Mar10 0 Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Wat vinden jullie van die film? Ik vind het echt een toffe film goed neergezet en goed geacteert. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Kun je er iets meer over vertellen? Want zo zegt dit topic mij totaal niets. Alvast bedankt. Link naar bericht Deel via andere websites
Mar10 0 Geplaatst 26 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 ok ik zal even kort neerzetten waar de film overgaat ok: Misdaad vind je overal, en de echte zware criminele weten soms voor lange tijd de arm der wet te ontlopen. Conner en Murphy McManus vinden dat daar iets aan gedaan moet worden. Ze besluiten om het recht in eigen hand te nemen. Samen met hun vriend Rocco, beginnen ze systematisch de grootste criminelen af te slachten. FBI agent Paul Smecker komt de mannen op het spoor en moet ze inrekenen. Maar hij heeft ergens ook wel waardering voor wat ze doen. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Ik heb hem hier thuis liggen op DVD. De laatste scene is werkelijk fenominaal maar de rest van de film vind ik wat minder. Link naar bericht Deel via andere websites
PeterK 0 Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Mijn lievelingsfilm! Echt geweldig, briljante actie en ik ben dol op het nummer wat erin verwerkt zit: (filmpje heeft er niks mee te maken) Link naar bericht Deel via andere websites
Mar10 0 Geplaatst 26 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Die rozenkrans die hun hebben (alhoewel geen echte) vind ik echt mooi ook trouwens. Die laatste scene is inderdaad vet(bedoel je die straatinterviews of dat in die rechtzaal) @ Tom ? Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Quote: Op zaterdag 26 mei 2007 22:13:18 schreef Mar10 het volgende: Die rozenkrans die hun hebben (alhoewel geen echte) vind ik echt mooi ook trouwens. Die laatste scene is inderdaad vet(bedoel je die straatinterviews of dat in die rechtzaal) @ Tom ? Ik bedoel die scene in de rechtzaal. Link naar bericht Deel via andere websites
DetectedDestiny 0 Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 De scene dat ze Rocco voor de gek houden in die hotelkamer waar ze net al die Russen hebben neergeschoten is toch ook super? En dan de scene met de kat van Rocco, w00000t... "Is it still alive?" hahahaha Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Quote: Op zondag 27 mei 2007 12:33:08 schreef DetectedDestiny het volgende: De scene dat ze Rocco voor de gek houden in die hotelkamer waar ze net al die Russen hebben neergeschoten is toch ook super? En dan de scene met de kat van Rocco, w00000t... "Is it still alive?" hahahaha Vind het een goede film, maar niet heel super sterk. Link naar bericht Deel via andere websites
Ank Myrandor 0 Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Ik vond de boondock saints echt een goede film, maar dat komt omdat er een paar goede opbouwen inzitten die niet standaard voor een film worden gebruikt ( ik ga jullie niet vervelen met een analyse ) maar ik moet toegeven dat ik FIGHT CLUB een betere film vind omdat die film niet alleen over het recht in eigen handen onder handen neemt maar ook anarchy en laat zien waarom mensen voor een anarchy zouden willen kiezen en dat er echt voordelen aan zouden kunnen zitten. Fight club is echt een mooie aanvulling als je over dit soort onderwerpen na een film zou willen discussieren Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Ik vind boondoack saints en fight club anders totaal niet met elkaar te vergelijken... Link naar bericht Deel via andere websites
Ank Myrandor 0 Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 het zijn beide films, waar je een discussie over kan voeren over het principe ( mag je alles in je eigen hand nemen omdat jezelf het beter weet dan de mensheid ) ( alleen fight club gaat hier verder in dan boondock saints omdat de saints alleen criminelen opruimen en fight club gewoon de hele wereld generalizeerd ) Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Ja, dat zou inderdaad kunnen, maar dit is een topic alleen over de boondock saints. Of open een algemeen film topic, of blijf ontopic omn te voorkomen dat topics onduidelijk worden Boondock saints gaan over mensen die voor eigen rechter spelen naar eigen wetten, fight club over een man met zware waanbeelden. Link naar bericht Deel via andere websites
Ank Myrandor 0 Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 nee nee beide films gaan over hetzelfde (achterliggende gedachte ) en zijn om dezelfde reden geproduceerd ( ik zal fight club laten vallen ) ( kheb teveel filmanalyse gevolgt Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Op een schaal van 1 tot 10 scoort de film dan boven de 7? Link naar bericht Deel via andere websites
Ank Myrandor 0 Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Ik vind zeker weten van wel ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
PeterK 0 Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 zeker wel ja! Link naar bericht Deel via andere websites
AkkA 0 Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Geweldige film. Ik vind in die kamer dat ze dat beest overhoop schieten ook wel heel grappig. Link naar bericht Deel via andere websites
Menahem 0 Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Willem Dafoe die de schietpartij reconstrueert is briljant! Dafoe is sowieso briljant Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Dafoe speelt een geniale rol idd. Verder verdient deze film absoluut zijn status niet, middelmatigheid troef. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten