Spring naar bijdragen

Hardcore/Punk


Gast Anon_phpbb

Aanbevolen berichten

Even tussen me cd's snuffelen...

Beloved, Boysetsfire, Comeback kid, Converge, Evergreen Terrace, Selfmindead, The Spririt that guides us, Unashamed, Benea Reach, Soapbox, Stretch Arm Strong, Unearth, Strongarm, The Agony Scene, xDisciplex A.D., Jesus wept, Sick of it all, ZAO, Underoath (maar die noemde je al), MewithoutYou, Thursday (al is dat misschien te emo om 'core' te noemen),

En als nog meer me te binnen schiet hoor je het wel.

Edit: ik vergat één van de beste bands te noemen: Refused.

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Jim86:Mweh de bands die je opnoemt zijn meer post-hardcore dan hardcore...ik ken alleen Thrice en UnderOath, de andere bands wel van naam ....maar houd er wel van

@Gorthaur:en ik dacht dat je niet zo NYHC-minded was....en SOIA is toch echt NYHCpuh2.gif

o ja Madball is wel leuk..lekkere lompe NYHC

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Op zaterdag 27 januari 2007 15:27:28 schreef Thijs het volgende:

@Gorthaur:en ik dacht dat je niet zo NYHC-minded was....en SOIA is toch echt NYHC
puh2.gif

SOIA is wel leuk, tenminste de oudere albums (zoals scratch the surface). Vervolgens trekken veel andere bands me dan weer niet, omdat ik het er dan weer teveel op vind lijken en het teveel het zelfde klinkt. smile.gif (En ik moet eerlijk bekennen dat ik SOIA ook al een tijdje al niet meer geluisterd heb.)

Met madball heb ik trouwens weer veel minder.

Samengevoegde post 27-1-2007 15:33:34:

AI!!!!

Ik vergeet een geweldige band in mijn lijstje!

AAAAAAAAAAAAAAAAHHH!

REFUSED!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Madball is leuk....alleen titels van nummers als ''spit on your grave'' zijn een beetje minderpuh2.gif

Wat ik aan hardcore/metalore/post-hardcore in mijn bezit heb:

Blindside-silence

Underoath-they're only chasing safety

TSTGU-we are under construction part I....

niet veel dus..wellicht komt Thrice-Vheissu er bij

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 months later...

Ik heb twee punk cd's. Eentje van Axegrinder, crustpunk uit de jaren tachtig. Mass Appeal, hardcorepunk. En een hardcore cd van Sachta, een franse hardcore band.

Grote favoriet qua hardcore/punk blijft Shikari.

Voor de rest ben ik meer into deathcore, hardcore gemixed met death metal en de slamdeath variant.


Samengevoegd:

Quote:

He is legend, Dead Poetic, en als je van metalcore houd is as I lay dying, demon hunter en still remains ook heel gaaf...

Probeer Born From Pain!

Link naar bericht
Deel via andere websites

madball, hatebreed, throwdown, terror, xlooking forwardx, underoath, norma jean, maylene and the sons of disaster, saosin, senses fail, with broken wings, as i lay dying, still remains, killswitch engage, the chariot, comeback kid, a static lullaby, aiden, chiodos, finch, avenged sevenfold, from autumn to ashes, minor threat, story of the year en zo kan ik nog wel ff doorgaan xD


Samengevoegd:

the devil wears prada is ook fijn trouwens

Link naar bericht
Deel via andere websites

hardcore? jaaah big-smile.gif

Minor Threat <3, Black flag, Dag nasty, Faction, Fugazi, 7 seconds, Youth of Today, A Global Threat, Gorilla Biscuits, Bad Brains, Necros, Husker Du, Jawbreaker usw.

nieuwere hardcore

refused, the (international) noise conspiracy (ook wel aardig, maar refused had nooit dood moeten gaan boosrood.gif ) , Zao, Evergreen Terrace, As I Lay Dying, Hatebreed, The Bled!, Rise Against, the Showdown, Eighteen Visions, Terror, Ignite, Mihoen!, Betercore, Stretch Arm Strong, Shai Hulud, The Architect, As we fight, It Dies Today, Bane, Casey Jones..

ik besef dat sommige namen al genoemd zijn, maar dit is wat ik fijne hardcore noem knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid