Spring naar bijdragen

Wat vind jij van dit soort acties  

  1. 1. Wat vind jij van dit soort acties

    • Super .. ik doe aan zo veel mogelijk mee
      7
    • Leuk, maar zelf doe ik er niet aan mee
      1
    • Niets aan, onzin acties
      1


Aanbevolen berichten

Er zijn vele goede doelen waar je geld aan kunt geven, maar toch is het wel makkelijk om wat geld voor je zelf over te houden. Dus kun je niet alle goede doelen steunen. Nu heeft microsoft een leuke actie, iedereen die bij windows live messenger 8,1 bijvoorbeeld *unicef in z'n schermnaam zet gaan een gedeelte van de opbrengsten van de reclame in jou berichten naar Unicef. Je kunt kiezen uit verschillende goede doelen. Voor meer informatie kun je kijken op: link

Ik vind dit een geweldige actie van microsoft, wat vinden jullie van dit soort acties en doen jullie er aan mee?

Misschien weet één van jullie nog zo'n leuke actie? vertel er meer over!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Uit welke goede doelen kun je keizen dan? Voor mij vallen veel goede doelen al af omdat ik nogal kritisch ben.

Op zich is de actie wel leuk, maar het zet geen zolen aan de dijk denk ik. In hoeverre draag je echt wat bij aan het goede doel? Is het niet meer de zoveelste actie om ons eigen geweten te sussen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is vooral een PR-actie van MS, en de doelen waar je uit kan kiezen zijn ook niet mijn favorieten. Uit deze doelen kun je kiezen:

Text Code Cause

*red+u American Red Cross

*bgca Boys & Girls Clubs of America

*hsus Humane Society of the United States

*naf National AIDS Fund

*mssoc National MS Society

*9mil ninemillion.org

*sierra Sierra Club

*help StopGlobalWarming.org

*komen Susan G. Komen for the Cure

*unicef U.S. Fund for UNICEF

Maar aan de andere kant doen deze doelen vast wel íets goeds. knipoog_dicht.gif En als het je zó makkelijk gemaakt wordt wat extra's te doen voor een goed doel, waarom dan niet?

Ik doe ook van harte mee! smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ah, MSN houdt ook al bij welke naam je gebruikt.. worden mijn berichtjes ook gescand door Micro$oft? Geweldig party.gif

En hoe wil Micro$oft dit meten? Hoe groot is het percentage dat wordt afgedragen? Tot wanneer loopt deze campagne?

Veel vragen, weinig antwoorden...

Wel een uitermate goeie promotiecampagne voor de nieuwe messenger sjoerule.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je MSNnaam wordt op de MS servers opgeslagen, en niet op je lokale computer, het is dus geen probleem voor ze om te weten wie het in zijn naam heeft. Tot wanneer de actie loopt weet ik niet, en het percentage dat wordt afgedragen is volgens mij niet bekend gemaakt, maar het zal wel weinig zijn. knipoog_dicht.gif

Maargoed als iedereen het doet kan het toch behoorlijk aantikken...

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid