Dante 0 Geplaatst 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst 9 november 2006 Ik weet het nummer niet meer... en ook de band niet, maar de tekst + melodie "death shall come upon you" zit in m'n hoofd Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst 9 november 2006 relientK - iets... Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst 9 november 2006 Inch' Allah van Samael. Geweldig nummer! Als iemand nog christelijk verantwoorde metal wil.... Moet ie de cd Reign of Light proberen Hun vroege black metal werk niet, maar die ene cd valt wel mee geloof ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Rainbow6 0 Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 evanescence - whisper Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 4 girls - go dance Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 Quote: Op zaterdag 11 november 2006 09:48:03 schreef Jippiej het volgende: 4 girls - go dance John Legend - Where Did My Baby Go Link naar bericht Deel via andere websites
Rainbow6 0 Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 heaven must be missing an angel - weet niet van wie Link naar bericht Deel via andere websites
Johan 0 Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 Momenteel het irritante liedje van Lief klein konijntje ... M'n baas begon dat te zingen vanmorgen in de kantine Link naar bericht Deel via andere websites
munanduman 0 Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 Delicate (youtube) van Damien Rice. De regel: "Why'd you sing Halelujah if it means nothing to you?" en later "Why'd you sing with me at all?" spookt echt al maanden lang door m'n hoofd. Ik hoorde hem voor het eerst tijdens een aflevering van Lost (voor de kenners, ergens in seizoen een als ze rond het kampvuur zitten), en ben daardoor fan van Damien Rice geworden. In context gaat het volgens mij om een relatie die gewoon heel erg...ingewikkeld en gevoelig is. Angst om te snel te gaan, angst om iets verkeerd te doen, angst dat de ander misschien minder voelt dan je denkt. Zoals meestal het geval is, spookt het nummer door m'n hoofd omdat ik nu precies in zo'n situatie. Alleen dan tussen mij en God (tekst dus niet een op een te vertalen ). Mooi nummer in ieder geval. Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 Aaaaaah, ik heb het nummer 'De zak van Sinterklaas, Sinterklaas, Sinterklaas, de zak van Sinterklaas, oh jongens, jongens wat een baas' in mijn hoofd. en het is nog niet eens 5 december... dit wordt nog hele een lange maand Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 Dat is echt triest Toen ik een jaar of 5 was vond ik het leuk om midden in de zomer sinterklaasliedjes te gaan zingen... * Verity moet bekennen dat ze ook een sinterklaasliedje in haar hoofd heeft Maar deze is leuk (en niemand kent het). Het komt uit een sinterklaashoorspel waarbij de computerpiet een virus heeft (op de pc dus) Piet -Ja Piet Heb jij gehoord -Ja Piet Wat ik gehoord heb -Ja Piet Er is een megaprobleem -Ooooh Anyway, deze (zwaar domme) pieten denken dat de computerpiet zelf een virus heeft en willen hem beter maken. Echt zó melig Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 ik heb dat liedje in mijn hoofd en volgens mij heet het silence, ik weet alleen de artiest niet meer. in de clip zijn een man en vrouw door natuur aan het heenrennen, ze springen van een rots af etc. en ze zijn met hun ahanden aan elkaar gebonden. ik wil dta liedje vinden Link naar bericht Deel via andere websites
ArjanH. 0 Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 In de hemel is de Heer... Echt een geweldig lied Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 En 's avonds laat dan kijken wij naar dezelfde horizon en naar dezelfde rode gloed En ik wou dat jij me horen kon als ik zeg: 'Vaarwel, het ga je goed' Van Nou En Een liedje wat me altijd weemoedig maakt.. Link naar bericht Deel via andere websites
Simonv 0 Geplaatst 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst 15 november 2006 The Offspring - Me & My old lady whohoo Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst 15 november 2006 No Other Love van Whitecross Pracht lyrics Link naar bericht Deel via andere websites
Leonias 0 Geplaatst 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst 15 november 2006 Scooter - Nessaja Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst 15 november 2006 Acda en de Munnik - Laat Me Slapen Link naar bericht Deel via andere websites
DutchPeanut 0 Geplaatst 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst 17 november 2006 Quote: Op zaterdag 11 november 2006 20:36:04 schreef Jippiej het volgende: ik heb dat liedje in mijn hoofd en volgens mij heet het silence, ik weet alleen de artiest niet meer. in de clip zijn een man en vrouw door natuur aan het heenrennen, ze springen van een rots af etc. en ze zijn met hun ahanden aan elkaar gebonden. ik wil dta liedje vinden die is van de band live volgens mij Link naar bericht Deel via andere websites
Yara 0 Geplaatst 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst 17 november 2006 Nee joh... dat was een trancenummer. Silence ~ Delerium ft Sarah McLachlan Ik vond de clip trouwens erg goed. Ik heb zelf nu dus dat nr in m'n hoofd. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst 17 november 2006 Camel - Never let go, al de hele tijd. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst 17 november 2006 Van Dik Hout - Stil In Mij dankjewel Nienke Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst 17 november 2006 Quote: Op zaterdag 18 november 2006 00:02:53 schreef Mister_L het volgende: Van Dik Hout - Stil In Mij dankjewel Nienke ach joh ik heb 'm al de hele week in m'n hoofd Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst 17 november 2006 * Jippiej had die gisteren in mijn hoofd heb nu comfortable van john mayer.. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst 17 november 2006 Quote: Op zaterdag 18 november 2006 00:41:31 schreef Jippiej het volgende: heb nu comfortable van john mayer.. mooi he Ik heb nu een opwekkingsliedje in mn hoofd Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten