Gast Anon_phpbb Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Wie houdt er nog meer van deze muziek en heeft aanraders? Ik luister naar Thrice, Alexisonfire, Senses Fail en UnderOath. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Even tussen me cd's snuffelen... Beloved, Boysetsfire, Comeback kid, Converge, Evergreen Terrace, Selfmindead, The Spririt that guides us, Unashamed, Benea Reach, Soapbox, Stretch Arm Strong, Unearth, Strongarm, The Agony Scene, xDisciplex A.D., Jesus wept, Sick of it all, ZAO, Underoath (maar die noemde je al), MewithoutYou, Thursday (al is dat misschien te emo om 'core' te noemen), En als nog meer me te binnen schiet hoor je het wel. Edit: ik vergat één van de beste bands te noemen: Refused. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 @Jim86:Mweh de bands die je opnoemt zijn meer post-hardcore dan hardcore...ik ken alleen Thrice en UnderOath, de andere bands wel van naam ....maar houd er wel van @Gorthaur:en ik dacht dat je niet zo NYHC-minded was....en SOIA is toch echt NYHC o ja Madball is wel leuk..lekkere lompe NYHC Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Quote: Op zaterdag 27 januari 2007 15:27:28 schreef Thijs het volgende: @Gorthaur:en ik dacht dat je niet zo NYHC-minded was....en SOIA is toch echt NYHC SOIA is wel leuk, tenminste de oudere albums (zoals scratch the surface). Vervolgens trekken veel andere bands me dan weer niet, omdat ik het er dan weer teveel op vind lijken en het teveel het zelfde klinkt. (En ik moet eerlijk bekennen dat ik SOIA ook al een tijdje al niet meer geluisterd heb.) Met madball heb ik trouwens weer veel minder. Samengevoegde post 27-1-2007 15:33:34: AI!!!! Ik vergeet een geweldige band in mijn lijstje! AAAAAAAAAAAAAAAAHHH! REFUSED! Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Madball is leuk....alleen titels van nummers als ''spit on your grave'' zijn een beetje minder Wat ik aan hardcore/metalore/post-hardcore in mijn bezit heb: Blindside-silence Underoath-they're only chasing safety TSTGU-we are under construction part I.... niet veel dus..wellicht komt Thrice-Vheissu er bij Link naar bericht Deel via andere websites
doompzzz 0 Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 He is legend, Dead Poetic, en als je van metalcore houd is as I lay dying, demon hunter en still remains ook heel gaaf... Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 Ik heb twee punk cd's. Eentje van Axegrinder, crustpunk uit de jaren tachtig. Mass Appeal, hardcorepunk. En een hardcore cd van Sachta, een franse hardcore band. Grote favoriet qua hardcore/punk blijft Shikari. Voor de rest ben ik meer into deathcore, hardcore gemixed met death metal en de slamdeath variant. Samengevoegd: Quote: Op zondag 06 mei 2007 20:09:01 schreef doompzzz het volgende: He is legend, Dead Poetic, en als je van metalcore houd is as I lay dying, demon hunter en still remains ook heel gaaf... Probeer Born From Pain! Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 ik vind moshcore of deathcore(en atreyu) op zijn tijd tof, maar hou qua hardcore meer van old skool Link naar bericht Deel via andere websites
Leonardo80 0 Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 Dropkick Murphy´s. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 Is af en toe leuk, maar ben denk ik meer van de hardcore. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 Waarom klinken moderne hardcore productues allemaal me diezelfde strakke moderne zielloze productie? Geen vleugje ranzigheid. Ik zit nu door een sampler met hardcore heen te werken, maar nee het ergert me Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 NINE!!! link yaaay ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 madball, hatebreed, throwdown, terror, xlooking forwardx, underoath, norma jean, maylene and the sons of disaster, saosin, senses fail, with broken wings, as i lay dying, still remains, killswitch engage, the chariot, comeback kid, a static lullaby, aiden, chiodos, finch, avenged sevenfold, from autumn to ashes, minor threat, story of the year en zo kan ik nog wel ff doorgaan xD Samengevoegd: the devil wears prada is ook fijn trouwens Link naar bericht Deel via andere websites
bartus3 0 Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 ben meer van hardcore industrial hardcore techno schranz en tekno en af en toe wat rock zoals delain sengir evanecence godsmack nightwish. en af en toe michael w smith. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Quote: Op woensdag 16 mei 2007 22:26:00 schreef bartus3 het volgende: ben meer van hardcore industrial hardcore techno schranz en tekno en af en toe wat rock zoals delain sengir evanecence godsmack nightwish. en af en toe michael w smith. Maar over die muziek gaat dit topic niet. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Dit is nog altijd mijn favoriete punknummer allertijden: link Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Erg euh, alternatieve punk, imo. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Quote: Op woensdag 16 mei 2007 23:11:12 schreef Gorthaur het volgende: Erg euh, alternatieve punk, imo. Het is zeer alternatief, het is links en de dood komt er in voor, wat wil je nog meer? Dat is toch quintessential punk? Link naar bericht Deel via andere websites
Zao 0 Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 hardcore? jaaah Minor Threat <3, Black flag, Dag nasty, Faction, Fugazi, 7 seconds, Youth of Today, A Global Threat, Gorilla Biscuits, Bad Brains, Necros, Husker Du, Jawbreaker usw. nieuwere hardcore refused, the (international) noise conspiracy (ook wel aardig, maar refused had nooit dood moeten gaan ) , Zao, Evergreen Terrace, As I Lay Dying, Hatebreed, The Bled!, Rise Against, the Showdown, Eighteen Visions, Terror, Ignite, Mihoen!, Betercore, Stretch Arm Strong, Shai Hulud, The Architect, As we fight, It Dies Today, Bane, Casey Jones.. ik besef dat sommige namen al genoemd zijn, maar dit is wat ik fijne hardcore noem Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Iemand bekend met Emarosa? ^^ Van wat ik heb gehoord klinkt het tof =) Oh en Enter Shikari kennen de meesten vast wel ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
Leonardo80 0 Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Waar hoort Korn trouwens in deze categorie?Of is dat gewoon hardrock.Is trouwens mijn favoriete band qua rockscene. Link naar bericht Deel via andere websites
Zao 0 Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Ik gok op nu-metal/rapmetal iets? Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Nu metal ofzo denk ik ja. Ik hou neit echt van Korn, alleen hun Unplugged cd klinkt wel lekker. Link naar bericht Deel via andere websites
saxlover 0 Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Ja ik Luister ook naar de Christelijke Hardcore, Punk en Rock Nummers! O.A.: Skillet Link naar bericht Deel via andere websites
Aimé 0 Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Quote: Op zondag 27 mei 2007 20:33:18 schreef saxlover het volgende: Ja ik Luister ook naar de Christelijke Hardcore, Punk en Rock Nummers! O.A.: Skillet geef mij maar: Junior Walker & The All Stars - Ain't That the Thrut Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten