Op donderdag 05 juli 2007 12:50:49 schreef Jipke het volgende: blut Mja..Blut... Zeer vervelend en niet zeldzaam in mijn portomonnee.. Just like right now Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 5 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2007 Quote: Op donderdag 05 juli 2007 13:06:26 schreef HappyFeet het volgende: [...] Mja..Blut... Zeer vervelend en niet zeldzaam in mijn portomonnee.. Just like right now Weet je wat pas zeldzaam is? De dagen dat ik gestructureerd bezig ben !! Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 5 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2007 ... Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 5 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2007 laat maar: zie reactie hieronder.. Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 5 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2007 Quote: Op donderdag 05 juli 2007 13:45:11 schreef Audiophile het volgende: ... Oehh, morse!! ... _ _ _ ... S O S Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 5 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2007 *liedje* we waren op de zee en langzaam werd het nacht de zeilen hingen slap er was wel wind aar zacht we waren met elkaar de Heer was met ons mee Hij sliep daaracherin zo rustig als, als de zee Maar midden in de nacht kwam er een storm, die blies de golven hoog hij blies uit alle macht oei wat een storm ze hielden het niet droog ze riepen sos, sos, sos, heer help ons we vergaan ze riepen sos sos sos we kunnen het niet aan Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 5 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2007 -zucht- ik krijg ineens enorme zin om lekker een terrasje aan het strand te pakken en een enorm ijsje te eten Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 5 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2007 Hoi Heeey! Hoe is't? Ja goed, met jou? Ja lekker hoor. Leuk! Ja he? Zeker! Ga je nog wat doen? Nee, jij? Ik ook niet! Hey ik moet gaan, spreek je! Later! Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 5 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2007 Later, Later word ik mamma en zendelinge, ofzo Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 5 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2007 ik word nooit mamma Link naar bericht Deel via andere websites
HappyFeet 0 Geplaatst 5 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2007 Quote: Op donderdag 05 juli 2007 14:45:10 schreef ThijsK het volgende: nooit Zeg nooit nooit, wie weet wat er nog gebeurt! Naja nee je word geen mama, maar je aanstaande vrouw wel (in de verre toekomst ofzo) Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 5 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2007 vrouw, zou ik die ooit krijgen dan Link naar bericht Deel via andere websites
HappyFeet 0 Geplaatst 5 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2007 Quote: Op donderdag 05 juli 2007 14:51:52 schreef ThijsK het volgende: ooit Ooit wel. Ooit is een breed begrip. Denk liever aan het heden, en bereid het toekomst een heel klein beetje voor dat je niet voor verrassingen komt te staan. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 5 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2007 verrassingen!! ik houd van leuke verrassingen Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 5 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2007 Quote: Op donderdag 05 juli 2007 14:36:06 schreef Mark1987 het volgende: Hoi Heeey! Hoe is't? Ja goed, met jou? Ja lekker hoor. Leuk! Ja he? Zeker! Ga je nog wat doen? Nee, jij? Ik ook niet! Hey ik moet gaan, spreek je! Later! Dit doet me denken aan vele MSN gesprekken die zo gaan xD Edit: oh sorry ik ga on-topic Link naar bericht Deel via andere websites
HappyFeet 0 Geplaatst 5 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2007 Quote: Op donderdag 05 juli 2007 14:54:27 schreef Jipke het volgende: verrassingen Voor mij is het een verrassing wanneer ik mijn vriend morgen zie. En of het morgen wordt of overmorgen. Altijd leuk Samengevoegd: Quote: Op donderdag 05 juli 2007 14:54:57 schreef Dante het volgende: [...] Edit: oh sorry ik ga on-topic Foei Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 5 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2007 Hey mensen, er klopt iets niet... Als het doel van dit topic is om off-topic te posten, is het toch eigenlijk on-topic om off-topic te posten, en is het dus feitelijk onmogelijk om off-topic te posten, aangezien off-topic on-topic is, als je me nog volgt Link naar bericht Deel via andere websites
HappyFeet 0 Geplaatst 5 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2007 ja maar dat is een andere on-topic. Je reageert nu niet op de volledige zin, maar je pikt er een woord uit en reageert in een andere context. Toch, TS? Link naar bericht Deel via andere websites
Emma.U 0 Geplaatst 5 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2007 Quote: doel tja, een doel is moeilijk te bevatten af en toe. Zoals waarom ik morgen een verslag moet inleveren en heb al bijna de inleiding af... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten