Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:

Ik ben het wel met jou eens, Danielle, een volwassene moet met z'n (of haar?) poten van een kind afblijven, maar ik vind het wel een heel moeilijk punt. Ik bedoel, verplaats je ook eens in een pedofiel zelf. Deze persoon kan tijdens zijn hele leven nooit ervaren wat liefde/seks is.

En iemand met moord neigingen kan nooit ervaren waar hij/zij een kick van krijgt. Erg jammer voor deze persoon, maar in deze samenleving wordt het simpelweg niet geaccepteerd.

Quote:
Deze moet altijd maar blijven vechten tegen zijn eigen gevoelens en gedachten. Ik citeer even een caberetier die zich eens inleefde in een pedofiel (ik weet niet meer wie het was):

Dat is het kruis wat hij/zij moet dragen.

Quote:
"Ik denk er de hele dag door aan, dat ik zo graag seks wil hebben met meisjes van 8. Ik wil het zo graag. Maar tegelijk denk ik altijd weer van 'Nee!', want ik wil ze geen pijn doen! Nee, geen pijn, want ik vind ze zo lief."

Moet haast Hans Teeuwen zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

En iemand met moord neigingen kan nooit ervaren waar hij/zij een kick van krijgt. Erg jammer voor deze persoon, maar in deze samenleving wordt het simpelweg niet geaccepteerd.

Ik denk dat het ervaren van seks toch wel iets anders is dan het krijgen van een kick.

Quote:

Dat is het kruis wat hij/zij moet dragen.

En als je niet gelooft in God? Ik denk dat de meeste pedofielen niet geloven omdat ze denken 'als God van mij houd, waarom maakt hij me dan zo?'


Samengevoegd:

Wat vinden jullie van het nieuwsbericht dat pedoseksueel Norbert de Jonge (de secretaris van de PNVD, die ook wel pedopartij word genoemd) geweerd word van de universiteit in Leiden, waar hij pedagogie wilde gaan studeren?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Wat vinden jullie van het nieuwsbericht dat pedoseksueel Norbert de Jonge (de secretaris van de PNVD, die ook wel pedopartij word genoemd) geweerd word van de universiteit in Leiden, waar hij pedagogie wilde gaan studeren?

Uitstekende actie van de universiteit. Het belang van het kind staat altijd voorop en als er een verhoogd risico op problemen geconstateerd wordt, lijkt het me de normaalste zaak van de wereld om Norbert de J. te weigeren aan de opleiding pedagogie.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik ben het wel met jou eens, Danielle, een volwassene moet met z'n (of haar?) poten van een kind afblijven, maar ik vind het wel een heel moeilijk punt. Ik bedoel, verplaats je ook eens in een pedofiel zelf. Deze persoon kan tijdens zijn hele leven nooit ervaren wat liefde/seks is. Deze moet altijd maar blijven vechten tegen zijn eigen gevoelens en gedachten.

Ze kunnen wel ervaren wat sex is. Vaak zijn ze getrouwd. En ik denk niet dat het echt liefde is. Het is lust. Ze denken alleen aan zichzelf. Dat is in mijn ogen geen liefde.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Internationaal Verdrag inzake Economische, Sociale en Culturele Rechten

art. 13: recht op onderwijs en vrije schoolkeuze

Het lijkt me nogal ontzetten logisch dat je als pedo geen studie kan gaan volgen waar je later veel in contact komt met kinderen. Dat is spelen met vuur.

Er zijn ook genoeg studies waar een loting plaatsvind. Ook daar vinden ze dus een uitweg op art 13. En verder heeft de rechter het goedgekeurd.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Het lijkt me nogal ontzetten logisch dat je als pedo geen studie kan gaan volgen waar je later veel in contact komt met kinderen. Dat is spelen met vuur.

Er zijn ook genoeg studies waar een loting plaatsvind. Ook daar vinden ze dus een uitweg op art 13.
En verder heeft de rechter het goedgekeurd.

Oh echt waar? Dat had ik dan weer niet gehoord widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Oh echt waar? Dat had ik dan weer niet gehoord
widegrin.gif

Norbert de Jonge die eerder van de Radboud Universiteit werd afgetrapt vanwege zijn activiteiten bij de Partij voor Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit (PNVD) wordt ook door de Universiteit Leiden niet toegelaten. De universiteit ontraadt het De Jonge zich in te schrijven en zal de inschrijving weigeren wanneer hij er toch toe overgaat. De weigering is opvallend omdat de Universiteit Leiden geen bijzondere status kent zoals de katholieke Radboud Universiteit. Op basis van die bijzondere status werd De Jonge daar weggestuurd. De secretaris van de ?pedopartij? zal naar alle waarschijnlijkheid een rechtszaak aanspannen tegen deze Leidse onderwijsinstelling.

Bron: link

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Een 12 jarige is niet volwassen genoeg om sex te hebben. Vaak worden ze overgehaald door oudere vriendjes of denken ze dat ze het maar moeten doen omdat de rest het ook doet. Na mijn idee zijn de meeste van die leeftijd er nog niet aan toe. Zelf lees ik veel bladen die voor meiden van die leeftijd zijn en ik lees altijd dat ze spijt hebben en dat ze er nog niet klaar voor waren.

Verder vind ik het vreemd dat er gepraat wordt over het feit dat pedofilie per geval bekeken moet worden. Waarom? Een kind kan zoiets niet zelf bepalen. Een volwassene heeft met zijn poten van een kind af te blijven. Simpel.

Maar waarom quote je mij dan?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, dat kan. Iemand kan altijd bepalen iets wel of iets niet te willen zo ook een 12 jarige. Of dit dan ook daadwerkelijk “gezond†laat ik in het midden, maar ede mogelijkheid bestaat.

Natuurlijk zijn er jongens en meisjes die er spijt van hebben, maar dat heeft weinig te maken met leeftijd.

Ik keur het dus niet goed.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik open maar even dit topic.Om verder te gaan waar we zijn gestopt in Homo in een Christelijke Wereld.Dus mijn vraag nogmaals aan de anderen,vinden jullie dat de wet veranderd moet worden om 14 jarigen seks te laten hebben met ouderen?

Absoluut niet! 16-jarigen kunnen vaak al niet de consequenties van hun keuzes overzien, waarom zouden we dat bij 14-jarigen wel verwachten?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik denk dat pedofilie op bar weinig plaatsen wordt geaccepteerd op deze wereldbol...

Ik kreeg hier het idee dat pedofilie dat mensen het wel normaal vinden.Vandaar die opmerking.


Samengevoegd:

Als je het maar goed kunt onderbouwen lijkt het motto.Maarja dan is er niks verkeerd in dit wereld.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Pedofilie moet verboden blijven, kinderen moeten beschermd worden tegen overmacht van ouderen. Maar jah, op welke leeftijd is een kind in staat om te weten wat liefde is, en niet macht.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid