WonderfulStar 0 Geplaatst 7 november 2010 Rapport Share Geplaatst 7 november 2010 Niet als de aarde in 2012 vergaat Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 7 november 2010 Rapport Share Geplaatst 7 november 2010 Ze hebben er flink de vaart in zeg, met die pausmobiel Heeftie haast ofzo.. Samengevoegd: Quote: Volgens kenners kan zij pas begin jaren dertig van de 21ste eeuw volledig worden opgeleverd. Bron: link Maarja, dan maken we het nog steeds wel mee. 2040 zullen de meesten van ons ook nog wel meemaken Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 7 november 2010 Rapport Share Geplaatst 7 november 2010 Quote: Op zondag 07 november 2010 11:46:49 schreef Thorgrem het volgende: [...] Ik weet niet houd oud jij bent, maar de verwachting is dat het tegen 2026 af is geloof ik. Ik verwacht eigenlijk dat ik het ruimschoots ga meemaken. Dat haal ik wel denk ik *afkloppen* Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 7 november 2010 Rapport Share Geplaatst 7 november 2010 Quote: Op zondag 07 november 2010 11:58:46 schreef WonderfulStar het volgende: Niet als de aarde in 2012 vergaat De Heer zal terugkomen op de dag dat de Sagrada Familia af is. Niet voor niets is het een "verzoeningskerk" en duurt het zo lang voordat het eens af is. Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 7 november 2010 Rapport Share Geplaatst 7 november 2010 Wat een geweldig gebouw. Zo monsterlijk lelijk dat het er aan de andere kant weer uitkomt en weer mooi is. Dat flatgebouwtje dat de boel blokkeert meteen plat gooien, of nee, nu afspreken dat het in 2018 plat gaat, dan hebben de bewoners ruim tijd, en regel ook even een schappelijke financiële regeling Als die hoofd toren van 172m ooit klaar is, dan ga ik er zeker een keer heen. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten