pietjebell 0 Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Plaats hier uw serieuze complottheorieen over onderwerpen als: *Wie is de antichrist vandaag? *Waarom zit Bush in Irak? *wat betekent 666? *Welke bekende figuur zit vandaag bij de vrijmetselaars? enz.... Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 * Welke bekende figuur zit er bij de vrijmetselaars? Mat Herben. * 666 betekent 6 juni 2006, de dag waarop ik 32 werd. * Bush weet zelf niet eens waarom hij in Irak zit. Link naar bericht Deel via andere websites
St. Ignatius 48 Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 * Bill Clinton is bekende vrijmetselaar. * 666 betekent keizer Nero * Bush zal vast een verborgen agenda hebben en komen we ooit na jaren nog wel achter. * Johnny Rotten van de Sex Pistols is de antichrist Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Posts verwijderd vanwege een ontactische grap Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 ok ik zal ook even reageren zoals degene hierboven doen *Wie is de antichrist vandaag? euhhhh, iedereen die slechte dingen doet, kwaad in de wereld brengt *Waarom zit Bush in Irak? Hij weet het zelf niet goed meer. Wsch voor macht en geld, of naieviteit... *wat betekent 666? zeshonderdzessenzestig *Welke bekende figuur zit vandaag bij de vrijmetselaars? geen flauw idee, ik ken zo goed als niks van de vrijmetselaars Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Quote: Welke bekende figuur zit vandaag bij de vrijmetselaars? Mat Herben.... Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Quote: Op donderdag 10 mei 2007 17:00:30 schreef Thijs het volgende: [...] Mat Herben.... Had ik al gezegd... Bill Clinton, Benjamin Franklin, de families Bush en Kennedy in de Verenigde Staten, en Willem II en Prins Bernhard in Nederland; bekende denkers en intellectuelen zoals Friedrich Nietzsche, Voltaire, Goethe, Rousseau en Karl Marx; wetenschappers, zoals ondermeer Charles Darwin; en ook beroemde kunstenaars, zoals Wolfgang Amadeus Mozart, Mark Twain en Multatuli... Allemaal vrijmetselaars! Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 de Da Credible Code natuurlijk Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 De CIA heeft Aids in het leven geroepen om homoseksuelen te vernietigen. De Vrijmetselarij zit achter 11 september, de Bijlmerramp en zo nog véél meer aanslagen. De Illuminatie wil een nieuwe, occulte wereldorde stichten, waarom vooral christenen problemen gaan krijgen. De katholieke Kerk heeft de Islam gesticht om verwarring te zaaien. Area 15 herbergt en onderzoekt in het geheim allerlei vormen van buitenaards leven. Het Amerikaanse leger oefent ook in het geheim met buitenaardse technieken voor haar wapens en voertuigen. De apostel Paulus was een spion die in het christendom infiltreerde en de godsdienst pro-Romeins maakte. President Bush is de anti-christ. Saddam Hoessein was de anti-christ. De paus is de anti-christ. Hitler was de anti-christ. De eerste man op de maan was in scéne gezet in een Hollywoodstudio om de Russen te misleiden. Via de condenssporen van vliegtuigen in de lucht worden we besproeid met chemische stoffen om ons te beïnvloeden. De aarde is eigenlijk plat, maar overheden willen niet dat wij dat weten. De aarde is eigenlijk hol, maar overheden willen niet dat wij dat weten. Via de nieuwste technieken wordt het weer beïnvloed, zodat in Afrika bijvoorbeeld het alsmaar droog blijft en afhankelijk van ons blijft. En ongetwijfeld zijn er zo nog wel meet complot-theorieën... Link naar bericht Deel via andere websites
markvand 0 Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Radicale(!) moslims willen de wereld overnemen en iedereen tot de islam bekeren. Dat doen ze door over de hele wereld vliegtuigen, gebouwen en treinen op te blazen, allemaal gepland vanuit een verzameling grotten in de bergen van een 3e wereldsland. Klinkt misschien raar, maar er is toch echt bewijs voor. Zo is bijvoorbeeld een van de passpoorten van een van de kapers gevonden na 11 september link Bin laden geeft het zelfs zelf toe: link Oeps eh: link De media die zeggen dat er nog daders in leven zijn zitten in het complot. link Oja, en mensen die claimen dat bepaalde mensen voorkennis hadden dragen aluminiumfolie op hun kop. link link Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 12 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2007 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 13 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2007 ja dat is ook de reden waarom ik hier niet serieus heb gereageerd Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 15 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2007 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Leonardo80 0 Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Ik had over 2 complot theorieën gehoord.Dat waren:1. De C.I.A. heeft crack uitgevonden.2.De C.I.A. smokkelde coacine naar Amerika tijdens vluchten van agenten van Zuid-Amerika naar Noord-Amerika.Blijken ze echt waar te zijn oeps.Dus mijn complottheorieën zijn op. Link naar bericht Deel via andere websites
Marillion 0 Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Quote: Op vrijdag 11 mei 2007 12:00:22 schreef RobertF het volgende: De eerste man op de maan was in scéne gezet in een Hollywoodstudio om de Russen te misleiden. Het hardste "bewijs" in die complottheorie zou zijn dat de vlag op de maan leek te bewegen van de wind. En op de maan waait geen wind. Quote: Via de condenssporen van vliegtuigen in de lucht worden we besproeid met chemische stoffen om ons te beïnvloeden. Ik hou van complottheorieen, deze hoorde ik vorige week voor het eerst. Maar ik vond de bewijzen en aanwijzingen wel heel ver gezocht. Nog een complottheorie (één van m'n favoriete)Paul McCartney schijnt al jaren dood te zijn, een look-a-like zou zijn plaats hebben ingenomen. Link naar bericht Deel via andere websites
joram 0 Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 ik moet zeggen , een groot deel van wat Robertf zegt is waar en dan meen ik echt-waar. er is een samenzwering aan de gang die boven onze gedachten uitgaan! Samengevoegd: zie www.cuttingedge.org Link naar bericht Deel via andere websites
Alxirael 0 Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Quote: Op woensdag 16 mei 2007 19:27:31 schreef Marillion het volgende: Het hardste "bewijs" in die complottheorie zou zijn dat de vlag op de maan leek te bewegen van de wind. En op de maan waait geen wind. Hoe verklaar je dan dat er spiegels op de maan zijn gezet waardoor de afstand mbv lasers nauwkeuriger kon worden bepaald? Link naar bericht Deel via andere websites
GotBalls 0 Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Quote: Op donderdag 10 mei 2007 14:58:13 schreef pietjebell het volgende: Plaats hier uw serieuze complottheorieen over onderwerpen als: *Wie is de antichrist vandaag? *Waarom zit Bush in Irak? *wat betekent 666? *Welke bekende figuur zit vandaag bij de vrijmetselaars? enz.... haha leuke topic . * Antichrist kan iedereen zijn. * Voor Eriduh (alien technologie) * 666 het is een getal van het een mens de valse messias * Jay-z de Rapper van Def Jam. Je hoeft me niet seriues te nemen christenen. Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 5 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2007 Quote: Op maandag 04 juni 2007 20:32:26 schreef Alxirael het volgende: [...] Hoe verklaar je dan dat er spiegels op de maan zijn gezet waardoor de afstand mbv lasers nauwkeuriger kon worden bepaald? Dat is gewoon een leugen hoort allemaal bij het complot Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 5 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2007 Quote: Op woensdag 16 mei 2007 22:14:09 schreef joram het volgende: ik moet zeggen , een groot deel van wat Robertf zegt is waar en dan meen ik echt-waar. er is een samenzwering aan de gang die boven onze gedachten uitgaan! Is dat geen samenzwering dan? De mensen die samenzweren om dan net te doen alsof andere dingen samenzweringen zijn? Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 5 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2007 Quote: Op woensdag 16 mei 2007 19:27:31 schreef Marillion het volgende: Het hardste "bewijs" in die complottheorie zou zijn dat de vlag op de maan leek te bewegen van de wind. En op de maan waait geen wind. Klopt. Allereerst was de vlag met een halve T-vormige (of omgekeerde L-vormige) constructie vastgezet, zodat hij recht vooruit bleef steken. Ten tweede is het dundoek gaan bewegen door het verplaatsen en neerzetten van de vlag. Maar omdat er vrijwel niets in de lucht hangt op de maan, is er ook niets wat die beweging kan stoppen. Dus blijft die vlag stug tot in de eeuwen der eeuwen doorgolven, totdat iemand de beweging weer stopt. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten