Spring naar bijdragen

Wie heb je in het echt gezien?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 848
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ja, ben ik ook goed in, de groepsfoto missen. Nu al, en in ommoord een hele tijd terug ook al. Gelukkig maar dat jullie me op die manier weinig opmerken, want eigenlijk ben ik een spion die een boek schrijft over credible als zijnde een sekte. Maar dat is geheim.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Behalve feebs en Hester (maar dan stond ik al) heeft niemand mij genoemd. Komt het doordat ik er niet van t begin tot eind was of ben ik gewoon onopvallend
puh2.gif

Bij mij sta je op het lijstje hoor! En wel helemaal bovenaan omdat het op alfabetische volgorde staat puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik had de openingspost van het meetingtopic gekopieerd, vandaar dat je (Annia dus) er niet bijstond. Maar dat was snel gefixt engel.gif. Verder besloot ik meteen maar dat alfabetische volgorde ook wel handig is puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Anders kom je er even achter dat onze gewaardeerde anders-gelovige vriend Trotse-Moslim elke dag op je werk rondhuppelt...
nosmile.gifnosmile.gifnosmile.gif

Update dus, ik heb Trotse-Moslim meerdere malen gezien, elke dag zelfs al een aantal weken
puh2.gif

rofl.gif Moet je nog gaan oppassen dat wat je hier zegy ook nog strookt met je dagelijkse leven! noparty.gifrofl.gifpuh2.gif

Zelf heb ik geen weet van enige ontmoeting met welk(e) user/crewmember dan ook... nosmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid