Spring naar bijdragen

ruggeprik of volledige narcose


wat vind je beter en waarom?  

  1. 1. wat vind je beter en waarom?

    • ruggeprik
      14
    • volledige narcose
      16


Aanbevolen berichten

Het is dan wel dinsdag (en nog niet op slot knipoog_dicht.gif) maar toch succes vandaag Jeroentje!

Voor mij is de keuze heel makkelijk, volledige narcose. Ik hoef niet te weten/voelen/zien dat ze in mijn lichaam aan het snijden zijn. Zelfs een 'simpele' injectie is al ware hel voor mij .. brrrrr

Dus mijn advies, helemaal plat laten spuiten Jeroen dood.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 59
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Alleen de gedachte al dat ze bezig zijn en ik kan voelen dat ze aan mij zitten te roppen.. engheid
dood.gif

Mijn vader heeft ooit een plaatselijk verdoving gehad toen hij geopereerd werd aan een liesbreuk.

Toen ie vroeg wat die rode massa was die hij in de spiegel zag bleken dat z'n darmen te zijn.

Quote:
Jeroen, jij bent vandaag mijn held!

Inderdaad yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Mijn vader heeft ooit een plaatselijk verdoving gehad toen hij geopereerd werd aan een liesbreuk.

Toen ie vroeg wat die rode massa was die hij in de spiegel zag bleken dat z'n darmen te zijn.

widegrin.gif

Alhoewel ik hoop dat hij niet al te getraumatiseerd is want het kan natuurlijk heel vervelend zijn.

Quote:
[...]Inderdaad
yes.gif

Best wel mee eens knipoog_dicht.gif Succes enzo!

Link naar bericht
Deel via andere websites

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!

Vertel alleen maar dat het goed is gegaan, dat je de hele dag ijsjes mag eten en dat de zustertjes in het ziekenhuis vooral heel 'lief' uit zien in hun witte pakjes. Wie weet moet ik ooit ook nog eens naar het ZH, dan wil ik me alleen positieve verhalen herinneren. Dus geen geamputeerde benen als je voor een splinter in je kleine teen heen gaat..

Anders ga ik zeuren om een strafpunt wegens het toebrengen van ernstig geestelijk letsel van ten minste 1 Credible user.

Jeroen, NEE!!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!

Vertel alleen maar dat het goed is gegaan, dat je de hele dag ijsjes mag eten en dat de zustertjes in het ziekenhuis vooral heel 'lief' uit zien in hun witte pakjes. Wie weet moet ik ooit ook nog eens naar het ZH, dan wil ik me alleen positieve verhalen herinneren. Dus geen geamputeerde benen als je voor een splinter in je kleine teen heen gaat..

Anders ga ik zeuren om een strafpunt wegens het toebrengen van ernstig geestelijk letsel van ten minste 1 Credible user.

Jeroen, NEE!!

Maar als hij het niet doet ga ik er voor zorgen dat hij een 24-uurs ban krijgt wegens het ontnemen van geestelijk voedsel.

Bovendien dragen zustertjes verpleegkundigen geen 'witte pakjes' en zijn het meestal wat oudere mensen, en als ze jong zijn kun je ze juist beter maar ontwijken mondhouden.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Aaaah jij ontneemt mij al 1 van mijn positieve punten om in het ziekenhuis een leuke tijd te krijgen. Oude zustertjes zonder witte pakjes en jonge lieve zustertjes blijken niet lief te zijn. Oei.. weg droom
nosmile.gif

Iemand, mag Mystique een waarschuwing?

Nee, die bestaan niet meer widegrin.gif

Ik kan de post wel onzichtbaar maken maar je hebt 'm nu toch al gelezen....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!

Vertel alleen maar dat het goed is gegaan, dat je de hele dag ijsjes mag eten en dat de zustertjes in het ziekenhuis vooral heel 'lief' uit zien in hun witte pakjes. Wie weet moet ik ooit ook nog eens naar het ZH, dan wil ik me alleen positieve verhalen herinneren. Dus geen geamputeerde benen als je voor een splinter in je kleine teen heen gaat..

Anders ga ik zeuren om een strafpunt wegens het toebrengen van ernstig geestelijk letsel van ten minste 1 Credible user.

Jeroen, NEE!!

Mooie zustertjes? Ik dacht dat het belangrijker is hoe ze hun werk doen dan hoe ze eruit zien, maar dat kan aan mij liggen. Zelf heb ik destijds gekozen voor een volledige narcose... Het laatste dat ik zag voor ik ging slapen en het eerste nadat ik wakker werd waren de ogen van de verpleegster. Ik kan me verder niet veel meer herinneren, maar die ogen.... bloos.gifbloos.gifbloos.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

de sappige details komen nog wel een keer

maar wilde even zeggen dat ik gisteravond om half 9 ontslagen ben uit ziekenhuis

alles is goed gegaan

alleen is het nog pijnlijk kan dus niet zitten

voor iedereen die pray.gif hartelijk dank

ik ga nu weer want staant typen gaat niet

Link naar bericht
Deel via andere websites

even gauw een korte samenvatting met sappige details widegrin.gif

de volgende zinnen kunnen shockerend zijn, meekijken van een volwassene kan gewenst zijn

heb me om 13:00 aangemeld voor opname in ziekenhuis.

werd ik weggebracht naar verpleegafdeling, en zuster zei dat ik om half 4 op de planning stond voor operatie.

dus me moeder en ik daar wachten tot een uurtje of 3.

in de tussentijd beetje gelezen en gehangen en was de operatie alweer verschoven tot 4 uur.

om 3 uur zei me moeder ik ga naar huis.

5 minuten later kwam de zuster eraan die zei dat ik me klaar kon maken, want ik kon naar de OK.

heb medicijnen gekregen en heb me omgekleed.

ben in bed gaan liggen en ze hebben me naar de OK gebracht.

boven aan gekomen moest ik overstappen op de operatietafel, heb kennis gemaakt met de 2 vrouwelijke studentes die in me gingen snijden, en later reden ze me de ruimte voor de OK in.

kreeg een bloeddruk band om me arm, werd aangekoppeld aan de hartslag aparatuur, kreeg een knijper op me vinger om de zuurstof in me bloed te meten en een infuus toegedient.

later werd me rug met jodium(denk ik) schoongemaakt en kreeg ik een verdovingsprikje en later de ruggeprik zelf.

ze zeiden dat ik meteen om me buik moest gaan liggen, want 2 minuten later kan ik me benen niet meer bewegen.

zo gezegd zo gedaan.

later werd ik de OK ingereden kwam ik de studentes weer tegen.

ondertussen waren me benen ijskoud (zo voelde het) en voelde ik een dood lap vlees beneden me navel.

toen ik daar lag hadden ze ook al me haren weggescheerd(niks van gemerkt).

toen gingen ze een doek neerhangen zodat ik niet mee kon kijken.

de studentes vroegen of ze mochten beginnen en toen begonnen ze.

opeens begon het te stinken, ik denk dat ze het weggebrand hebben.

andere verklaring kan ik er niet voorgeven vanwege de stank.

15 minuten later was de operatie afgelopen en kon ik naar de uitslaapkamer gebracht worden.

daar aangekomen werd ik op een andere bed gerold en werd wederom aangesloten op de welbekende aparatuur.

(hartslag, bloeddruk en zuurstof in me bloed).

kreeg ook extra zuurstof toegedient, want dat was wel even lekker zei de zuster.

ondertussen had ik het koud gekregen en de zuster vroeg of ik het lekker warm had.

dat had ik dus niet en kreeg ik een kachel onder me dekens.

later kreeg ik het erg warm en vroeg of de kachel uit mocht en dat deden ze.

5 minuten later gingen ze me temperatuur opmeten en die was 38.3 de zuster zei volgens mij krijg je koorts.

ja gek he met die kachel onder de dekens.

nadat ik 2 uur daar gelegen heb en rond gekeken heb en niks gedaan heb, kon ik me benen weer een beetje bewegen en kon ik naar de verpleegafdeling.

ondertussen was het 18:15

daar aangekomen kreeg ik meteen te eten, had er enorm zin in(hele dag eten is geen pretje).

me ouders werden gebeld dat ik weer op me kamer lag.

ik lag daar helemaal alleen op me kamer, en de zusters gingen ook weg.

maar had gelukkig me mobiel en mp3 bij me puh2.gif

om half 9 mocht ik weer naar huis.

dit was mijn verhaal in vogel vlucht.

moet nu 2 maal daags de wond spoelen en verband verwisselen, dit is geen pretje.

voor verdere vragen roept u maar.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid