Dante 0 Geplaatst 25 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2007 Ik heb vandaag Nath gezien ^^ Jaja ^^ *trots* Was puur toeval xD Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 7 november 2007 Rapport Share Geplaatst 7 november 2007 De koningin! Samen met de vader van een vriendin van mij, hij is onze burgemeester. Hij was erg zenuwachtig. Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 7 november 2007 Rapport Share Geplaatst 7 november 2007 Ja en ik Maxima, heb dr zelfs een hand gegeven Maar volgens mij gaat het om user, ten zij Bea natuurlijk een user hier is Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 7 november 2007 Rapport Share Geplaatst 7 november 2007 Ha, grappig Gilrea Link naar bericht Deel via andere websites
Timon 0 Geplaatst 7 november 2007 Rapport Share Geplaatst 7 november 2007 ik zie pienk vrijdag weer Link naar bericht Deel via andere websites
Mirri 0 Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Nou eh.. TijsK Jonny Blackfield (namelijk me vriend Gail Karlijn verder niet Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 wie zijn Gail en Karlijn? Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Quote: Op dinsdag 13 november 2007 14:34:22 schreef Mirri het volgende: Nou eh.. TijsK Jonny Blackfield (namelijk me vriend Gail Karlijn verder niet De foto op je hyves komt mij heeel bekend voor. Maar je naam dan weer niet Nu ben ik niet geweldig met namen, misschien zit het daar in. Herken je mij toevallig? Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Ik heb volgens mij, weet niet zeker, Annemarie (ofzo? iets met Theemuts nogiets ) gezien bij Dutch Doom Days. En ze was met een lollige bebaarde gast, en ik weet niet meer, er hangt me nog de term Slayer bij De rest ben ik soort van vergeten Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Quote: Op dinsdag 13 november 2007 15:43:56 schreef Verity het volgende: [...] De foto op je hyves komt mij heeel bekend voor. Maar je naam dan weer niet Nu ben ik niet geweldig met namen, misschien zit het daar in. Herken je mij toevallig? dont think so Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Quote: Op dinsdag 13 november 2007 17:12:22 schreef ThijsK het volgende: [...] dont think so Waar herken ik d'r foto dan van? Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Ik begin zowaar een 'lijstje' te krijgen; Bluequerix Gusto Kimberly-18 Mark1987 Michie23 Sabrina A. Going to see Annzie Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Je vergeet Gusto Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Ik heb gezien: Snuffie* Pius_XII* Iriacynthe Machiavelli Wateengedoe2 Megagelovige Gewoon Paultje Albert ThomasM Marliesje Rainbow6' TGW' Corientje123' en volgens mij hadden ze nog een credibler bij zich waarvan ik de naam niet meer weet 'nauwelijs gezien *meer dan één keer gezien Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Quote: Op vrijdag 01 februari 2008 15:35:57 schreef zoveel vragen nu nog antwoorden het volgende: Ik heb gezien: Snuffie Pius_XII Iriacynthe Machiavelli Wateengedoe2 Megagelovige Gewoon Paultje Albert ThomasM Marliesje Rainbow6' TGW' Corientje123' en volgens mij hadden ze nog een credibler bij zich waarvan ik de naam niet meer weet 'nauwelijs gezien *meer dan één keer gezien * kopieert het lijstje en haalt de sterretjes weg @zvnna, het was toch ook jouw eerste meet??? Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 maar Snuffie ken ik ook van buiten credible, die was niet in Antwerpen, ik weet dus niet of jij haar hebt gemeet Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Ik houd geen lijstjes bij. Dat is mij teveel werk. Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 hmmmm daar heb je een punt. Ik heb Snuffie idd niet gemeet Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 JoostG Michiel Diana Levi NienkeJ TimonK KennethB Jipke Tom RobertF Raido Hananja Joëlle ThijsK Mark1987 Liset Rainbow6 -eva- Feebs Mystique Audiophile Sweet Little Lie Taam T.G.W. Therese Iggy PeterB Wonderful star Wateengedoe2 E-line Nunc Dostojevski Toonder Eelco Albert Thorgrem annzie gewoon Paultje Rafox Diakio Magere Janhein Das Fritsel Jeffrey_1989 Antonius Corientje123 Polichism Nynthe Netjuh H-a-n-n-a Groninger SuzannaV Hester Fotogravinnetje Thorgrem Iriacynthe Macchiavelli Megagelovige Marliesje En natuurlijk *tromgeroffel* Zoveel vragen nu nog antwoorden (van de eerste tot de laatste letter ontmoet. ) Volgens mij klopt 'ie zo weer Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2008 Mijn geupdate lijst: AndreasJ Annzie Albert Corientje123 Das Fritsel Dwarrel Dante -Eva- Feebs Groninger Gilrea Happyfeet H-a-n-n-a Hester Iriacynthe Jipke Joelle Jammetje Jeffrey1989 Kobusjuh Kimberley18 KennethB Liedewij Magere Janhein Michie23 Marliesje Meneer Theemuts Mark1987 Megagelovige Machiavelli Nynthe NienkeJ Pius 12 Polichism Punkiej RobertF Raido Rainbow6 Snuffie Someone SLL Treggats T!m0n TGW TamarM Thijs ThijsK TimonK/Eli7 Verity Wonderfulstar WatEenGedoe2 Zoveel Vragen Nu Nog Antoorden Als je er niet tussen staat geef je maar een gil in me profiel ofzo. Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2008 Op de pleinen en krochten van dit forum zijn er ook ongeziene,die hun kasteel of paleis niet verlaten, zoniet hun nederige stulp en soms een wandeling maken in de late avond om zo rustig over straat te kunnen gaan,die alleen in het openbaar zijn als het echt niet anders kan; mooi dat er forums zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2008 Ik heb gezien, na de CredParty: -eva-* Annia Annzie* Audiophile/AndreasJ* Corientje123* Dante Eric Feebs* gewoon Paultje* Gilrea Hester Jipke* KennethB Liedewij MarieMol megagelovige Meneer Theemuts Nynthe Ol' Moth Polichism Punkie* Raido* Rainbow6* RobertF robinwithaar Snuffie Sweet Little Lie TamarM TGW* Thijs* ThijsK* TimonK Someone ZusterSara * = meerdere keren En ze zijn allemaal lief Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2008 Dankje voor het compliment Verity! Link naar bericht Deel via andere websites
PeterK 0 Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Ik zie Mijkie regelmatig, maar zij ziet mij nog veel vaker omdat ik altijd loop te dromen ofzo. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2008 * Paul schopt het topic even omhoog AndreasJ Annzie Albert Benedictus17 Corientje123 Das Fritsel Dwarrel Dante -Eva- Feebs Groninger Gilrea Happyfeet H-a-n-n-a Hester Iriacynthe Jipke Joelle Jammetje Jeffrey1989 Kobusjuh Kimberley18 KennethB/Ignatius Maria Liedewij Magere Janhein MarinusCopy Michie23 Marliesje Meneer Theemuts Mark1987 Megagelovige Machiavelli Nynthe NienkeJ Ol Moth Pius 12 Polichism Punkiej RobertF Raido Rainbow6 Snuffie Someone SLL Treggats T!m0n TGW TamarM Thijs ThijsK TimonK/Eli7 Verity Wonderfulstar WatEenGedoe2 Zoveel Vragen Nu Nog Antoorden Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten