Spring naar bijdragen

discotheken, plaats van Satan?


Als discotheek-medewerker werk je mee aan Satans werken  

  1. 1. Als discotheek-medewerker werk je mee aan Satans werken

    • Ja
      20
    • Nee
      48


Aanbevolen berichten

  • 1 month later...
  • Antwoorden 306
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Waargebeurd verhaal:

Man vraagt zich af of naar de discotheek gaan goed is,

Hij heeft hier God voor gevraagt, vervolgens gaat hij naar de discotheek. Als hij binnen is laat God het spirituele in de discotheek zien.

En wat zag hij: Allemaal demonen.

Hij is daar zo van geschrokken dat hij nu zeker weet dat het geen goeie plek is om te zijn.

Amen.

Kschrok wel toen ik het las,Maar voor mij is het een duidelijk antwoord om daar niet te komen.

flower.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Waargebeurd verhaal:

Man vraagt zich af of naar de discotheek gaan goed is,

Hij heeft hier God voor gevraagt, vervolgens gaat hij naar de discotheek. Als hij binnen is laat God het spirituele in de discotheek zien.

En wat zag hij: Allemaal demonen.

Hij is daar zo van geschrokken dat hij nu zeker weet dat het geen goeie plek is om te zijn.

Amen.

Kschrok wel toen ik het las,Maar voor mij is het een duidelijk antwoord om daar niet te komen.

flower.gif

Een misschien waargebeurd verhaal: sommige mensen kunnen demonen zien, eentje liep in een winkelcentrum rond en zag overal demonen. HEEEEEELP... ik ga nooit meer naar een winkelcentrum!! dis.gif

Wat ik dus wilde zeggen is dat dit een beetje onzin is... ik ben van mening dat discotheken op zich niet slecht zijn. Het is maar hoe je je gedraagt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Nou als ik weet dat daar zoveel demonen zijn kom ik daar niet..

OMdat ik weet dat het dan geen goeie omgeving is.

je kunt zlef ook God vragen om een antwoord..

Het klinkt net alsof die demonen daar fysiek aanwezig zijn (vast zonder te betalen). Kijk ik ben ook niet heel erg te spreken over discotheken..

1. Het is vaak niet mijn muziek

2. Meestal niet mijn type mensen

3. Het is niet type contacten wat ik zoek

4. Ik vind het vaak erg pervers, hoe mensen daar met elkaar omgaan.

Echter heb ik geen gaven nodig om te zien hoe dat komt, het komt door de mensheid zelf die vervallen is in die perversie, ik geloof niet dat het komt door het demonenpercentage wat daar in de lucht zweeft..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Welke disco heb je het over, want dan blijf ik er weg. Moet er niet aan denken zeg brrrrrrr.

Het is niet specifiek 1 disco.. Het is in alle discos zo..

Misschien ga je naar disco wat niet ons chuldig lijkt.. maar Er zijn in elke disco demonen.

Klinkt hard. Maar het is gwoon een verkeerde plek

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Die persoon is dus in alle disco's geweest?

Hoe weet je trouwens of dat verhaal van die persoon wel klopt?

Nee hij si niet in alle discotheken gewest..

Maar demonen zijn op plekken waar slechte dingen gebeuren/

voorbeelden van discotheek":

* Slechte muziek

*Drank(ook al drink je zelf niks)

*En er zijn heel veel mensen die verkeerde dingen doen/zeggen en die nemen dan demonen met zich mee,

En muziek kan ook demonen oproepen.

En het is egt waar van die man..

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik vind het een stuk aannemelijker klinken als iemand op basis van ervaringen tot de conclusie komt dat een discotheek niet de goede plaats voor hem/haar is dan dat iemand het maar direct afwijst omdat het er volgens een verhaaltje van iemand anders stikt van de demonen puh2.gif

* hopeloos vind discotheken ook niets overigens... ze houdt niet van dansen en ook niet van jongens die op je afkomen en gelijk weer afdruipen als ze horen dat je een relatie hebt puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

denk je dat Jezus gaat dansen op (niet christelijke)

Muziek..,
verbaasd.gif
??

En waarom niet?

Als het niet tegen God ingaat, kan je er dan niet op dansen? Dan kan je bijna niets zeggen, "want het is niet vóór God"...

Nogmaals: het is je eigen houding: als je naar een discotheek gaat en je gaat vrolijk drinken, je wordt dronken, en je neemt een leuke jongen of een leuk meisje mee naar huis, kijk, dát is iets anders. Maar een biertje of twee, gezelligheid en je grensen kennen, waarom niet?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

En waarom niet?

Als het niet tegen God ingaat, kan je er dan niet op dansen? Dan kan je bijna niets zeggen, "want het is niet vóór God"...

Nogmaals: het is je eigen houding: als je naar een discotheek gaat en je gaat vrolijk drinken, je wordt dronken, en je neemt een leuke jongen of een leuk meisje mee naar huis, kijk, dát is iets anders. Maar een biertje of twee, gezelligheid en je grensen kennen, waarom niet?

Omdat het niet de goeie omgeving is.

Jezus drinkt denk ik ook geen bier..

En het is Gods voorkeur.

Dat muziek is onchristelijk/..

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid