LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Quote: Op dinsdag 27 november 2007 17:33:54 schreef MarinusCopy het volgende: Het is een nonargument omdat jouw ontkenning van het bestaan van Allah ook bestaat bij de gratie van de Islam. Dit is echt irrelevant gezwam in de ruimte. Ik bedoel: als er geen mensen meer zouden zijn heeft het christendom geen betekenis meer. Waar maar ook weer een totaal zinloze stelling. Taoistisch geraadsel in de geest van: Als een boom omvalt in een bos en niemand hoort het geluid heeft het geluid dan nut" of zo Ik vind 'm wél leuk, maar goed, dat zal ook door m'n afkeer van Oosters gezever komen. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Quote: Op woensdag 28 november 2007 16:21:20 schreef Pius_XII het volgende: [...] Ik vind 'm wél leuk, maar goed, dat zal ook door m'n afkeer van Oosters gezever komen. Nou ik kan je deels een hand geven; hoewel een deel van het oosterse gedachtegoed wel interessant vind moet het wel ergens over gaan. De vraag wat "het geluid van één klappende hand is" is alleen interessant na inname van een ruime hoeveelheid geestrijk vocht heb ik ontdekt. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten