annzie 1 Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Dan pak je een bakje/fles en dat vul je met water en kiep je over je hoofd leeg. Kom op, zo moeilijk is het niet. En je kunt ook gewoon op je knieen naast de douchebak zitten, en ff de douche op je kop zetten. Je kunt ook je hoofd in de wc steken en dan doorspoelen, maar dan loop je het risico op rare geurtjes in je haar Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Pfff te veel moeite voor op de late morgen hoor. Ik stap wel gewoon onder de douche Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 xD Dan mag je ook niet klagen over een droge huid als je de optie 'minder douchen' nog niet hebt uitgeprobeerd Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Pfffffffffffffffffffffffffff Okee okee .. Hallo zeg.. Alles zodat ik kan blijven klagen hoor. Wat moet ik nou zonder klagen Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Turk wezen ipv Hollander Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Turk wezen ipv Hollander Aaaaaaaahh.. Jij jij jij aaarggghhh jij doet mijn woorden naar de vergetelheid teruggaan. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Whaha lekker puh Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Ik niet Turk zijn. Ik nature van Zeeuw Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Ik niet Turk zijn. Ik nature van Zeeuw Zeeuwen klagen niet! maar dat had jij wel moeten weten (niet serieus bedoeld) Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 misschien hoort dit niet helemaal thuis tussen de piercings maar ik heb even een vraagje... Wat kun je doen als je gaatjes in je oren hebt (al 3 jr intussen) die nog steeds iedere keer geirriteerd en soms zelfs ontstoken zijn... (zoals nu) Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Wat voor materiaal draag je er in? En als je knopjes draagt kunnen ze ook sneller gaan ontsteken, omdat de achterkant er strak op zit... Of bij zware oorsieraden... (Is mijn ervaring, met gaatjes van 11 jaar oud) Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 ik draag eigenlijk altijd kleine knopjes van puur goud... Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Misschien kun je eens proberen kleine ringetjes te dragen? Dat lost het bij mij op in ieder geval... Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 21 september 2011 Rapport Share Geplaatst 21 september 2011 gaan ik proberen! Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 21 september 2011 Rapport Share Geplaatst 21 september 2011 Vandaag krijg ik als het goed is een pakketje binnen met 4 paar tunnels, een ringetje voor mijn piercing en 3 balletjes! Link naar bericht Deel via andere websites
nem-biztos 0 Geplaatst 21 september 2011 Rapport Share Geplaatst 21 september 2011 Misschien kun je eens proberen kleine ringetjes te dragen? Dat lost het bij mij op in ieder geval... Ja, dat dus... maar er is tegenwoordig ook een legering van goud met titanium, is wel iets duurder maar zeker 100% allergie vrij! Ow, ik heb ook piercings, eerst drie, toen zeven, nu weer drie. Ook oorbellen trouwens. Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Sinds zaterdag is mn navelpiercing beetje (heel erg) gevoelig.. Elke keer als ik er nu tegen stoot duik ik zowat in elkaar van de pijn.. Dus.. 1 tip voor de mensen met een navelpiercing of degene die er 1 willen.. Zorg dat de Rautergreep nooit op jou uitgeoefend moet worden. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 bij mij is intussen het gaatje minder ontstoken... Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Okee... Ik heb dus besloten dat ik een lippiercing en een neuspiercing wil.. Nu nog het geld zien te verdienen (En wachten tot ik minder verkouden ben ^^ ) En ik wil er nog een paar ringetjes bij in mn oren.. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Okee... Ik heb dus besloten dat ik een lippiercing en een neuspiercing wil.. Nu nog het geld zien te verdienen (En wachten tot ik minder verkouden ben ^^ ) En ik wil er nog een paar ringetjes bij in mn oren.. Hou er bij de eerste 2 rekening mee dat de Trekpleister die dingen misschien niet zo kan waarderen;) Vraag er desnoods even naar als ze morgen bellen, als je het niet zeker weet;) Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Ik weet dat ze het niet waarderen.. Maar als ik aangenomen word is dat voor de vulploeg, en de vulploeg werkt alleen na sluitingstijd, lees: Als de klanten weg zijn Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 ik heb een filmpje gezien hoe ze een tongpiercing zetten. Aaaauw zeg, steken ze daar een reuzenaald door je tong. Ikzelf heb 3 gewone oorringgaatjes. Normaal 6, maar die ik zelf heb gestoken, heb ik terug laten dichtgroeien. En een helixpiercing. Maar vind het nogal stom dat ik die ooit heb laten zetten. En laten dichtgroeien vind ik zonde. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Ik weet dat ze het niet waarderen.. Maar als ik aangenomen word is dat voor de vulploeg, en de vulploeg werkt alleen na sluitingstijd, lees: Als de klanten weg zijn Daar word ej zelfs aangenomen met een groene mohawk zegmaar? Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Neeejj.. maar ik heb dan ook geen groen meer in mijn haar Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Gister een helix en tragus laten zetten.. En die doen nu heeeel veel zeer. Ik heb een redelijk hoge pijn grens, maar dit is niet leuk meer. K ben op stage ongeveer 6 keer achter mn sjaal blijven hangen, waardoor mn oor al zeer gevoelig was.. En afgelopen nacht heb ik ontzettend slecht geslapen, omdat ik steeds op mn rechter oor draaide en dan wakker werd van de pijn En ik wil gewoon dat de pijn weg gaat.. Met mn stretch heb ik nooit geen problemen.. maar dit oor schijnt gewoon altijd moeilijk te moeten doen, eerder ook gemerkt bij het zetten van een tweede gaatje.. Zucht. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten