Zaarah 0 Geplaatst 17 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2008 Quote: Op maandag 17 maart 2008 16:02:29 schreef Raido het volgende: Ik heb nog nooit witgeschilderde goths op straat rond zien lopen. Hele schilderijen overigens wel, zwarte ogen, blauw onder je ogen, glitterlippen, poeiertje hier poeiertje daar... Dat is hedentendage 'doodnormaal'/ jawel joh..ik zie dat weleens hoor, zowel mannen als vrouwen die gewoon lijkwit gesminkt zijn..en dan daarbij hun ogen met rode en zwarte randen omringt , google maar eens op het woordje gothic. Ik vind die echte gothics er een beetje duivels uitzien, ik word er echt bijna bang van dit bv link link Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 17 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2008 Duivels ja... Enorm... Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 17 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2008 is het vreemd als ik de term lachwekkend beter vind passen? Link naar bericht Deel via andere websites
Icesurfer 0 Geplaatst 17 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2008 link Quote: "wikipedia" schreef het volgende: Ook wordt aangenomen dat leden van deze stroming per definitie satanistisch zijn. Dit is onjuist, Goth zijn zegt niks over iemands religieuze aard. In feite staat Gothic los van religie en levensovertuiging. Uit topics over religie op diverse Gothic-fora kan de conclusie getrokken worden dat een groot gedeelte atheïst of agnostisch is. Een minderheid is christen. Doorgaans wordt het satanisme of wicca weggehoond. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 17 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2008 argumenting by link niet toegestaan.. of zoiets.. 't is leuk dat je mensen wilt informeren maar dan ken je beter het stuk kopieren en hier plaatsen in plaats vaneen linkje te geven. das wel erg simpel.. Link naar bericht Deel via andere websites
Icesurfer 0 Geplaatst 17 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2008 @ WonderfulStar Het is een wikipedia-info. Vergelijk deze informatie eens met die andere informatie van stichting promise. De andere "informatieve" "theologische" "wetenschappelijke" link hierboven naar stichting promise is m.i. schoolvoorbeeld van bewuste verdraaiing waarheid. Leugenachtigheid, halve waarheden, demonisering -) verchristelijking -) Gothikcultuur! Psychologisch geraffineerde manipulatieve tekst. Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 17 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2008 Dre waar heb je die foto vandaan getoverd Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 17 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2008 Portretfoto van vroegâh? Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 19 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2008 Mensen die er zo uitzien, zouden per definitie zwaar gestraft moeten worden. Mijn eetlust is verdwenen, dat in ieder geval. Maar goed, dat gebeurt ook als ik emopubers zie. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 19 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2008 Quote: Op maandag 17 maart 2008 16:44:23 schreef AndreasJ het volgende: [afbeelding] Duivels ja... Enorm... Ik vind dat meer een Ozzy Osbo(u)rne kloon dan een goffik Link naar bericht Deel via andere websites
Brenda 0 Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Zoiets heet goth meis,een aanhanger van de gothic scene is een goth Samengevoegd: Zwart hoeft niet per defintie gothic te zijn,in de gothic scene zijn er ook vrolijke kleurtjes.Zoals limegroen,rood,blauw,roze etc etc. Google maar naar Cybergothic Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 ik vinddit een moeilike discussie. iedereen heeft een andere definitievan het woord gothic en iedereen is er ook heilig van overtuigt dat hij gelijk heeft en de rest het allemaal verkeerd heeft. een paar jaar geleden was het zo vreselijk inom te zeggen dat gothic een levensstijl was (als meisjes kwamen vragen hoe je gothic moest worden) en dat je dat dus neit kon worden. gothicis geen kledingstijl, word dangezegd. hoe heet die kledingstijl dan?en qua muziek? ik bedoel maar, iedereen kijkt er anders tegenaan en ik geloof neit dat er 1 definitie van het woord is. dat het niet alleen zwart is kan ik beamen, want dat is wel erg kort door de bocht. al word het woord gothic (evenals metal) vaak direct met zwart geassocieerd. wat niet gek is, want bij een (wat voor soort dan ook) alternatief feest/concert heeft zwart toch meestal welde overhand. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten