Spring naar bijdragen

Wie heb je in het echt gezien?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 848
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op woensdag 24 januari 2007 10:12:36 schreef diakio het volgende:

, waar we gezellig op een bankje voor de kapel van Campivallensis hebben gezeten. Een aanrader, voor wie msn toch wat beperkt vindt.

ik vind dat second life spel echt niks, ik kwam het tegen op het net en het is echt zo raar... het ging nogal laggerig en overal van die rare seks dingen :S heb het gelijk geuninstald

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 24 januari 2007 10:14:00 schreef Ann het volgende:

[...]

ik vind dat second life spel echt niks, ik kwam het tegen op het net en het is echt zo raar... het ging nogal laggerig en overal van die rare seks dingen :S heb het gelijk geuninstald

Dat kan. Als je er niet tegen kan dat er ook dingen gebeuren waar je het niet mee eens bent, moet je er zeker weg blijven. Alleen, met exact datzelfde argument moet je dan ook de rest van internet verlaten, lijkt me. Maar goed, ieder naar eigen keuze.

Samengevoegde post 24-1-2007 10:16:14:

Quote:
Op woensdag 24 januari 2007 10:13:00 schreef Pius_XII het volgende:

.

widegrin.gif vertel?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 24 januari 2007 10:15:42 schreef diakio het volgende:

[...]

Dat kan. Als je er niet tegen kan dat er ook dingen gebeuren waar je het niet mee eens bent, moet je er zeker weg blijven. Alleen, met exact datzelfde argument moet je dan ook de rest van internet verlaten, lijkt me. Maar goed, ieder naar eigen keuze.

Samengevoegde post 24-1-2007 10:16:14:

[...]

widegrin.gif
vertel?

das toch helemaal niet waar, op het internet bezoek je zelf websites die je wilt, daar kwam ik echt elke keer in van die seksruimtes waar ze metr elkaar aan het ****** waren

ik dacht ook.....hmmm wat voor spel is dit

ik heb zowiezo een afkeer van seks en ja dat is mijn eigen probleem

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 24 januari 2007 10:17:19 schreef Ann het volgende:

[...]

das toch helemaal niet waar, op het internet bezoek je zelf websites die je wilt, daar kwam ik echt elke keer in van die seksruimtes waar ze metr elkaar aan het ****** waren

Gek, ik ben er zo te zien heel wat langer geweest, en dat is mij nou nog nooit overkomen. Ook daar bezoek je nl alleen wat je zelf wil.

Quote:
ik dacht ook.....hmmm wat voor spel is dit

Het is geen spel. Het is eerder een soort msn goes sims.

Quote:

ik heb zowiezo een afkeer van seks en ja dat is mijn eigen probleem

Ik zei niet dat dat een probleem is, ik zei alleen dat je een nogal omvangrijk, en gevarieerd verschijnsel, wel erg makkelijk afwijst, op een deelaspect, dat je zonder enige moeite nog had kunnen vermijden ook. Maar nogmaals, zelf weten.

Samengevoegde post 24-1-2007 10:21:02:

Quote:
Op woensdag 24 januari 2007 10:17:54 schreef Pius_XII het volgende:

[...]

Ja, jij was al eerder, ik wilde vragen wat SL betekende.
knipoog_dicht.gif

Ah, ok. Ik dacht dat je het wist, aangezien je wel eens hebt aangegeven er niet enorm enthousiast over te zijn smile.gif

(maar ga eens kijken, bijvoorbeeld bij de kapel die ik noemde. En oh ja, de VBMG is er al opgericht knipoog_dicht.gif )

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 24 januari 2007 10:19:49 schreef diakio het volgende:

[...]Gek, ik ben er zo te zien heel wat langer geweest, en dat is mij nou nog nooit overkomen. Ook daar bezoek je nl alleen wat je zelf wil.

[...]Het is geen spel. Het is eerder een soort msn goes sims.

[...]

Ik zei niet dat dat een probleem is, ik zei alleen dat je een nogal omvangrijk, en gevarieerd verschijnsel, wel erg makkelijk afwijst, op een deelaspect, dat je zonder enige moeite nog had kunnen vermijden ook. Maar nogmaals, zelf weten.

kweeni, ik klikte nogtans steeds op een andere kamer en kwam steeds in van die dingen...dus ja het is toch begrijpelijk als je steeds die dingen tegenkomt dat het het al snel beu wordt

het was geen kwestie van vermijden

ik kwam gewoon altijd in de verkeerde kamers terecht, ik snap ook niet hoe dat komt

en zowiezo zou ik het niet leuk vinden omdat het altijd blokeerde

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 24 januari 2007 10:19:49 schreef diakio het volgende:

Ah, ok. Ik dacht dat je het wist, aangezien je wel eens hebt aangegeven er niet enorm enthousiast over te zijn
smile.gif

(maar ga eens kijken, bijvoorbeeld bij de kapel die ik noemde. En oh ja, de VBMG is er al opgericht
knipoog_dicht.gif
)

Mjah, het is in mijn ogen vooral een uitstekend instrument voor het kwaad, net zoals de VN of de Wereldraad voor kerken, maar een instrument is in zichzelf niet kwaadaardig. Daarnaast nog het praktische aspect, ik het er eigenlijk de tijd niet voor. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Op woensdag 24 januari 2007 10:21:42 schreef Ann het volgende:

[...]

kweeni, ik klikte nogtans steeds op een andere kamer en kwam steeds in van die dingen...dus ja het is toch begrijpelijk als je steeds die dingen tegenkomt dat het het al snel beu wordt

het was geen kwestie van vermijden

ik kwam gewoon altijd in de verkeerde kamers terecht, ik snap ook niet hoe dat komt

Nog een keer: zelf weten. Maar ook nog een keer dan: SL is eindeloos veel meer dan een paar sex-sites, zoals ook het WWW eindeloos veel meer is dan een paar sex-sites. Het is er wel (gokken kan je er ook trouwens), en dat je er, net als met het WWW, wel eens terecht komt geloof ik meteen. Maar net als met het WWW, er is héél veel meer, en als je een heel klein beetje de weg weet, kom je waar je wil, en blijf je weg waar je niet wil komen.

Ik hou staande dat het een interessante ontwikkeling is, ook vanuit gelovig perspectief, maar het is net zo misbaar als het web. Ik kan alleen voor mezelf zeggen:

- als alternatief voor msn e.d., vind ik het erg goed. Je legt extreem makkelijk contact, en de communicatie is vrij simpel.

- als gelovige vind ik het interessanter om mensen te ontmoeten in een omgeving waar ik niet bij voorbaat weet dat iedereen hetzelfde gelooft, maar waar het juist mogelijk is iets van je eigen geloof te delen, en iets van anderen te leren. SL heeft de diversiteit om die ruimte te geven.

Samengevoegde post 24-1-2007 10:30:31:

Quote:
Op woensdag 24 januari 2007 10:23:37 schreef Pius_XII het volgende:

[...]

Mjah, het is in mijn ogen vooral een uitstekend instrument voor het kwaad, net zoals de VN of de Wereldraad voor kerken, maar een instrument is in zichzelf niet kwaadaardig. Daarnaast nog het praktische aspect, ik het er eigenlijk de tijd niet voor.
knipoog_dicht.gif

Ach, soms moet je de hoeren en de tollenaars opzoeken he. Maar SL is zoveel meer dan dat.

Tijd is een bekend probleem ja. Maar beschouw SL als een wat handiger variant op msn, als een goed middel voor groeps-communicatie, dan zal je er ook mogelijkheden om tijd te besparen in vinden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 24 januari 2007 10:27:54 schreef diakio het volgende:

Ach, soms moet je de hoeren en de tollenaars opzoeken he. Maar SL is zoveel meer dan dat.

Tijd is een bekend probleem ja. Maar beschouw SL als een wat handiger variant op msn, als een goed middel voor groeps-communicatie, dan zal je er ook mogelijkheden om tijd te besparen in vinden.

Nou ja, je weet het he? Aan MSN kom ik ook niet zoveel toe. Wellicht kom ik er nog wel es kijken. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bij deze dan ook de mensen die ik persoonlijk heb ontmoet:

Antonius

Corientje123

Eru Iluvatar

-Eva-

Hester

Jippiej

K.

Levi

Mystique

Peter B.

Pius XII

Rainbow6

RobertF

ThijsK

Wateengedoe2

En nog een aantal mensen die niet meer actief zijn. Dat de lijst nog maar mag groeien, met veel users!

Wat makkelijk.. ik hoefde alleen maar te kopiëren en m'n eigen naam te veranderen... party.gifparty.gifparty.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid