Spring naar bijdragen

plaats hier uw complottheorieen...


Aanbevolen berichten

ok ik zal ook even reageren zoals degene hierboven doenpuh2.gif

*Wie is de antichrist vandaag? euhhhh, iedereen die slechte dingen doet, kwaad in de wereld brengt

*Waarom zit Bush in Irak? Hij weet het zelf niet goed meer. Wsch voor macht en geld, of naieviteit...

*wat betekent 666? zeshonderdzessenzestig puh2.gif

*Welke bekende figuur zit vandaag bij de vrijmetselaars? geen flauw idee, ik ken zo goed als niks van de vrijmetselaars

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Mat Herben....

Had ik al gezegd... puh2.gif

Bill Clinton, Benjamin Franklin, de families Bush en Kennedy in de Verenigde Staten,

en Willem II en Prins Bernhard in Nederland; bekende denkers en intellectuelen zoals Friedrich Nietzsche, Voltaire,

Goethe, Rousseau en Karl Marx; wetenschappers, zoals ondermeer Charles Darwin; en ook beroemde kunstenaars,

zoals Wolfgang Amadeus Mozart, Mark Twain en Multatuli...

Allemaal vrijmetselaars!

Link naar bericht
Deel via andere websites

De CIA heeft Aids in het leven geroepen om homoseksuelen te vernietigen.

De Vrijmetselarij zit achter 11 september, de Bijlmerramp en zo nog véél meer aanslagen.

De Illuminatie wil een nieuwe, occulte wereldorde stichten, waarom vooral christenen problemen gaan krijgen.

De katholieke Kerk heeft de Islam gesticht om verwarring te zaaien.

Area 15 herbergt en onderzoekt in het geheim allerlei vormen van buitenaards leven.

Het Amerikaanse leger oefent ook in het geheim met buitenaardse technieken voor haar wapens en voertuigen.

De apostel Paulus was een spion die in het christendom infiltreerde en de godsdienst pro-Romeins maakte.

President Bush is de anti-christ.

Saddam Hoessein was de anti-christ.

De paus is de anti-christ.

Hitler was de anti-christ.

De eerste man op de maan was in scéne gezet in een Hollywoodstudio om de Russen te misleiden.

Via de condenssporen van vliegtuigen in de lucht worden we besproeid met chemische stoffen om ons te beïnvloeden.

De aarde is eigenlijk plat, maar overheden willen niet dat wij dat weten.

De aarde is eigenlijk hol, maar overheden willen niet dat wij dat weten.

Via de nieuwste technieken wordt het weer beïnvloed, zodat in Afrika bijvoorbeeld het alsmaar droog blijft en afhankelijk van ons blijft.

En ongetwijfeld zijn er zo nog wel meet complot-theorieën...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Radicale(!) moslims willen de wereld overnemen en iedereen tot de islam bekeren. Dat doen ze door over de hele wereld vliegtuigen, gebouwen en treinen op te blazen, allemaal gepland vanuit een verzameling grotten in de bergen van een 3e wereldsland. Klinkt misschien raar, maar er is toch echt bewijs voor. Zo is bijvoorbeeld een van de passpoorten van een van de kapers gevonden na 11 september link

Bin laden geeft het zelfs zelf toe: link Oeps eh: link

De media die zeggen dat er nog daders in leven zijn zitten in het complot. link

Oja, en mensen die claimen dat bepaalde mensen voorkennis hadden dragen aluminiumfolie op hun kop. link

link

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

De eerste man op de maan was in scéne gezet in een Hollywoodstudio om de Russen te misleiden.

Het hardste "bewijs" in die complottheorie zou zijn dat de vlag op de maan leek te bewegen van de wind.

En op de maan waait geen wind.

Quote:
Via de condenssporen van vliegtuigen in de lucht worden we besproeid met chemische stoffen om ons te beïnvloeden.

Ik hou van complottheorieen, deze hoorde ik vorige week voor het eerst. Maar ik vond de bewijzen en aanwijzingen wel heel ver gezocht.

Nog een complottheorie (één van m'n favoriete)Paul McCartney schijnt al jaren dood te zijn, een look-a-like zou zijn plaats hebben ingenomen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Quote:

Plaats hier uw serieuze complottheorieen over

onderwerpen als:

*Wie is de antichrist vandaag?

*Waarom zit Bush in Irak?

*wat betekent 666?

*Welke bekende figuur zit vandaag bij de vrijmetselaars?

enz....

haha leuke topic (Y).

* Antichrist kan iedereen zijn.

* Voor Eriduh (alien technologie)

* 666 het is een getal van het een mens de valse messias

* Jay-z de Rapper van Def Jam.

Je hoeft me niet seriues te nemen christenen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

ik moet zeggen , een groot deel van wat Robertf zegt is waar en dan meen ik echt-waar. er is een samenzwering aan de gang die boven onze gedachten uitgaan!
nosmile.gif

Is dat geen samenzwering dan? De mensen die samenzweren om dan net te doen alsof andere dingen samenzweringen zijn?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Het hardste "bewijs" in die complottheorie zou zijn dat de vlag op de maan leek te bewegen van de wind.

En op de maan waait geen wind.

Klopt. Allereerst was de vlag met een halve T-vormige (of omgekeerde L-vormige) constructie vastgezet, zodat hij recht vooruit bleef steken. Ten tweede is het dundoek gaan bewegen door het verplaatsen en neerzetten van de vlag. Maar omdat er vrijwel niets in de lucht hangt op de maan, is er ook niets wat die beweging kan stoppen. Dus blijft die vlag stug tot in de eeuwen der eeuwen doorgolven, totdat iemand de beweging weer stopt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid