Noëlle 0 Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 zo als jullie meschien hebben kunnen lezen hier hadden wij de wens voor een derde kindje alleen was zwanger worden voor ons niet iets wat vanzelf sprekend was. er is tot drie keer aan toe voor mij gebeden in de kerk dat mijn moederschoot geopend mocht worden en ik niet meer onvruchtbaar zou zijn. toen kwam ik bij mijn gynocloog en die ging een meting doen bij me en ze zegt in ene huh ? hoe kan dit ? ik zeg wat is er en ik kijk naar de monitor ze zegt er is niets met jou aan de hand hoe kan dit ? toen heeft ze gezegd jij bent genezen het ligt niet meer aan jou dan gaan we maar bij je man kijken of het bij hem ligt. vorige keer was de meting bij hem 30 % goed maar. wij hebben meteen gevraagd om voor hem te laten bidden en dat is gebeurd. nu belde ik maandag naar het ziekenhuis en ik kreeg weer te horen mevrouw ik weet niet hoe ik het zeggne moet maar u man is ook genezen er is niets meer met jullie aan de hand hoe dat kan weet ik ook niet. en nu komt het mooie IK BEN ZWANGER !!!!!!!!!!!!!!!!!! ik kon mijn ogen echt niet geloven maar ik ben echt echt echt echt zwanger het is nog heel pril 4 weken en 6 dagen maar toch ik ben zelf zwanger geraakt. hier het bewijs Samengevoegde post 24-1-2007 10:09:44: Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 cool!!! dat is super goed nieuws!! proficiat Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Gefeliciteerd!!! Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Geweldig! Wat een zegen, heerlijk voor jou en je gezin! Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 feli meisje!!!!! Heel erg veel succes!!!!!!!!! Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 wow wat tof om te horen, gefeliciteerd Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 wat een gave getuigenis Gefeliciteerd! Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Heel gaaf! Gefeliciteerd! Een fijne 9 maanden toegewenst Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!! gefeliciteerd ook, heel mooi! God doet echt gave dingen Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Ook van harte gefeliciteerd! Link naar bericht Deel via andere websites
Eru Iluvatar 0 Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Gaaf! Link naar bericht Deel via andere websites
Yara 0 Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Heel mooi om te horen! Geniet van de komende tijd, ook als het wat zwaar is en boven alles, dank God hiervoor!!! Hij is gewoon goed!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Gefeliciteerd. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Wauw! Ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap hebt. Link naar bericht Deel via andere websites
Noëlle 0 Geplaatst 24 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Dank jullie wel voor jullie reacties mensen ik kan het zelf nog niet echt beseffen ik denk dat dat wel komt als ik 5 feb mijn eerste echo heb. dan krijgt mijn gyno het ook pas te horen die zal wel raar op kijken want zij heeft tegen ons gezegd dat we onvruchtbaar zouden zijn Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Woow, echt super om te horen! Gefeliciteerd! Sterkte de komende tijd met je zwangerschap! Link naar bericht Deel via andere websites
Princess. 0 Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Wauw super God is goed Veel zegen! Link naar bericht Deel via andere websites
jaleez 0 Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Super coool!!! God is zo gaaf! ik wens je heel veel succes toe komende tijd en geniet er lekker van! Link naar bericht Deel via andere websites
ArjanH. 0 Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Hallelujah! Gefeliciteerd. Gaaf om te horen, Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Wat heerlijk voor jullie, geniet ervan! Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Gefeliciteerd en ik bid voor jullie of het goed mag gaan! Link naar bericht Deel via andere websites
Noëlle 0 Geplaatst 25 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 bedankt voor jullie felicitaties en jullie gebeden daar ben ik heel erg blij mee. ik hoop op 5 feb een mooie echo te kunnen laten zien Link naar bericht Deel via andere websites
Punkie 0 Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Wauw, geweldig! echt een wondertje van god jullie kind. gefeliciteerd en geniet ervan [: Link naar bericht Deel via andere websites
jeroeno 0 Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 wauw heel mooi bericht Link naar bericht Deel via andere websites
BlueMountainSky 0 Geplaatst 4 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2007 Fantastisch nieuws! Heel gelovige vrienden van me hebben ook problemen kinderen te krijgen, en wensen ze enkel op 'natuurlijke 'wijze te evrwekken. Ik zal hen jullie verhaal vertellen! Veel sterkte en God's zegen voor goede zwangerschap en gezond kindje! An Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten