Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Gast Anon_phpbb

Volgens mij staat het er wel hoor, subsidie verlenen mits je dat beargumenteert kan wel .. maar als je als overheid regels gaat stellen aan de leer in een godsdienst snap je natuurlijk zelf ook wel dat dat in strijd is met de scheidig tussen kerk en staat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 51
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Volgens mij staat het er wel hoor, subsidie verlenen mits je dat beargumenteert kan wel .. maar als je als overheid regels gaat stellen aan de leer in een godsdienst snap je natuurlijk zelf ook wel dat dat in strijd is met de scheidig tussen kerk en staat.

Dat snap ik zeker. smile.gif Het gaat mij er echter om dat de 2 miljoen ook onterecht is weggegeven en dat daar niemand meer naar omkijkt. Waar is dat geld gebleven, wat gaat er met de grond gebeuren. Wat mij betreft (maar ik heb het hele document niet, wie het heeft (link), ik zou het graag eens lezen.

Overigens is het mijns inziens wel een taak van de overheid om te voorkomen dat er haat gepredikt wordt. Dat haat zijende imams/priesters/dominees/weet ik het een spreekverbod krijgen en desnoods terug gestuurd worden naar het land van herkomst.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid