Spring naar bijdragen

Het gaat goed met Iggi


Aanbevolen berichten

Even een topic openen in de getuigenissen-topic.

Dit na enkele vragen hoe het met me is en waar ik ben.

Tja, "gewoon" thuis. Aan de éne kant behoorlijk "forum-moe" of liever gezegt discussie-moe. Waarom weet ik niet. Dingen irl zijn belangrijker geworden sinds ik me al een tijdje weer supergezond voel. Ben inmiddels ruim 20 kg. afgevallen, nog steeds zonder diabetes-medicatie en m'n 'suiker' blijft nog steeds goed op peil (een deel van de mensen hier op Credible weten er wel het één en ander van)

Het stemt me ontzettend dankbaar. Hoe kostbaar gezondheid is realiseer je je pas naar een behoorlijke ziekteperiode die achteraf een behoorlijk impact had op het gehele gezin.

Nu ik me beter voel zijn er weer meer dingen irl mogelijk, dingen die m'n tijd als het ware opslurpen. Ervaar dat als positief. Het resultaat is alleen dat ik nog amper op fora schrijf.

Wel wil ik hierbij mijn dank uitspreken naar de mensen toe die voor me gebeden hebben. Als waardevol ervaren. En mede daardoor ben ik ervan overtuigd dat het nu weer goed gaat.

In ieder geval was dit even een kleine getuigenis in de zin van dat Gods wonderen bestaan, dat Hij er is... of je nu ziek bent of gezond. Het wel of niet ziet zitten. Hij is er altijd...!!

Een hartelijke groet aan iedereen,

Iggi

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat ik ziek was is te lezen op het diabetesforum

En langs trippelen, vast nog wel. Kijk nu nog met enige regelmaat, alleen geen zin om te reageren in de discussie-topic's. Dit terwijl ik een tijd geleden nogal actief en fel was hierin.

Credible blijft een bijzonder plekje in mijn hart houden om de mensen die er zijn (waarvan ik een aantal heb mogen ontmoeten wat een goede ervaring opzich was)

Dank voor jullie fijne reacties.

P.S. wie wil nog even klikken op de link in mijn profiel (is een linkspelletje, wie de meeste klikkers op de link heeft kan daar 25 euro mee winnen big-smile.gif )

Zo, en nu de beesten verzorgen. Geiten en een pony die we sinds een week hebben (voor de kids.. maar moeders geniet daar ook enorm van smile.gif )

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid