Essiej 0 Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 tokio hotel-ich bin nicht ich Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 Het gitaar riffje van Bride's Metal Might op het Live To Die album Link naar bericht Deel via andere websites
Essiej 0 Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 tokio hotel-durch den monsun waarom altijd th? Link naar bericht Deel via andere websites
alex213 0 Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 the stand van silver en dan met name t refrein: "come on down and meet your maker, come on down and make the stand, come on down, come on down, come on down and make the stand!" Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 Got To Get Out van Racoon Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 @ karin, nee die had ik ervoor al.. nu in mijn hoofd: eiffel65: i'm blue Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 Quote: Op dinsdag 07 november 2006 21:34:50 schreef Jippiej het volgende: eiffel65: i'm blue een gouwe ouwe Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 en vreslijk om in je hoofd te hebben... Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 Het Niceense credo, gregoriaans. Maar toegegeven: ik heb wel wat input van mijn stereotoren Crucifixus etiam pro nobis sub Pontio Pilato, passus et sepultus est .. etc. etc. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 The 'Hurricane' van Bob Dylan. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 "Beeeeeeeeegin de dag met dansje Beeeeeegin de dag met een lach Want wie vrolijkt kijkt in de morgen die lacht de hele dag jaaaaaaa, die lacht de hele dag" had vanmorgen radio 3fm aanstaan Link naar bericht Deel via andere websites
LaRosa 0 Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 Al dagen in mijn hoofd: In the Lord I''l be always thankful, uit Taize. Het blijft hangen, maar het is ook zo'n mooie melodie... In the Lord I'll be always thankful, in the Lord I wil rejoice Lock on to God, do not be afraid Raise up your voices, the Lord is here (2x) Link naar bericht Deel via andere websites
Yara 0 Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 Quote: Op woensdag 08 november 2006 08:03:01 schreef Mister_L het volgende: "Beeeeeeeeegin de dag met dansje Beeeeeegin de dag met een lach Want wie vrolijkt kijkt in de morgen die lacht de hele dag jaaaaaaa, die lacht de hele dag" doe je er ook het dansje bij???? Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 'The Lord bless you and keep you' En dan hoe het koor het zingt. Mooi Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 Quote: Op woensdag 08 november 2006 09:04:55 schreef LaRosa het volgende: Al dagen in mijn hoofd: In the Lord I''l be always thankful, uit Taize. Het blijft hangen, maar het is ook zo'n mooie melodie... In the Lord I'll be always thankful, in the Lord I wil rejoice Lock on to God, do not be afraid Raise up your voices, the Lord is here (2x) Musica taizeanis regit! Quote: Op woensdag 08 november 2006 08:03:01 schreef Mister_L het volgende: "Beeeeeeeeegin de dag met dansje Beeeeeegin de dag met een lach Want wie vrolijkt kijkt in de morgen die lacht de hele dag jaaaaaaa, die lacht de hele dag" had vanmorgen radio 3fm aanstaan Ik heb al in geen 'eeuwen' meer naar 3FM geluisterd ... maar hebben ze dat nog stééds?! Moeilijk om een keer iets anders te verzinnen, hè Eerst vond ik dat trouwens stervensirritant en later vond ik het hartstikke leuk, haha, hoe kan het ver(be)keren (ja het hing redelijk nauwgezet samen met mijn gelovig worden, meen ik me te herinneren ) Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 Quote: Op woensdag 08 november 2006 09:04:55 schreef LaRosa het volgende: Al dagen in mijn hoofd: In the Lord I''l be always thankful, uit Taize. Het blijft hangen, maar het is ook zo'n mooie melodie... In the Lord I'll be always thankful, in the Lord I wil rejoice Lock on to God, do not be afraid Raise up your voices, the Lord is here (2x) mooi ja Ik heb 'Is dit nu later' van Stef Bos in mn hoofd Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 ik heb altijd liedjes in mijn hoofd die ik zelf uitvind Link naar bericht Deel via andere websites
Essiej 0 Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 jesus revolution-beautiful Link naar bericht Deel via andere websites
Johan 0 Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 Het HGJB thema lied van "Leer me lezen" Leer me lezen, spellend lezen Klank na klank Uw naam Leer me stil, begrijpend lezen Woord voor woord Uw stem verstaan Leer me leven uit Uw woorden op de zin van het verhaal Maak van mij een medeklinker tot de luister van Uw naam Leer me lezen, leven, spel in mij Uw naam Laat mij fluister-stil Uw verlossend woord verstaan Leer me lezen, leven voor Uw grote naam Leer Mij lezen, loven, spreken, smeken, roep Mij aan Wees de Zender in mijn leven, maak mij zuiver afgestemd Dan beluister ik in stilte dat U zelf aanwezig bent Veelbetekenende woorden, ze ontraadselen de zin Durf te spellen en te stoeien, durf te spelen als een kind Leer me lezen, leven, spel in mij Uw naam Laat mij fluister-stil Uw verlossend woord verstaan Leer me lezen, leven voor Uw grote naam Leer Mij lezen, loven, spreken, smeken, roep Mij aan Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 Nu Wodka van Stef Bos Link naar bericht Deel via andere websites
LaRosa 0 Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 de ghost love score van nightwish..vanochtend bij het afwassen gedraaid, maar zit nu in mijn hoofd.... Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst 9 november 2006 Afwisselend Verdronken Vlinder en Meneer de President van Boudewijn de Groot Link naar bericht Deel via andere websites
Rainbow6 0 Geplaatst 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst 9 november 2006 don´t feel like dancing - van die huppeldepup sisters Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst 9 november 2006 @ rainbow6 :Scissor Sisters ik heb ij mijn hoofd: Waking Ashland - Rumors Link naar bericht Deel via andere websites
Rainbow6 0 Geplaatst 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst 9 november 2006 Quote: Op donderdag 09 november 2006 14:15:27 schreef *nath* het volgende: @ rainbow6 :Scissor Sisters ik heb ij mijn hoofd: Waking Ashland - Rumors thnx nath *knfflt* Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten