Dante 0 Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Quote: Op donderdag 30 november 2006 13:37:04 schreef Audiophile het volgende: Last christmaaas, I gave you my heeaaarrt! and the very next daaay you gave it awaay, gave it awaay! Waarom? Waarom? Er is altijd wel iemand rond deze tijd die die dit verderfelijke lied herrinert Link naar bericht Deel via andere websites
Rainbow6 0 Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Quote: Op woensdag 29 november 2006 11:54:04 schreef Rainbow6 het volgende: Family forse 5 - Drama queen again Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 een heel druk liedje zit er in me hoofd, alleen ken ik hem niet... dit is de tekst geloof ik: the rain had come, the rain has come the rain had come, the rain has come the rain had come, the rain has come the rain has fall again...\ ofzo iets Link naar bericht Deel via andere websites
Rainbow6 0 Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 bah ik denk heel hard aan mij liedje want die wil ik er niet in, van dat konijntje Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 seether en amy lee - broken Link naar bericht Deel via andere websites
Rainbow6 0 Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Ik ken een liedje dat de mensen iriteers (op de wijs van: lief klein konijntje) Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Na alle irritante liedjes als Last Christmas en Lief Klein Konijntje probeerde ik een ander liedje te bedenken en kwam ik uit op "'k zag 2 beren broodjes smeren" Link naar bericht Deel via andere websites
Rainbow6 0 Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Er zat een aapje op een stokje achter moeeeeeeders keuken deur ze had een gaatje in der rokje daar stak ziiiijjjjjjj haar staartje deur Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Quote: Op vrijdag 01 december 2006 12:33:11 schreef Mark1987 het volgende: Na alle irritante liedjes als Last Christmas en Lief Klein Konijntje probeerde ik een ander liedje te bedenken en kwam ik uit op "'k zag 2 beren broodjes smeren" Je krijgt zo'n vervelend liedje er alleen maar uit als je een nóg vervelendere hoort Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 WAAAAAAAAAAAAAA had ik ze er net allemaal uit ben ik zo stom dit topic weer te openen... Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Banana Phone... Aaah nee Link naar bericht Deel via andere websites
Rainbow6 0 Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 hava nagila hava Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Starßenstaub van Runkel. Geweldig medieval metal nummer, echt een aanraaier voor mensen die van metal houden maar geen genocide necro 666 dingen willen Viool! Wie had dat ooit kunnen verwachten! Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 2 december 2006 Rapport Share Geplaatst 2 december 2006 Heart Of Worship van Matt Redman Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst 3 december 2006 Skating away van Jethro Tull Skating away-ay, skating away-ay, Skating away-ay on the thin ice of the new day-ay-ay-ay Oke ik heb het wat stom getypt maar het is zo'n mooi nummer Link naar bericht Deel via andere websites
Rainbow6 0 Geplaatst 4 december 2006 Rapport Share Geplaatst 4 december 2006 Felis navidad Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 4 december 2006 Rapport Share Geplaatst 4 december 2006 Crawl Through Knives van In Flames Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 4 december 2006 Rapport Share Geplaatst 4 december 2006 Iets van Ever Stays Red. Ik weet niet hoe het liedje heet ofzo. Het is ook maar 1 zinnetje. Quote: I have so much love to give, because You gave Your life! Link naar bericht Deel via andere websites
Rainbow6 0 Geplaatst 4 december 2006 Rapport Share Geplaatst 4 december 2006 dark chest of wonders - Nightwish Link naar bericht Deel via andere websites
Gusto 0 Geplaatst 4 december 2006 Rapport Share Geplaatst 4 december 2006 Jason Upton-Lion of Judah Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 5 december 2006 Rapport Share Geplaatst 5 december 2006 Echt te erg, en ik heb geen idee hoe ik eraan kom of hoe dat liedje eigenlijk heet, maar het is van K3 en gaat zo: Van afrika tot in amerika vanuit de himalaja tot in de woestijn blablabla... Link naar bericht Deel via andere websites
mtb 0 Geplaatst 5 december 2006 Rapport Share Geplaatst 5 december 2006 ach ja, zo heb ik dagenlang O Pepernoot in m'n hoofd gehad. En dat allemaal door een keer dat clipje kijken (is dus niet aan te raden om te doen ) [edit] dat liedje van K3 heet trouwens 'Alle kleuren' (vraag me niet hoe ik dat weet) Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 5 december 2006 Rapport Share Geplaatst 5 december 2006 Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht, want we zitten allemaal even recht (etc) Nog even volhouden tot vrijdag en dan zingen we (lees ik) uit volle borst * Daag daag Zwarte Piet & Sint Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 5 december 2006 Rapport Share Geplaatst 5 december 2006 Sundown van Sirenia Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten