Alle activiteit
Deze tijdlijn wordt automatisch bijgewerkt
- Afgelopen uur
-
Welke paradox? Benoem het concreet of hou je bek.
-
Veranderen zal die paradox niet, dat is het goede nieuws.
-
O, dus je wil mij op een paradox wijzen?
-
Ja, een universele stimulus is dan ook van onpersoonlijke signature, die veel vaker in de strijd verdwijnt dan opgemerkt wordt.
-
Een ogenschijnlijk simpele opmerking kan voor de één een grap zijn, voor de ander een wond openrijten. ook daar gaat intentie aan vooraf. Krijg de prisma en bekijk het op jou wijze, maar laat de mijne met rust. Die heeft namelijk net zoveel waarde, tenzij jij er anders over denkt. En in het ergste geval wordt dat oorlog. Hoewel "ergste" natuurlijk heel subjectief is. Met je grote bek over hoe en wat.
-
Wat op het eerste gezicht klein of eenvoudig lijkt, blijkt vaak gelaagd of open te breken in allerlei richtingen, afhankelijk van waar je staat of hoe je kijkt. Dat geldt evengoed voor een opmerking, een beeld, een ervaring, of een zelfhulpgroep voor schoenmakers.
-
Misschien kun je zelfs stellen dat kennis pas bestaat in de daad van kennen, en dus nooit zonder drager. Wat een vreemde dans wordt daar gedanst. Met je zogenaamde kennis van zaken.
-
Onderhand zouden we kunnen denken dat kennis en kennisdrager twee verschillende dingen zijn, maar helaas.
-
Inderdaad, want wie de schoen past trekke hem aan. Nog meer gezeik vanuit die scheve penis van je?
-
Redelijk nieuw is een zelfhulpgroep voor schoenmakers, wat nooit een verplichting kan zijn.
- Vandaag
-
Zoals door dat kontgat van jou bijvoorbeeld.
-
Het onderwerp van studie is bij het gebruik van een micro- dan wel telescoop redelijk verschillend, het is in beide gevallen wel door een gaatje kijken.
-
Wat moet je nou met je korte schijtreacties? Wie ben jij? Jij bent ook een soort mietje. Met je dramadriehoek. Als de redder nu eens enkel helpt als daarom gevraagd wordt, zijn we al een stuk verder!
-
Dus krijg de tyfus maar met je ontoerekeningsvatbaar. Jij bent verantwoordelijk voor je psychische gesteldheid. Expressie kent vele vormen, en als de jouwe mij niet bevalt, hebben we een probleem. En dat moet opgelost worden. Niet met e.o.a. vaag praatje over agressie, maar gewoon met daden.
-
Beetje als de dramadriehoek wellicht, de rollen binnen het zelf variërend.
-
Leven met een trauma is wat de dader wil. Door dat te doen geef je die dus zijn zin. Die dader gaat eens dood, en dan begint zijn lijden pas... Want die denkt dat God niet bestaat.
-
Wie oorlog wenst te voeren in het buitenland, kan rekenen op oorlog. Wat mij betreft op cyclische decapitatie. Dat meisje uit Nieuwegein is niet vermoord door een dwaze psychoot die niet weet wat ie doet... Als je oorlog wil voeren op die manier, dan maken we de wachtlijst wat korter door executie ter plekke. Wat mij betreft veranderen we de wet: Artikel 39 Sr – Nieuw voorstel (verantwoordelijkheid en verzwaring) Artikel 39 Iedere natuurlijke persoon is strafrechtelijk volledig verantwoordelijk voor zijn handelen of nalaten, ongeacht de aanwezigheid van een geestelijke stoornis, ps
-
Shraunvyu is lid geworden van de gemeenschap
-
Piepert. Wat is agressie? Geef mij een vastomlijnde academische definitie van agressie en we praten verder. Mocht dat niet lukken, dan gewoon je muil houden en accepteren dat maatschappelijke expressie vele vormen kent. Met je smoel uit België. Je bedoelt dat een gedeelte van de wereld een idee heeft. Dat idee laten ze het beste in hun hoofd, maar zal op weerstand stuiten daarbuiten. Die zielige verhaaltjes over kinderen die dood gaan en mensen die honger lijden zijn een typisch gevolg van mensen die een oorlog beginnen met een grote bek, maar verliezen. Wat rest is schijnheilig geklaag
-
Had dat boek precies eerder willen lezen, of het geeft nu pas herkenning.
-
obiancger is lid geworden van de gemeenschap
-
Nul is op geen hand te tellen, bijgevolg ook vaak vergeten.
- Gisteren
-
inboucye is lid geworden van de gemeenschap
- Afgelopen week
-
rcusgarega is lid geworden van de gemeenschap
-
In veel klinische of begeleidende settings sluipt het gevaar binnen dat het denken over trauma het ervaren van trauma overschaduwt. Terwijl voor de mens die leeft met trauma, de ervaring niet alleen diffuus en complex is, maar vaak ook woordeloos, lijfelijk, en existentieel ontregelend.
-
Inmiddels barst het hexaflex haast uit zijn voegen, met duizenden oefeningen en honderden toepassingsvormen. Het is zó groot geworden dat we moeten oppassen dat we het wetenschappelijke kader teveel verlaten, en/of dat het model haar praktische toepasbaarheid verliest.
-
amorseret is lid geworden van de gemeenschap
-
nhuntinuj is lid geworden van de gemeenschap
-
allen22 is lid geworden van de gemeenschap
-
Misschien is het wel zo, wanneer je ervoor kiest om het eens over een andere boeg te werpen, dat je naast het schip kan belanden.
-
Onderscheidingsvermogen, is de weg nu smal, lang, breed en/of kort?
discussie antwoordde op een TTC van EricaIcork in Theologie
online casino no deposit bonus USA best online craps real money live casino online real money [url=https://gamblingchooser.com/]legit online casino real money[/url] online casino high roller best online roulette real money fast withdrawal online casino online roulette tournaments -
De Ethica van Benedictus de Spinoza wordt vaak opgevat als de kraamkamer van de Radicale Verlichting, en daarmee ook van het moderne humanisme.