Spring naar bijdragen

Bril & Lenzen  

  1. 1. Bril & Lenzen

    • Ik heb een bril.
      37
    • Ik ben bijziend maar ik draag niks.
      5
    • Ik draag lenzen.
      33
    • Ik kan prima zien!
      34


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 179
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

ik heb een bril en lenzen knipoog_dicht.gif, lenzen zijn fijn (vooral zachte) je voelt er niks van, je kunt ze inhouden met sporten en zelfs met zwemmen (moet je alleen niet je ogen open doen onderwater knipoog_dicht.gif ) . En je ziet alles.

en een bril is handig om de weg te vinden naar de badkamer enzo, 's ochtneds, of op de camping anders kan ik de tent niet eens uitkomen puh2.gif

ik wil trouwens twee keer kunnen stemmen boosrood.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:29:04 schreef karin1204 het volgende:

ik heb een bril en lenzen
knipoog_dicht.gif
, lenzen zijn fijn (vooral zachte) je voelt er niks van, je kunt ze inhouden met sporten en zelfs met zwemmen (moet je alleen niet je ogen open doen onderwater
knipoog_dicht.gif
) . En je ziet alles.

en een bril is handig om de weg te vinden naar de badkamer enzo, 's ochtneds, of op de camping anders kan ik de tent niet eens uitkomen
puh2.gif

ik wil trouwens twee keer kunnen stemmen
boosrood.gif

zwemmend? :o ik heb mijn bril al mishandeld dus k ga t rustig aan doen met mn lenzen puh2.gif

(ik neem ook zachte, ze waren duurder maar beter ofzo)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb ook al heel wat jaartjes (zachte) lenzen. Op zich gaat dat prima, alleen ben ik nu weer op zoek naar een bril voor als ik achter de computer zit, want dan worden ze heel snel droog en gaat het irriteren.

tipje: koop geen lenzen van de kruidvat! die zijn me niet zo goed bevallen knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb ook lenzen smile.gif

Aan het begin even wennen dat er 'iets' in je oog zit, maar ik vind het helemaal geweldig. Heb ze nu een aantal jaar, en ben er maar eentje kwijtgeraakt. Alleen als je moe bent, gaan ze irriteren, maar ik heb er een bril naast, dus kan altijd ff mijn bril opdoen smile.gif (Alleen niet in het openbaar knipoog_dicht.gif)

Ik heb zachte lenzen trouwens.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:57:15 schreef hopeloos het volgende:

Ik heb ook al heel wat jaartjes (zachte) lenzen. Op zich gaat dat prima, alleen ben ik nu weer op zoek naar een bril voor als ik achter de computer zit, want dan worden ze heel snel droog en gaat het irriteren.

tipje: koop geen lenzen van de kruidvat! die zijn me niet zo goed bevallen
knipoog_dicht.gif

was ik ook niet van plan hoor engel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo kippig als maar zijn kan (-8), een aantal jaar zachte lenzen gehad, maar dat kon niet meer vanwege irritatie/zuurstofgebrek aan de iris - en aan harde lenzen heb ik nooit kunnen wennen. Dus nu alweer jaren een bril, bevalt op zich prima. Ik heb de glazen wel zo dun mogelijk laten slijpen, want jampotglazen, daar heb ik geen zin in.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb er wel es over nagedacht om lenzen te nemen, maar tot nu toe draag ik nog steeds een bril. Het is dan ook niet zo dat ik enorme glazen heb, maar vooral een cilinder. En dat is het probleem, want ik hoorde laatst iemand zeggen dat je dan alleen maar harde lenzen kunt nemen en dat lijkt me niks...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb twee maand ofzo lenzen gedragen maar ik vond het echt niks dus ik ben terug overgeschakeld op mijn bril. Ik vond het zo'n gedoe om die lenzen daar 's morgens in te stoppen, als ik eens te hard in mijn ogen wreef waren ze foetsjie, 's avonds begonnen ze mij te irriteren,...

Nu, het is wel zo dat ik al een bril heb van toen ik twee was ofzo dus ik ben dat gewend, voor mij is dat zelden nog een probleem. Aan lenzen zou ik misschien ook gewend geraakt zijn als ik het langer volgehouden had, maar dat heb ik dus niet gedaan. Stiekem droom ik er toch een beetje van om ooit laserchirurgie ofzo te laten toepassen, maar als dat gebeurt is het toch iets voor later. Stel je voor, dan kan ik de lettertjes op mijn computerscherm lezen zonder bril, spannend! knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid