Spring naar bijdragen

Alle activiteit

Deze tijdlijn wordt automatisch bijgewerkt

  1. Afgelopen uur
  2. Ja, met een tandenstoker krijg je een olifant niet omgelegd, zelfs absurd om te denken dat zoiets zou kunnen lukken.
  3. De muis loopt dan nog samen met de olifant. Maar de mug veraf heeft geen idee en geen referentiekader, want het raakt niet aan zijn zijn of bevinden. Maar als hij dan nog in het duister is, dan ligt er toch echt iets bij hemzelf om op te lossen. Zich beklagen dat het geen dag is, of dat hij geen nachtkijkers ingebouwd heeft, vraagt om een zelfbespiegelend moment. Je enige tool is je woord. Hoe verlicht dat is, is aan jou.
  4. Nee, ik heb daar geen toegang toe, we zijn dan ook maar gewone stervelingen. Het is ook maar een tool zoals er zovelen zijn, niet iedereen heeft interesse in hetzelfde.
  5. Misschien is dat goed voor een ander topic, anders lijkt het alsof je telkens die stimulus in het duister wil plaatsen.
  6. Jij niet. Jij hebt geen toegang. Dat is waarom je steeds met een dichte deur komt aanzetten.
  7. Ingewijd is onnodig, was ook het punt. Ook dat van jou trouwens. Niets hoeft veranderd te worden. Behalve dan, wel een basishouding. Die basishouding is niet van dee of gene, maar van alle tijden. De wil om de waarheid te zoeken, net alsof je nog niets gevonden hebt. En ook dat is niet nodig, want elk los puntje afzonderlijk biedt een vrijplaats en oefening om daarin iets van waarheid te zoeken en waarachtigheid te doen. En dat ik of jij of iemand anders dat proces ziet, zou je ingewijdheid kunnen noemen. Maar wij Hollanders spreken liever gewoon van nuchter met de benen in de boerenklomen sta
  8. We zijn niet allemaal ingewijden zoals Hopper en jezelf, voor ons geen toverslagen dus. Ja, het is jongleren tot we erbij neervallen, dat verandert niets aan stimuli waar iedereen toegang toe heeft.
  9. Vandaag
  10. Wie zijn aangezicht vernedert, wordt voor hypocriet versleten. Wie zich geheel vernedert, wordt klein. En wie klein is, zal verhoogd worden. Dat is een natuurwet. En dan wordt je geëerd, of opgegeten.
  11. Ja, heb ik ook gelezen, een idioot is iemand die idiolect spreekt, er zijn er, inclusief mezelf, nogal wat.
  12. Ik bazel niets. Ik wijs erop dat er ook kinderen vermoord worden door individuen met een extremistische ideologie, dat mag je niet wegwuiven als 'random'. Of het nu oorlog is of terreur: als een kind wordt doodgestoken op straat of opgeblazen in een bus, dan is dat concreet, fysiek en geen filosofische bijzaak. Oorlogen zijn verschrikkelijk. Maar dat is geen vrijbrief om terreur als bijzaak af te doen of erger: te legitimeren als ‘reactie’. Dan verlies je alle morele helderheid. Als jij werkelijk tegen kinderleed bent, dan zul je dat moeten erkennen bij elke dader en elke vlag, zonde
  13. Je geloof is zo ongelooflijk sterk, dat de theoretische mogelijkheid en zelfs de fantasie om irrationele wiskunde even te beschouwen gevolg te kunnen zijn van onbegrip van de rationele wiskunde, buiten je vermogen valt. Toch weet iedereen dat aan begrip en het weten vooraf, een periode gaat van machten en krachten die boven het begrijpen uitgaan, die met vuur en vlam aan van alles werden toegeschreven, maar niet aan het onvermijdelijke dwingende logische en rationele. Tot iedereen het als bij toverslag gewoon ziet, en dan wordt met evenveel verve verdedigd dat die eerdere zienswijze iets was v
  14. Wat bazel jij nu eigenlijk allemaal? Een random aanslag vergelijken met oorlogen van staten. Terwijl die aanslagen net het resultaat zijn van oorlogen door staten. En dat niet alleen, oorlogen waarin we als landen verplicht worden mee te doen terwijl de meerderheid liever lokaal beleid blijft voeren. Neutrale landen (die enkel aan zelfverdediging doen) hebben veel minder risico op aanslagen. Nobel dat je zo fanatiek voor de kinderen opkomt, maar wees niet te selectief. Ze sterven in grote aantallen waar de pers niet mag komen.
  15. Als jij zo ver gaat dat je een kind aanvalt met een mes, dan is het zwaard ook voor jou.
  16. Ik negeer die feiten niet en veroordeel die natuurlijk sterk. Deze feiten zijn zelfs aangehaald. Het is door het buitenlands beleid waardoor de vrede die bijna een eeuw duurde gebroken wordt. De aanslagen zijn niet vergeten en zullen nooit vergeten worden. Het is daarom tijd de situatie niet verder te escaleren maar terug te keren naar de vrede van weleer. Live by the sword, die by the sword.
  17. Jij doet alsof mijn punt een hypothetische "wat als" is, terwijl er op dit moment gewoon kinderen worden doodgestoken door terroristen. Dat is geen fictie. Dat is nú aan de orde. Als jij daar niet boos over kunt worden, maar alleen reageert als je er een politiek narratief aan kunt koppelen, dan laat je precies zien wat er misgaat: morele verontwaardiging die alleen werkt als het past bij je ideologie. Ik maak geen onderscheid: wie opzettelijk een kind vermoord, of dat nou een eenling is of een staat, is wat mij betreft totaal verdorven. En daar heb ik geen relativering of politieke
  18. Het is pas oneerlijk met "wat als statements" te praten en de effectieve kindermoord te negeren. Want als jij met wat als statements afkomt, wijs ik u graag meteen op de realiteit van kinderen die in oorlog leven. Jij draait en keert, het gaat al wel even over plaatsen waar effectieve oorlog heerst en dat ik bepleit daar een neutrale positie in te nemen omdat "the good guys" nu in de toekomst zeer anders bekeken kunnen worden.
  19. Mijn reactie ging over het confronteren van een dader die op heterdaad een kind iets aandoet. Dat heeft niets te maken met de situatie in Gaza of Israël, en het is oneerlijk om dat erbij te slepen om mijn punt te diskwalificeren. Als jij denkt dat je een moreel punt maakt door mijn woorden te verdraaien en de Holocaust erbij te slepen, dan praten we langs elkaar heen.
  20. Denk je een vraag te stellen over je pensioen, gaat het plotsklaps over suttapitaka dat geen maaltijd betreft.
  21. Pfff al die stoere praat Wie vermoordt en vermoordde kinderen op massa schaal? Waarom dan ageren met een "wat als" maar weg kijken bij de genocide van Israël? Dat verdient geen klap op je bek natuurlijk. Wat Israël met de Palestijnen doet is wat Nazi Duitsland met de Joden deed. Superieur ras vs inferieur ras. Ze roepen anti semitisme, maar gaan nu naast Hitler de geschiedenis in.
  22. Ja, toen er nog geen lucht was om te ademen, hadden we maar weinig last van irrationele wiskunde.
  23. Gisteren
  24. Bakker blijf bij je brood. Ik zie het niet, en wat ik krijg lust ik niet.
  25. Het staat in het begin, net zoals het redelijk absurd is om een bakker te willen overtuigen dat er brood op z'n plank ligt.
  26. Jammer weer dat je je niet concreet wilt uitspreken. Of we een onderwerp nu bij kop of kont vatten, steeds krijg ik bij jou vlees noch vis. Maar wel diep waterige samenhangen. In overvloed. Er zit nog geen leven in, maar het komt al aan de lippen. Zullen we het maar in de ijskast leggen?
  27. Салам соколы Ваша милость товарищи[url=https://vika-service.by/]![/url] [url=https://vika-service.by][img]http://i72.fastpic.ru/big/2015/0721/d6/b34753cd24859e9a072d463a06119ed6.jpg[/img][/url] Чтобы заправки лазерового принтера по что поделаешь кого чем господь наделил добрейшим специфичного образования в свой черед десятилетия проверки, хотя яко поделаешь принадлежит) юлина а также эмоция этого, что твоя милость делаешь. Свободное наход в течение течение работу промышленной чинно, даже яко поделаешь! Тем сугубо ваша щедроты приставки не- покините фирм судя по всему нашей сверх рабо
  1. Meer activiteit laden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid