everliving 0 Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 tuurlijk wel. Je heb trouwens geen antwoord gegeven op de vragen van ignatius daar op pag 6. Link naar bericht Deel via andere websites
dcshoes 0 Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Quote: Je heb trouwens geen antwoord gegeven op de vragen van ignatius daar op pag 6. Hij vraagt dingen over de details van de inquisitie....terwijl dat niet van belang is...ik heb het er alleen over DAT het gebeurd is niet HOE het gebeurd is Link naar bericht Deel via andere websites
everliving 0 Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Quote: Op zondag 20 mei 2007 14:56:38 schreef St. Ignatius het volgende: En over welke tijdsgewrichten heb je het dan? Wanneer gebeurde dat in het christendom en wanneer in de islam? Hoe kwam de Spaanse Inquisitie tot stand? Wat vond bijv paus Sixtus VI van deze Inquisitie? Hoe kwam deze Inquisitie aan zijn eind? Zie je eenzelfde progressie in de islam? Dit noem je noet van belang op de tijd en op de verdediging en herovering op Jeruzalem. Maak je punt nou, dat je wilt aantonen dat het gebeurd is weten we wel. Maar waar wil je naar toe? Link naar bericht Deel via andere websites
dcshoes 0 Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Quote: Op zondag 20 mei 2007 17:20:22 schreef everliving het volgende: [...] Dit noem je noet van belang op de tijd en op de verdediging en herovering op Jeruzalem. Maak je punt nou, dat je wilt aantonene dat het gebeurd is weten we wel. Maar waar wil je naar toe? Het ging erover dat ik wilde aantonen dat het Christendom ook bloedbaden heeft aangericht. De details waren daarbij niet belangrijk,ik wou alleen aantonen dat het gebeurd is Link naar bericht Deel via andere websites
everliving 0 Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Niet het christendom, bepaalde christenen. En tog vin ik het verdedigen van je stad of land tegen de agressor gerechtvaardigd Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 ... Link naar bericht Deel via andere websites
everliving 0 Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 uhm Jerusalem was oorspronkelijk van de Jebusieten Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 ... Link naar bericht Deel via andere websites
everliving 0 Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 nee van de Friezen. Maar da boeit ook niet . ben het helemaal met je eens. . Alleen ik vermaak me hier wel in dit topic Link naar bericht Deel via andere websites
everliving 0 Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Romeinen waren meer van ga je gang, betaal je belasting, we zorgen voor de publieke gebouwen en infrastructuur kom in opstand en je kop gaat eraf Link naar bericht Deel via andere websites
mocroflavour 0 Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Quote: Op zondag 20 mei 2007 17:38:41 schreef Dostojevski het volgende: De Romeinen waren net als de moslims bezettende macht: expanderende rijken die Jeruzalem opslokten. En nu zijn de zionisten de bezettende macht in Jeruzalem. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Quote: Op zondag 20 mei 2007 21:37:37 schreef mocroflavour het volgende: [...] En nu zijn de zionisten de bezettende macht in Jeruzalem. Al weer een hele verbetering ja. Link naar bericht Deel via andere websites
mocroflavour 0 Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Quote: Op zondag 20 mei 2007 21:59:40 schreef Thorgrem het volgende: [...] Al weer een hele verbetering ja. Niet voor de oorspronkelijke bewoners, de Palestijnen. Wiens huizen nu worden bewoond door zogenaamde joden uit Rusland, Zuid-Amerika en West-Europa die niets meer met het semitische volk te maken hebben. Gewoon neokolonisatie van het ergste soort. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 De Palastijnen.... Leuk, een volk wat in het leven geroepen is om een politiek doel te dienen en wat bewust onder de duim wordt gehouden om de propaganda zo veel mogelijk uit te buiten door enkele omliggende landen. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Quote: Op zondag 20 mei 2007 22:07:17 schreef mocroflavour het volgende: [...] Niet voor de oorspronkelijke bewoners, de Palestijnen. Wiens huizen nu worden bewoond door zogenaamde joden uit Rusland, Zuid-Amerika en West-Europa die niets meer met het semitische volk te maken hebben. Gewoon neokolonisatie van het ergste soort. Welke hun huizen en grond toch echt zelf hebben verkocht, daarnaast.. zoals Thorgrem al aangeeft, de Palestijnen duiken pas op als de Joden komen, spontaan zijn alle mensen die daar wonen 'Palestijns' en de grootste maatjes. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Slecht voor de geinteresseerden, ik vond deze site erg genuanceerd, onafhankelijke informatie bestaat niet, maar desondanks is dit best aan te raden: link Link naar bericht Deel via andere websites
mocroflavour 0 Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Quote: Op zondag 20 mei 2007 22:19:34 schreef Raido het volgende: [...]Welke hun huizen en grond toch echt zelf hebben verkocht, daarnaast.. zoals Thorgrem al aangeeft, de Palestijnen duiken pas op als de Joden komen, spontaan zijn alle mensen die daar wonen 'Palestijns' en de grootste maatjes. En jij gelooft die joodse/ zionistische propaganda? Hoe ze ook heten, de oorspronkelijke bewoners - de Palestijnen - zijn beroofd van hun land en huis en immigranten uit de andere kant van de wereld bezetten hun land. Dat valt nooit goed te praten. Net zoals dat het Apartheid-regime in Zuid-Afrika ontmanteld moest worden, moet nu het zionisme in Israel ontmanteld worden. Het is pure apartheid en neo-kolonialisme. Link naar bericht Deel via andere websites
everliving 0 Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 De oorspronkelijke bewoners zijn de Joden, niet de Palestijnen Link naar bericht Deel via andere websites
mocroflavour 0 Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Quote: Op zondag 20 mei 2007 23:19:11 schreef everliving het volgende: De oorspronkelijke bewoners zijn de Joden, niet de Palestijnen Ja 2000 jaar geleden En daarvoor waren het weer anderen.. Of moeten we Zuid-Nederland maar ook weer teruggeven aan de Italianen (Romeinen)? Link naar bericht Deel via andere websites
everliving 0 Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 De Jebusieten bestaan niet meer, uitgeroeid denk ik. Heeft God aan de romeinen Nederland beloofd? Heeft God niet het land van Israel aan de Joden beloofd? God zal Zijn volk nu eenmaal bij elkaar brengen in het beloofde land. Link naar bericht Deel via andere websites
mocroflavour 0 Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Hitler geloofde ook dat God de Ariers gezegend had met een groot Duits Rijk, dus dat lijkt me geen goed argument om het jatten van Palestijns land door de zionisten goed te praten. Link naar bericht Deel via andere websites
everliving 0 Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Ik zeg ook niet da het bewind goed is, met die muur enzo. Volgens de wet, de eerste 5 boeken van de bijbel, moeten andere volkeren in het land die onder het bewind van Israel vallen ook goed behandeld worden. Daar kan je idd je vraagtekens bij zetten. Er hebben altijd veel Joden in Jeruzalem gewoond, dus doe nou niet of ze er 2000 jaar niet geweest zijn. BTW Hitlers schrikbewind zal ik niet vergelijken met de uitverkiezing van Gods volk; de Joden. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten