Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

De Zon is ongeveer 4,5 miljard jaar oud. Sedert haar geboorte heeft ze ongeveer de helft van haar waterstof in haar kern omgezet. Ze zal nog op een "vredevolle" manier gedurende 5 miljard jaar blijven stralen (alhoewel haar lichtsterkte in de loop van deze tijd ongeveer zal verdubbelen). Dan zal al de waterstof, de brandstof van de zon, opgebruikt zijn. Net zoals de andere sterren bij de eindfase van hun leven, zal ook de zon grote veranderingen ondergaan. Een van de gevolgen zal zijn dat de aarde totaal zal verwoest worden..

Hoe gaat t geloof dan verder, of moeten we ons niet druk maken t duurt toch nog lang. Mrja hoe zorgt god dan voor ons..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Maar als zou je theoretisch God buiten beschouwing laten, hoe lang zou de mensheid nog hebben? Meer als een eeuw denk ik niet hoor.

Daar durf ik geen uitspraken over te doen.. maar als eenmaal de eerste kernbom is afgevuurd dan zal het niet lang meer duren

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Mr waarom is de aarde zo perfect geschapen. ik bedoel daar mee de zon..

Prachtig systeem toch? Als sterren uit elkaar knallen zullen daardoor weer nieuwe sterren en planeten ontstaan. Erg mooi systeem.

Al zal onze zon waarschijnlijk gewoon doven en zal een mooie witte dwerg worden. party.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Prachtig systeem toch? Als sterren uit elkaar knallen zullen daardoor weer nieuwe sterren en planeten ontstaan. Erg mooi systeem.

Al zal onze zon waarschijnlijk gewoon doven en zal een mooie witte dwerg worden.

Nou dan krijg je zo efecht dus van de oerknal...

Nou ze weten wel wanneer de zon stop of ze tijd heeft gehad.. mr jmmr dat de bijbel daar niet duidelijk in is..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Nou dan krijg je zo efecht dus van de oerknal...

Nee hoor. Door de oerknal ontstond het heelal, de materie ed. Het ontstaan van sterren gebeurde pas later, doordat die materie die ontstond ging samen klonteren.

Quote:

Nou ze weten wel wanneer de zon stop of ze tijd heeft gehad.. mr jmmr dat de bijbel daar niet duidelijk in is..

Maakt toch niks uit? Voor die tijd heeft de wederkomst al lang plaats gevonden, dus is dat niet zo relevant om te weten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

wie weet is de techniek dan al zover dat we ook huizen op pluto kunnen bouwen en al vijf andere leefbare planeten hebben ontdekt waar de hele mensheid naartoe versleept kan worden, ik zie ons daar nog wel voor aan hoor...

Het zou idd wel mooi zijn als de techniek zo ver is, dat je een hele stad als ruimteschip kan vervoeren, net zolang tot er een leefbare planeet is gevonden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid