Spring naar bijdragen

Welk liedje heb jij in je hoofd?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 769
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Delicate (youtube) van Damien Rice.

De regel: "Why'd you sing Halelujah if it means nothing to you?" en later "Why'd you sing with me at all?" spookt echt al maanden lang door m'n hoofd. Ik hoorde hem voor het eerst tijdens een aflevering van Lost (voor de kenners, ergens in seizoen een als ze rond het kampvuur zitten), en ben daardoor fan van Damien Rice geworden.

In context gaat het volgens mij om een relatie die gewoon heel erg...ingewikkeld en gevoelig is. Angst om te snel te gaan, angst om iets verkeerd te doen, angst dat de ander misschien minder voelt dan je denkt.

Zoals meestal het geval is, spookt het nummer door m'n hoofd omdat ik nu precies in zo'n situatie. Alleen dan tussen mij en God (tekst dus niet een op een te vertalen knipoog_dicht.gif). Mooi nummer in ieder geval.

Link naar bericht
Deel via andere websites

puh2.gif Dat is echt triest

Toen ik een jaar of 5 was vond ik het leuk om midden in de zomer sinterklaasliedjes te gaan zingen...

* Verity moet bekennen dat ze ook een sinterklaasliedje in haar hoofd heeft

Maar deze is leuk (en niemand kent hetpuh2.gif). Het komt uit een sinterklaashoorspel waarbij de computerpiet een virus heeft (op de pc dus)

Piet

-Ja Piet

Heb jij gehoord

-Ja Piet

Wat ik gehoord heb

-Ja Piet

Er is een megaprobleem

-Ooooh

Anyway, deze (zwaar domme) pieten denken dat de computerpiet zelf een virus heeft en willen hem beter maken. Echt zó meligwidegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 11 november 2006 20:36:04 schreef Jippiej het volgende:

ik heb dat liedje in mijn hoofd en volgens mij heet het silence, ik weet alleen de artiest niet meer. in de clip zijn een man en vrouw door natuur aan het heenrennen, ze springen van een rots af etc. en ze zijn met hun ahanden aan elkaar gebonden. ik wil dta liedje vinden
nosmile.gif

die is van de band live volgens mijsmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid