Spring naar bijdragen

Wie heb je in het echt gezien?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 848
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Tijdens het bezoek aan de doop van Jipke ben ik mark1987 tegengekomen puh2.gif

Vandaar mark1987 als aanvulling van mijn lijst...widegrin.gif

Quote:

Komt mijn lijst van mensen die ik in het echt heb gezien:

- Eva

- Feebs

- Jipke

- Rainbow6

- Sweet little lie

- T.G.W.

- Mark1987

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ikke ook bij!! Oftewel, hier mijn lijstje met gemeette (hoe schrijf je dat?) mensen, en ben lekker nog nooit op een meeting geweestwidegrin.gif

Mark1987*

Punkie (niet zo superaktief volgens mij)

Essiej (geld hetzelfde voor)

Michie23

Kimberley18

Wie ik nog wil meeten:

iedereen die niet in dat andere lijstje staatwidegrin.gif (en dat gaat gauw gebeuren, hoop ikwidegrin.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik moet ook gaan updaten, alleen weet ik niet echt hoe dat werkt met die links, dus doe ik het maar even zo...smile.gif

Ik had al ontmoet:

Punkie, Essiej (bijde bijna niet actief), Kimberley18, Michie23(allebei inactief) en Mark1987(wel actief!party.gif)

Ik heb nu nieuw gemeet:

Verity, Liedewij, meneer Theemuts, KennethB, Hester, TimonK, Raido, TamarM, RobertF, TGW, ThijsK, Feebs, Dante, Thijs, Polichism, Nynthe, gewoon Paultje, -eva-, Corientje123, Sweet Little Lie, Jipke, Gilrea en Audiophile en Snuffie!!

En volgens mij ken ik ook de echte namen er nog bij en weet ik welke naam bij welk gezicht hoort, dus dat is nog leuker!party.gifparty.gif

Nou, de nog te meeten mensen ga ik niet allemaal opnoemen, dat zijn gewoon de mensen die ik nog nooit gemeet heb!knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

en Mark1989(wel actief!
party.gif
)

mark1987 knipoog_dicht.gif

Quote:

Ik heb nu nieuw gemeet:

KennethB, Hester, TimonK, TamarM, RobertF, ThijsK, Feebs, Dante, Thijs, , gewoon Paultje, -eva-, Corientje123, Jipke,

En volgens mij ken ik ook de echte namen er nog bij en weet ik welke naam bij welk gezicht hoort, dus dat is nog leuker!
party.gifparty.gif

niet zo moeilijk met zulke namen knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik heb nu nieuw gemeet:

Verity, Liedewij, meneer Theemuts, KennethB, Hester, TimonK, Raido, TamarM, RobertF, TGW, ThijsK, Feebs, Dante, Thijs, Polichism, Nynthe, gewoon Paultje, -eva-, Corientje123, Sweet Little Lie, Jipke, Gilrea en Audiophile

en nou heb je mij niet eens genoemd boosrood.gifnoparty.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid