jeroeno 0 Geplaatst 26 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2006 Annia Dikkie Dwarrel Glenn Mini Glenn, oftewel broertje van Glenn Das Fritsel Magere Janhein Meneer Theemuts Gilrea Marianne T en vast wel een paar meer waarvan ik de naam even vergeten ben Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 26 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2006 Op officiele meetings: Joelle Glenn JoostG * Hester Liset Harm-Jan NienkeJ Gusto Mark1987 Kimberly-18 Michie23 * RobertF Gilrea Meneer Theemuts das fritsel Magere Janhein Dikkie ******* Thijs* Someone WatEenGedoe2 Jeffrey_1989 Ol'Moth Treggats Eli7 K. Angel of night Starlight Ameratasu One Huisgriezel Will Anne13 Nath MarianneT Huskarl* Troel Ann BeautifullEmptiness Mortal Anastasia Tom Rupz Buiten officiele meetings om: Huskarl ** Dikkie ******* JeroenO Michie23 * aim daan ******* Silverunicorn Unrecognized xx-taam-xx * Dwarrel ****** *= meer dan eens gezien ******= waaaaaa een stalker Verlanglijst: ArjenV Joos en haar bruiloftenboek Eru dingesdinges Link naar bericht Deel via andere websites
Ignatius Maria 0 Geplaatst 26 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2006 Quote: Op donderdag 26 oktober 2006 10:48:40 schreef Jippiej het volgende: [...] *kuch* O... Ik heb je al verdrongen.... Nou goed: Jippiej* Samengevoegde post 26-10-2006 13:13:14: Quote: Op donderdag 26 oktober 2006 12:44:01 schreef Levi het volgende: [...] Hehe, dat klopt helemaal! Jullie verwarren gezelligheid met drukheid... Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 26 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2006 Hey Annia, cool dat ik bovenaan je lijstje sta 'k heb jou overigens als meer dan eens gezien toch? iig in april en september. Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 26 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2006 Quote: Op donderdag 26 oktober 2006 13:01:03 schreef annia het volgende: Verlanglijst: ArjenV Suuuuuuuuuuupercool Dat ik uberhaupt nog in je lijst sta joh Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 27 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2006 Quote: Op donderdag 26 oktober 2006 12:42:42 schreef Hester het volgende: De meeste mensen die ik in het echt gezien heb waren wel ongeveer zoals ik verwacht had. Maar niet iedereen! * Hester onderging een cultuurshock toen ze Arjen, Eric, Diana, Michiel en Levi voor het eerst zag. Vreemd genoeg ondertussen allemaal crewleden. Kort verslag van wat er in mijn hoofd opkwam bij het zien van de volgende personen: Arjen: Is dat Arjen? Eric: Huh, is dat Eric? Diana: Huh, Diana? Oh, Diana! Michiel: Dat kan Michiel niet zijn! Levi: DAT KAN LEVI NIET ZIJN!!! Overigens allemaal positief, hoor. Wahaha en dat geloof ik nu ook Ik had al een cultuurshock toen ik een foto van Levi zag, laat staan als ik hem in het echt ga zien Quote: Op donderdag 26 oktober 2006 12:45:07 schreef jeroeno het volgende: Mini Glenn, oftewel broertje van Glenn Ik heb medelijden met Joost! *knuffel* Hij is juist zo leuk (jaja Joost, ik houd me in ) @ all: het zou leuk zijn als iedereen het op alfabet zou moeten zetten *evil lachje* Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 27 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2006 Quote: Op donderdag 26 oktober 2006 13:11:48 schreef K. het volgende: [...] O... Ik heb je al verdrongen.... Nou... ik was jou ook vergeten hoor! Link naar bericht Deel via andere websites
~Joos~ 0 Geplaatst 27 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2006 Wat leuk, al die lijsten Mijn lijstje is klein Maar mijn verlanglijstje is de rest van credible dus Mark1987 K. ArjenV Hester Levi Eli7 Nienke J (oh wat moet ik daar toch aan wennen) Ik geloof dat het zo klopt.. Quote: Op donderdag 26 oktober 2006 13:01:03 schreef annia het volgende: Verlanglijst: Joos en haar bruiloftenboek Ik voel me vereerd! Gaat ervan komen Link naar bericht Deel via andere websites
Ignatius Maria 0 Geplaatst 27 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2006 Quote: Op vrijdag 27 oktober 2006 08:36:14 schreef Jippiej het volgende: [...] Nou... ik was jou ook vergeten hoor! Wat zijn wij toch gezellig he? Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 28 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2006 Ik kan Gail 4Him2U Bij mn lijstje toevoegen (dankzij mij hier ) Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 28 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2006 Quote: Op vrijdag 27 oktober 2006 20:14:40 schreef K. het volgende: [...] Wat zijn wij toch gezellig he? Ik realiseerde me dat ik er veel meer heb gezien, mijn complete lijstje -eva-* *nath** Aj anne13* Annia* Annzie* Audiophille* bigfoot* BizAr* Brechje* Corine123* Dante* Das Fritsel* David-a * Diana Dwarrel Eric essiej feebs* forgiven4life * fruittypje* Glenn* Gilrea* Happyfeet* Hester* Gewoon Paultje* Jeffrey-1989 Joëlle* Joost JoostG Jozuademan* kennethB* Levi Liedewij Liset mark1987* Magere Janhein* MarieMol Meneer Theemuts* Michie23 Michiel Miss-thalina Mister_L* Mystique Naomi_ * NienkeJ* Nynthe Ol Moth Pius_X Punkie* Rafox Raido Rainbow6* RobertF Robinwithaar Polkalot* Polichism* She-Warrior* Skoci* Snuffie Someone Sophiee * Sweet Little Lie* Taam* T.G.W* tg da jf * Thijs* ThijsK* TimonK* Tom Verity* WoBoW ZusterSara wwjd-matthijs (al hadden we dat niet helemaal door) (*als je teenstreet als meerdere keren mag tellen) Yojo Link naar bericht Deel via andere websites
Therese 0 Geplaatst 28 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2006 Quote: Op donderdag 26 oktober 2006 07:03:39 schreef wateengedoe2 het volgende: Op de credible-meeting van sept. j.l. deze mensen (en Michie23 en volgens mij nog iemand, maar die staan niet op de foto). En bij div. andere gelegenheden: LaRosa RobertF Diakio Pius XII Therese Iggi Happy one Nienke (vml. holla). De volgende mensen ga ik - insj'Allah - binnenkort voor het eerst ontmoeten: Anastasia Ann Tom [...] Nienke zag er echt héél anders uit, dan ik me had voorgesteld (van haar had ik verwacht dat ze een typisch braaf GerGem-meisje zou zijn met dito haar en kleding, en dat was niet helemaal het geval ) En bij Diakio moet ik minstens even verbaasd hebben gekeken als bij Op Goed Geluk (die datingshow van Carry Tefsen, je weet wel, met dat scherm wat aan het eind van de aflevering naar beneden gaat) Verder had ik me er óf niet zo'n duidelijke voorstelling van gemaakt, óf had ik al lang een foto gezien voordat ik de mensen IRL ontmoette. [...] Ja, duh, dat schiet ook niet op, natuurlijk! Waarom kun jij nou niet in dat weekend, dat wij naar het klooster gaan (nou ja, je foto hebben we natuurlijk allemaal al gezien, dus niet van die openvallende monden zo van 'Huh, zie jij er zó uit!?' ) Samengevoegde post 26-10-2006 7:10:42: [...] Jij en iggi vergeten nog iemand: Therèse Maar die post hier eigenlijk nooit meer Mijn lijstje dus: Diakio Pius XII Iggi Weg2 Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 28 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2006 Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 29 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2006 Ik ga morgen weer een paar nieuwe mensen ontmoeten Jippiej Glenn Joost Jezz En Joëlle voor de tweede keer Link naar bericht Deel via andere websites
munanduman 0 Geplaatst 29 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2006 Ik kom uit op een totaal van 1: Eli. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 29 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2006 Quote: Op zaterdag 28 oktober 2006 23:58:41 schreef Jippiej het volgende: [...] Ik realiseerde me dat ik er veel meer heb gezien, mijn complete lijstje webcam[: Rainbow6 xx-taam-xx Mister_L Heb ik m'n cam nog niet bij jou aangehad? Van Gilrea weet ik het zeker... Euh...nouja Mijn lijstje: Niet actief: Tanwen Webcam: Gilrea Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 nee je hebt je cam nog niet aangehad ik heb mijn lijstje ge-updated Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 * JoostG date z'n lijstje ook even up. Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 30 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 Quote: Op dinsdag 24 oktober 2006 16:01:37 schreef Eli7 het volgende: @ Michie Weet je zeker dat je munanduman in het echt hebt ontmoet? Ik word graag ingelicht. Nee weet ik niet zeker Samengevoegde post 30-10-2006 14:09:33: Quote: Op dinsdag 24 oktober 2006 22:45:01 schreef Gilrea het volgende: Gisteren kwam ik bart1984 toevallig tegen in Rotterdam. En voor de rest iedereen die op de vorige (09-09-06) meeting was. En Annelies1989 en nog iemand die ik maar vaag kent en die hier nooit post. Btw, Michie, jij hebt mij helemaal niet gezien. Volgens mij wel hoor [Knip] Meetings dienen niet op het forum besproken te worden als ze niet officieel zijn. Dank u wel. Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 31 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2006 Ik heb vandaag T!m0n en NienkeJ gezien. Timon en Nienke herkenden mij in het begin niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 31 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2006 T!m0n kwam ik buiten tegen net voordat ik naar binnenliep en jou tegenkwam, en hij zei: herkende je timon niet!? Ik dacht dat hij het over de andere timon had, die op de EH zat, dus ik snapte helemaal niet waar hij het over had . Maar toen hij iets over 'surveilleren' had, begon er een lampje te branden Kortom: ik heb Eli7 wel 5 seconden gezien vandaag Link naar bericht Deel via andere websites
Tas 0 Geplaatst 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst 1 november 2006 Quote: Op dinsdag 24 oktober 2006 22:50:13 schreef Gusto het volgende: [...] wow dat is echt de man van credible * Gusto voel lichtelijke jalourzie in zich op komen Deze late reactie geeft direct aan hoe intensief ik alles lees....sorry ik ga mij direct diep schamen Maarre jah dat zijn de echte mensen he Ik weet wel welke mensen ik in real life moet zien enzo haha... Ik zou zeggen bevredig je jaloezie en zorg dat je erics nieuwe huisje gaat bekijken.... Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst 1 november 2006 Mn wie-heb-ik-gezien-lijst komt ooit nog Mn wie-wil-ik-nog-zien: - MarianneT - Harm-Jan - JoostG - Eli7 Ja, allemaal mensen die ik al wel eens heb gezien, maar ik zou niet weten waarom ik mensen die ik niet ken zou willen zien Verder zijn er nog wel meer denk ik, maar deze zijn het belangrijkst En Marianne ga ik zien Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Ik heb Meneer Theemuts en Bennie182 vandaag gezien Geheel onverwachts kwam ik ze tegen in Rotterdam... Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 5 november 2006 Rapport Share Geplaatst 5 november 2006 Ik heb vandaag Levi en K. gezien. Dit was voor het eerst dat ik Credible mensen heb ontmoet. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten