Groninger 0 Geplaatst 19 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2006 Ik stop alleen Raido in een muziek vakje Mijzelf zou ik er niet in willen drukken. Mijn muziek smaak is daar veel te breed voor. Heb sinds een paar dagen weer wat lekkere trance/dance ontdekt, dat dreunt hier dus op dit moment ook heerlijk uit de boxen Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 19 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2006 Ik zou voor jou denk ik toch sneller neigen naar metal (met de verschillende stromingen daarin). Maar hej het is jouw feestje dus jij mag kiezen. En jammer genoeg kan ik het niet meer aanpassen. Anders had ik ff de keuze Raido erbij gedaan. Aangezien hij ook een muziekvakje is (volgens Groninger) Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 19 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2006 Quote: Op maandag 19 juni 2006 20:35:48 schreef jeffrey_1989 het volgende: Ik zou voor jou denk ik toch sneller neigen naar metal (met de verschillende stromingen daarin). Maar hej het is jouw feestje dus jij mag kiezen . Ik metal eeew, nee doe maar niet Quote: En jammer genoeg kan ik het niet meer aanpassen. Anders had ik ff de keuze Raido erbij gedaan. Aangezien hij ook een muziekvakje is (volgens Groninger ) We hebben gelukkig nog altijd zelf de mogelijkheid om die optie aan te "kruisen" in onze eigen reactie-deel Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 19 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2006 Ja percies! .... *snift* *klikt toch maar metal aan* of? nee .. rock!? harcore.... *zucht* Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 19 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2006 Quote: Op maandag 19 juni 2006 20:46:02 schreef Groninger het volgende: [...] Ik metal eeew, nee doe maar niet Lol die was niet voor jou bedoeld haha. Die was voor Raido Quote: [...] We hebben gelukkig nog altijd zelf de mogelijkheid om die optie aan te "kruizen" in onze eigen reactie-deel Haha ja anders had ik geen poll gemaakt. Dan was het meer zoiets van. Wat denk jij wat .... zijn/haar muzieksmaak is? Link naar bericht Deel via andere websites
Donnie 0 Geplaatst 19 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2006 Verreweg het meeste wat ik luister is Rock, vooral Prog-rock, maar ook andere vormen, zoals Punk en Metal. (niet veel) Maar 'Rock' is zo ontzettend breed, dat het de lading wel dekt. Maar ik luister ook naar 'kwaliteits-pop' (meestal oud, zegmaar; Tears for fears/Keane/Peter Gabriel/The Beatles, etc) Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 19 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2006 Keane is toch geen kwaliteits-pop joh en The Beatles is gewoon weg de enige ware classic rock *ik kies denk ik toch maar metal* Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 19 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2006 Yeah. Ga ik dan toch gelijk krijgen bij wat Raido zou gaan kiezen? En ga nou niet omdat ik dat denk iets anders kiezen he!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 19 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2006 Het is al geschied, maar het is wel een scheef iets, de laatste maanden luister ik weinig metal. Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 19 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2006 Haha naja ik heb toch gelijk gekregen. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 19 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2006 Quote: Op maandag 19 juni 2006 20:59:09 schreef Raido het volgende: Het is al geschied, maar het is wel een scheef iets, de laatste maanden luister ik weinig metal. weinig, noemtie dat ik doe denk ik toch maar rock Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 19 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2006 Relatief gezien Link naar bericht Deel via andere websites
Gerrut zelf 0 Geplaatst 20 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2006 whaaaaaah ik mis 80's:O Link naar bericht Deel via andere websites
Funky Animal 0 Geplaatst 20 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2006 Jammer dat je maar 1 optie kan selecteren, volgens mij zijn d'r ook aardig wat mensen die naar verschillende muziek soorten luisteren. Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 20 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2006 Waarom trekt een site als credible voor 70% 'alternatieve' mensen aan? Heeft iemand daar een verklaring voor? Ik heb wel een verklaring, maar die is best wel discriminerend Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 20 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2006 Ik heb er ergens een gegeven... Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 20 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2006 *is benieuwd* @Gilrea: discriminerend voor wie? Crediblers, of juist voor niet-crediblers? Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 20 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2006 Quote: Op dinsdag 20 juni 2006 09:04:02 schreef holla het volgende: @Gilrea: discriminerend voor wie? Crediblers, of juist voor niet-crediblers? Discriminerend voor verschillende mensen.. Niet bepaalt op credible ofzo.. Maar eerder tussen vwo en vmbo bijvoorbeeld Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 20 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2006 Quote: Op dinsdag 20 juni 2006 09:05:17 schreef Gilrea het volgende: [...] Discriminerend voor verschillende mensen.. Niet bepaalt op credible ofzo.. Maar eerder tussen vwo en vmbo bijvoorbeeld Dat dacht ik al ja Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 20 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2006 het was iets in de trent van: de meeste mensen die metal/rock enzo gaan luisteren zijn de verschoppelingen in de klas en hebben geen echt sociaal leven en zoeken dat dus op internet. Daarom zijn hier ook meer alto's en andere bewoners van subculturen en grotten (refo's, evangelo's, goths en blekkies), ook hebben forummers veel meer problemen, zijn vaker suicidaal, depressief. Omdat ze geen sociaal leven hebben. En verschoppelingen zoeken elkaar op, op credible en op andere fora. Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 20 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2006 Ik heb dus geen sociaal leven Ik vraag me trouwens ook af in welke subcultuur jullie (=credible'ers) mij zouden plaatsen.. Ik kom er echt niet uit.. Mijn verklaring was dat forum-menschen een hoger denkniveau hebben (dus over het gemiddelde havo en vwo) en dat ze daarom forum's opzoeken om te kunnen communiceren op een hoog (?) niveau, met mensen die in dezelfde dingen geinterresseert zijn.. Ofzo.. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 20 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2006 * holla past niet zo in dat hokje denk ik.. Er zit wel wat in ja, maar ik denk niet dat dat voor iedereen op gaat Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 20 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2006 Quote: Op dinsdag 20 juni 2006 09:13:59 schreef Raido het volgende: het was iets in de trent van: de meeste mensen die metal/rock enzo gaan luisteren zijn de verschoppelingen in de klas en hebben geen echt sociaal leven en zoeken dat dus op internet. Daarom zijn hier ook meer alto's en andere bewoners van subculturen en grotten (refo's, evangelo's, goths en blekkies), ook hebben forummers veel meer problemen, zijn vaker suicidaal, depressief. Omdat ze geen sociaal leven hebben. haha... fijn om te weten Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 20 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2006 Neen ze houden hooguit van discussie en dat komt meer voor onder havo/vwo omdat je dat op school meer hebt. Ik ben mavo en hou van discussie omdat we dat thuis ook wel eens doen (en informatie geil ben). Maar ik geloof niet zo dat IQ en muziekstijl iets met elkaar te maken hebben; hooguit nieuwsgierigheid en dat is weer te koppelen aan informatiegeilheid en discussiewaanzin Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 20 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2006 Maar liefjes... jullie weten toch dat ik dit niet zo heel erg meen? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten