Spring naar bijdragen

we waren toch onvruchtbaar ?


Aanbevolen berichten

zo als jullie meschien hebben kunnen lezen hier hadden wij de wens voor een derde kindje alleen was zwanger worden voor ons niet iets wat vanzelf sprekend was. er is tot drie keer aan toe voor mij gebeden in de kerk dat mijn moederschoot geopend mocht worden en ik niet meer onvruchtbaar zou zijn.

toen kwam ik bij mijn gynocloog en die ging een meting doen bij me en ze zegt in ene huh ? hoe kan dit ? ik zeg wat is er en ik kijk naar de monitor ze zegt er is niets met jou aan de hand hoe kan dit ?

toen heeft ze gezegd jij bent genezen het ligt niet meer aan jou dan gaan we maar bij je man kijken of het bij hem ligt. vorige keer was de meting bij hem 30 % goed maar.

wij hebben meteen gevraagd om voor hem te laten bidden en dat is gebeurd. nu belde ik maandag naar het ziekenhuis en ik kreeg weer te horen mevrouw ik weet niet hoe ik het zeggne moet maar u man is ook genezen er is niets meer met jullie aan de hand hoe dat kan weet ik ook niet.

en nu komt het mooie

IK BEN ZWANGER !!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik kon mijn ogen echt niet geloven maar ik ben echt echt echt echt zwanger het is nog heel pril 4 weken en 6 dagen maar toch ik ben zelf zwanger geraakt.

hier het bewijs

Samengevoegde post 24-1-2007 10:09:44:

p12301460no.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dank jullie wel voor jullie reacties mensen

ik kan het zelf nog niet echt beseffen ik denk dat dat wel komt als ik 5 feb mijn eerste echo heb. dan krijgt mijn gyno het ook pas te horen die zal wel raar op kijken want zij heeft tegen ons gezegd dat we onvruchtbaar zouden zijn

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid