Rafox 0 Geplaatst 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2007 @Leidenschaft: Ik zoek dat topic nog van die gast die achter willekeurig welk liedje dan ook een diepere boodschap zag. Dat was pas echt lachen. En daar moest ik aan denken toen ik dit topic las en jouw post sloot daar zo bij aan.. geweldig Waar is dat "%% topic... Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2007 Quote: Op vrijdag 23 februari 2007 23:54:12 schreef Rafox het volgende: @Leidenschaft: Ik zoek dat topic nog van die gast die achter willekeurig welk liedje dan ook een diepere boodschap zag. Dat was pas echt lachen. En daar moest ik aan denken toen ik dit topic las en jouw post sloot daar zo bij aan.. geweldig Waar is dat "%% topic... Deze? link Of deze? link Link naar bericht Deel via andere websites
Rafox 0 Geplaatst 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2007 nee deze link tranen met tuien en geen adem. dat ik nog zo heb gereageerd daar zeg Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2007 Quote: Op zaterdag 24 februari 2007 00:00:26 schreef Rafox het volgende: nee deze link tranen met tuien en geen adem. dat ik nog zo heb gereageerd daar zeg Dat krijg je er nou van als mensen de meervoudige Schriftzin op plekken gaan toepassen waar dat niet de bedoeling is. Link naar bericht Deel via andere websites
rOxy 0 Geplaatst 14 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2007 Ik vind 50 cent een beetje raar, als je hem op TV ziet zegt hij, "God inspireert mij, ik hou van Hem, Ik neem mijn bijbel mee als ik op tour ben" En toch maakt hij zulke clips, 50 cent moet een een keuze maken voor wie hij nou kiest. Maar weet je mensen wij mogen niet oordelen, dat zal God wel doen. Link naar bericht Deel via andere websites
Roos* 0 Geplaatst 14 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2007 Slecht! Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 14 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2007 Quote: Op woensdag 14 maart 2007 22:18:24 schreef rOxy het volgende: Ik vind 50 cent een beetje raar, als je hem op TV ziet zegt hij, "God inspireert mij, ik hou van Hem, Ik neem mijn bijbel mee als ik op tour ben" En toch maakt hij zulke clips, 50 cent moet een een keuze maken voor wie hij nou kiest. Maar weet je mensen wij mogen niet oordelen, dat zal God wel doen. Ach.. alle 'sterren' zijn 'christelijk'. Ik weet het, ik mag niet oordelen!! Maarja, in Amerika is het geloof nog een algemeen goed, en is iedereen het. Alleen de inhoud en betekenis zijn bij veel mensen ver te zoeken. Beyonce is toch net zo'n type, en Britney Spears.. iedereen zit daar zondagochtend in de kerk. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 14 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2007 Quote: Op woensdag 14 maart 2007 22:29:02 schreef Roos* het volgende: Slecht! Just like you.. a 'little' human.. Link naar bericht Deel via andere websites
Roos* 0 Geplaatst 14 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2007 Quote: Op woensdag 14 maart 2007 22:51:36 schreef Raido het volgende: [...]Just like you.. a 'little' human.. vijftig cent, zal t vast allemaal goed bedoelen, maar ik vind zijn muziek echt vreselijk om naar te luisteren! Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 15 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2007 Ik zat op een school met Marokkanen en nep-negers, dan hoor je 50 Cent wel hoor...tot vervelens toe Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 15 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2007 nep-negers?? Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 15 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2007 Ja, Nederlandse jongens die doen alsof ze zwart zijn Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 15 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2007 Waarom zou je dat willen? Niet dat ik iets tegen de gekleurde medemens heb...) Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 15 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2007 Omdat je dan vet hip hop bent. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 15 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2007 Quote: Op woensdag 14 maart 2007 23:08:03 schreef Roos* het volgende: [...] vijftig cent, zal t vast allemaal goed bedoelen, maar ik vind zijn muziek echt vreselijk om naar te luisteren! En daarmee is die persoon een slecht mens? Of als hij goede muziek maakt een goed mens? Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 15 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2007 Quote: Op donderdag 15 maart 2007 10:40:01 schreef Mr. Emilio het volgende: Waarom zou je dat willen? Niet dat ik iets tegen de gekleurde medemens heb...) Of blanke middenklasse jongens die een Marokkaans accent gebruiken..ver-schrik-kel-lijk niet dat ik een hekel heb aan Marokanen als volk, maar ik snap niet waarom je zo graag een ander volk wil nadoen Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 15 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2007 Quote: Op donderdag 15 maart 2007 12:03:24 schreef Thijs het volgende: [...] niet dat ik een hekel heb aan Marokanen als volk, maar ik snap niet waarom je zo graag een ander volk wil nadoen Wat ik op mijn beurt wel snap is dat dit topic daar niet over gaat Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 15 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2007 JAHAAA.... ik snap het al hoor... BOT? 50 cent goed of slecht? Zijn muziek vind ik niet geweldig, al vind in da club ( it's your birthday) wel lekker klinkeken. Toch is de tekst (imho) echt niet ok) Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2007 2 -pac is ook goed vooral changes Link naar bericht Deel via andere websites
Flootje dup 0 Geplaatst 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2007 De meeste rap muziek vind ik niks aan ik luister ook rock/metal enzo.. 2 pac t nummer Changes is nog wel vet, en t gaat te minsten ergens over.. De stijl van de amerikanse rap zuigt gewoon.. Osdorp posse is pas vet het gaat meestal ergens over, Chek de clip mr echt een vet nummer .. Link naar bericht Deel via andere websites
flashback777 0 Geplaatst 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2007 mmmmh 50cent ik ving het slecht niet alleen de muziek maar ook zijn teksten en zo. ik snap niet hoe ij beroemt is geworen? maar denk je nou echt dat emenem wel goed is??? hij gebruikt zelfs back mask(dat als je een lietje achteruit draaid het een bootschap bevat meestal satanistic ) Link naar bericht Deel via andere websites
Flootje dup 0 Geplaatst 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2007 hahaha van welke planet kom jij.. jij bent wel erg gelovig is niet Link naar bericht Deel via andere websites
Leonardo80 0 Geplaatst 15 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2007 50 cent heeft die lisp doordat hij door zijn mond is geschoten tijdens een aanslag op hem.Daarom praat hij soms ook een klein beetje onverstaanbaar.Die deukje bij zijn mond aan de linkerkant dat is die kogelwond.Verder zijn eerste album was goed ook zijn teksten.Zijn tweede was meer een dans album.Het klonk goed maar zijn teksten nee niet echt.Eentonig en hoe vaak kun je nou over de kont van een vrouw praten totdat het verveeld.Verder dat hij God prijst.Dat moet je zien vanuit zijn perspectie.Hij beroofde,dealde en schoot op mensen.Nu hoeft hij dat niet meer te doen en hij heeft allemaal mooie vrouwen om hem heen.En 50 miljoen dollars op zijn bankrekening.Vergeleken met zijn ouwe leven leeft hij nu een goed leven.En daar dankt hij God voor,zoals het hoort. Link naar bericht Deel via andere websites
Skippy 0 Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Ik heb nooit de moeite genomen naar zijn teksten te luisteren, maar ik erger me rot aan de manier waarop hij vrouwen afspiegelt in zijn clips. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Ik erger me rot aan de titel van dit topic net als die van vele andere topics. Iets wat niet goed is is per definitie slecht en andersom. Is er dan geen grijs meer tussen goed en slecht? En ik vind de muziek van meneer 50 cent iig bagger. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten