Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:

Het is een nonargument omdat jouw ontkenning van het bestaan van Allah ook bestaat bij de gratie van de Islam. Dit is echt irrelevant gezwam in de ruimte. Ik bedoel: als er geen mensen meer zouden zijn heeft het christendom geen betekenis meer. Waar maar ook weer een totaal zinloze stelling. Taoistisch geraadsel in de geest van: Als een boom omvalt in een bos en niemand hoort het geluid heeft het geluid dan nut" of zo

Ik vind 'm wél leuk, maar goed, dat zal ook door m'n afkeer van Oosters gezever komen. rofl.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 226
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

[...]

Ik vind 'm wél leuk, maar goed, dat zal ook door m'n afkeer van Oosters gezever komen.
rofl.gif

Nou ik kan je deels een hand geven; hoewel een deel van het oosterse gedachtegoed wel interessant vind moet het wel ergens over gaan. De vraag wat "het geluid van één klappende hand is" is alleen interessant na inname van een ruime hoeveelheid geestrijk vocht heb ik ontdekt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid