Spring naar bijdragen

Hoge en Lage demonen


Aanbevolen berichten

natuurlijk zijn er demonen. God heeft zijn engelen en de duivel heeft zijn demonen. dat waren vroeger ook engelen net als de duivel maar die hadden ervoor gekozen om met de duivel mee te gaan naar zijn hel. ik weet niet precies waar het staat maar het moet ergens in de bijbel staan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 86
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

[...]

Dat klinkt allemaal heel spannend. Ik ben erg benieuwd naar de bron van dit verhaal.

Als het een ander boek is dan wat ik heb gelezen; dan ben ik er ook wel benieuwd naar, want het vertoont gelijkenissen.

Er zijn steden; tot zover het oog reikt zo groot. Er geldt het recht van de sterkste; oog om oog.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Degene; die dit topic was begonnen is typisch een voorbeeld van de zoekende en niuewsgierige mens. Zo zijn wij als mens nu eenmaal vaak. We willen niet alleen maar in ons hart "geloven". We willen het van nature ook kunnen doorgronden en begrijpen.

Wel vaak zo prettig als je kinderen er later vragen over stellen. Vragen als: Wat is een demon? En waarom doen die zo stom? Probeer er maar eens antwoord op te geven. Kinderen zijn in staat om je op de proef te stellen. Kinderen zijn open zielen....onbevangen.

Ik heb ooit eens een paar boeken gekocht uit een reeks; waarin precies beschreven staat hoe de demonenwerelden in elkaar zitten en wat je er tegen kunt komen. Er zijn mensen die kunnen uittreden met behulp van een engel of een gids. Een zeg maar...excursie naar een lagere sfeer behoort ook tot de verplichte leerstof van een groot medium. En dan gaat het medium daar een boek over schrijven. Over de inhoud zal ik verder niet uitwijden; maar ik kan zeggen dat ik het begrijp en dat ik op dit gebied geen vragen ken.

Bartus;

Interessant je schrijven.

Er is meer tussen hemel en Aarde dan je denkt. En Bertus; het feit dat je een entiteit voelde of zag; betekend dat je gevoeligheid hebt voor dit soort zaken. Daar moet je altijd rekening mee houden.

Ik hoop; dat je geen glaasje hebt zitten draaien ofzo; want dan heb je zelf de uitnodiging verstuurt...

hoi antireligie.

even een antwoord op jouw vraag of ik glaasje gedraaid heb! NEE gelukkig niet daar hou ik mij zelf verre van ik weet wat er kan gebeuren als ik me daar mij mee zou in laten.

ik heb altijd al wel open gestaan voor deze dingen heb een tijd kunnen voorspellen al waren het maar kleine dingen tot dat ik een ongeluk voorspelde.

en toen heb ik er gelijk een punt achter gezet.

wat wel is gebleven is dat ik mensen kan aan voelen of ze verdrietig zijn of rot voelen maar daar zie ik niks slechts in, ik kan daar juist mensen mee helpen.

wat ik al in mijn vorige verhaal vertelde is dat ik die schimmen zie en of voel is gekomen sinds dat die vrienden van mij wat in huis hadden en ik daar dus over het geloof begon.

ik zie dit zelf als een aanval op mij omdat ik gelovig ben en een kind van God ben.

gr bartus.


Samengevoegd:

Quote:

Wnnr ben je eigelijk een demon volgens jullie?

als niet de bijbel volgt ofzo?

mensen zijn geen demonen!!! demonen zijn gevallen engelen (die God verstoten heeft uit de hemel omdat zij gelijk aan God wouden zijn net als de satan).

ik hoop dat ik hier mee je vraag heb beantwoord.

gr bartus

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

hoi antireligie.

even een antwoord op jouw vraag of ik glaasje gedraaid heb! NEE gelukkig niet daar hou ik mij zelf verre van ik weet wat er kan gebeuren als ik me daar mij mee zou in laten.

ik heb altijd al wel open gestaan voor deze dingen heb een tijd kunnen voorspellen al waren het maar kleine dingen tot dat ik een ongeluk voorspelde.

en toen heb ik er gelijk een punt achter gezet.

wat wel is gebleven is dat ik mensen kan aan voelen of ze verdrietig zijn of rot voelen maar daar zie ik niks slechts in, ik kan daar juist mensen mee helpen.

wat ik al in mijn vorige verhaal vertelde is dat ik die schimmen zie en of voel is gekomen sinds dat die vrienden van mij wat in huis hadden en ik daar dus over het geloof begon.

ik zie dit zelf als een aanval op mij omdat ik gelovig ben en een kind van God ben.

gr bartus.


Samengevoegd:

[...]

mensen zijn geen demonen!!! demonen zijn gevallen engelen (die God verstoten heeft uit de hemel omdat zij gelijk aan God wouden zijn net als de satan).

ik hoop dat ik hier mee je vraag heb beantwoord.

gr bartus

Mooi Bartus. Blijf wel op je hoede; omdat jij dus gewoon extra-gevoelig bent en jij de gave hebt om gevoelens van anderen op te vangen. Daar is op zich niks engs aan.

Uit je verhaal maak ik op, dat die buren een voorwerp in huis hebben met een zeer negatieve lading of uitstraling.? Mischien kan het op 1 of andere manier geneutraliseert worden door een priester of wie dan ook.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Mooi Bartus. Blijf wel op je hoede; omdat jij dus gewoon extra-gevoelig bent en jij de gave hebt om gevoelens van anderen op te vangen. Daar is op zich niks engs aan.

Uit je verhaal maak ik op, dat die buren een voorwerp in huis hebben met een zeer negatieve lading of uitstraling.? Mischien kan het op 1 of andere manier geneutraliseert worden door een priester of wie dan ook.

hoi zij hebben er inmiddels een paragnost bij gehad maar dat is na mijn mening niet helemaal de juist weg.

ze zijn er wel vanaf maar ik ben bang dat het zeker terug komt ik weet niet waneer maar weet haast wel zeker dat het terug komt.

de paragnost vertelde hun dat er een vloek opt huis zat maar voor de rest wou hij niks vertellen want dat was te erg.

gr bartus

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

hoi zij hebben er inmiddels een paragnost bij gehad maar dat is na mijn mening niet helemaal de juist weg.

ze zijn er wel vanaf maar ik ben bang dat het zeker terug komt ik weet niet waneer maar weet haast wel zeker dat het terug komt.

de paragnost vertelde hun dat er een vloek opt huis zat maar voor de rest wou hij niks vertellen want dat was te erg.

gr bartus

Ok bedankt voor je uitleg. het is een bekend verhaal en het komt vaker ook voor dan je denkt omdat ook mensen zich ervoor schamen en bang zijn om voor gek te worden verklaart door hun omgeving.

gr "Antireligie".

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ok bedankt voor je uitleg. het is een bekend verhaal en het komt vaker ook voor dan je denkt omdat ook mensen zich ervoor schamen en bang zijn om voor gek te worden verklaart door hun omgeving.

gr "Antireligie".

he antireligie ik heb een vraag jij weet er mischien iets meer over.

afgelopen nacht lag ik teslapen en werd in ene wakker alles bonkte mijn hoofd borst mijn hele lichaam en ik was heeeel bang (terwijl ik dat nooit ben).

ik durfde mijn kamer niet door tekijken ik had het gevoel dat er iets aanwezig was maar durfde gewoon niet tekijken.

heb een tijdje naar boven liggen kijke en toen dicht tegen mijn vrouw aan gaan liggen en gelukkig weer in slaap gevallen.

herken jij dit en weet jij hier iets meer over?

gr bartjan

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid