Kurt 0 Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Quote: Op donderdag 22 juli 2010 12:04:31 schreef Morphogenesis het volgende: [...] 1. Word ik Ik ben trots op je!!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Ik zit voor het slapengaan nog wat leuke last-fm-speeltjes te bekijken. Je eigen tag cloud maken is heel basic, maar wel leuk, handig om in één oogopslag te zien waarnaar iemand zoal luistert. Dit ben ik: Doe het zelf op link Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Deze zijn trouwens ook leuk! De eclectic test: link Op dit linkje kan je berekenen hoe veelzijdig je muzieksmaak is. Eclectisch als ik ben, scoor ik 95/100. Het zelfde idee, maar uitgebreider en blijkbaar moeilijker om een hoge score te halen: link "People with scores over 700 have bragging rights", aldus de site. Ik heb 800. Behold the awesome that is me, ofzoiets. Zo, iemand die beter kan? Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 En nog een laatste speeltje voor ik onder mijn twee heerlijk zachte donsdekens verdwijn (wat? ik weet dat het eind juli is, ik ben gewoon kouwelijk): vergelijken! De compatibility-balkjes van last.fm zelf zijn best flauw, dit is veel uitgebreider, met niet alleen een in procenten uitgedrukte score maar ook tagcloudjes met overeenkomsten en verschillen. Zo weet ik nu bijvoorbeeld dat mijn ex-huisgenoot (die een excellente muzieksmaak heeft waar ik me meestal erg goed in kan vinden) 77.15% gemeenschappelijke muziek met mij heeft, we elkaar vooral kunnen vinden in de tags alternative, indie, female vocalists en gothic, maar ik meer dan hem naar pop, folk en electronic luister en hij meer dan ik naar rock en alternative rock. Ja, leuk! Ok, ik geef toe, niks dat ik zo ook nog niet wist, na twee jaar samenwonen met elkaar en elkaars cd-collecties heb je zoiets wel door, maar toch, het blijft fijn speelgoed voor half vier 's nachts. link Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Lol! Volgens dat ding luistert Olorin meer gothic en darkwave dan ik. Ok, best verklaarbaar aangezien hij lastfm zelden gebruikt en vooral gebruikt heeft tijdens een periode waarin ik hem idioot veel van dat soort muziek aanraadde, maar het blijft wel grappig. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Quote: Op zondag 25 juli 2010 03:23:58 schreef Iriacynthe het volgende: Deze zijn trouwens ook leuk! De eclectic test: link Op dit linkje kan je berekenen hoe veelzijdig je muzieksmaak is. Eclectisch als ik ben, scoor ik 95/100. Het zelfde idee, maar uitgebreider en blijkbaar moeilijker om een hoge score te halen: link "People with scores over 700 have bragging rights", aldus de site. Ik heb 800. Behold the awesome that is me, ofzoiets. Zo, iemand die beter kan? "xnathaliex's eclectic score is 98/100 If your score is small (lower than 70) your musical preferences are very limited, and if it is large (larger than 80), then you have an eclectic musical preference." Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 kurtyo's eclectic score is 98/100 If your score is small (lower than 70) your musical preferences are very limited, and if it is large (larger than 80), then you have an eclectic musical preference. Samengevoegd: kurtyo's super-eclectic score is 855/1000 As this number is larger, you have a more eclectic musical preference. People with scores over 700 have bragging rights. People whose score is below 400 should consider more musical styles! Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Niet slecht allebei! Ik heb er nog eens een paar van mijn irl-vrienden die een lastfm-account hebben op ingevuld en die haalden steevast een lagere score dan ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Volgens mij had ik die test eens gedaan toen ik nog een account had en had ik vrij laag gescoord Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 "xnathaliex's super-eclectic score is 841/1000 As this number is larger, you have a more eclectic musical preference. People with scores over 700 have bragging rights. People whose score is below 400 should consider more musical styles!" Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Mijn eclectic score is 84/100. Mijn super-eclectic score is 494/1000. Oh no! Ik heb ook een tooltje die mijn top 15 aan meest beluisterde albums bijhoudt. 1. Pathfinder - Beyond the Space, Beyond the Time 2. Neal Morse - Testimony 3. Fairyland - Score To A New Beginning 4. Dragonland - Astronomy 5. Power Quest - Blood Alliance 6. Neal Morse - Testimony 2 7. Power Quest - Master of Illusion 8. Neal Morse - ? 9. Heavenly - Carpe Diem 10. Turisas - Stand Up And Fight 11. Sonata Arctica - The Days of Grays 12. Buffy the Vampire Slayer - Once More, With Feeling 13. Ayreon - The Human Equation 14. Neal Morse - One 15. Timeless Miracle - Into the Enchanted Chamber Aarg, allemaal power metal en progrock. Het valt me nog mee dat KvK er niet tussen staat. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten