Robert Frans 1.653 Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Jiraxi, dat lied is hier al eens eerder gevraagd, echter zonder veel resultaat. De tekst is echter deze: Onze Vader, onze Vader Ging uw Naam maar in het rond Als een lopend vuur van liefde Morgenlicht en warmtebron Werd uw Rijk van recht en vrede Door de mensen maar aanvaard Dan werd zelfs de wreedste natie Tot een hemel hier op aard Laat niet af van deze wereld Geef het brood van alledag Dat wij delen met elkander Zonder baat of winstbejag Wees genadig en vergevend Zoals wij dat ook willen zijn Maar vernietig al wat kwaad is Onze Vader, maak ons vrij. Want door wie bestaat de aarde En de hoop op haar behoud Door wie anders, onze Vader Door wie anders, dan door U. De auteur is mij onbekend. Ik heb ook weleens een versie gehoord waarin God getutoyeerd werd, maar zelf houd ik daar niet van en vind dat dan ook niet passen in een liturgie. Link naar bericht Deel via andere websites
Jiraxi 0 Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 jaa, klopt maar er is op gerageerd met een link, naar een website waar die volgensmij te luisteren was, maar die link doet het echter niet meer, enig idee of iemand een iedee waar die te luisteren valt of iets, Groet, Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Jiraxi, ik heb op Youtube wel een video gevonden, waar hij gezongen wordt door een klein koortje (die van mijn vorige parochie zelfs). kun je hem zien. Alleen daar wordt God dus wel getutoyeerd. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Ik zoek een nummer. Ik heb alleen niet veel aanwijzingen. Ik weet dat ik het een aantal jaren terug (tussen de 6 en 2 jaar geleden?) af en toe op de radio hoorde. Pas hoorde ik het weer maar ik kan alleen maar 3 woorden van de tekst herinneren Zit in het refrein, volgens mij de eerste zin. Kan ook zijn dat de drie woorden aan het einde van iedere zin zaten. [woord]-[woord]-[woord] to rely on. that's it Het is een heel rustig nummer, ik weet het niet meer zo goed maar ik herinner alleen rustig gitaarspel. (akoestisch? zou kunnen) Het zou kunnen dat het een erg rustig nummer is van een (pop?)rock band. Ik weet dat ik niet veel visvoer heb voor een vangst maar misschien dat iemand opeens weet welke ik bedoel. (En misschien is het wel een enorm bekend nummer en is het raar dat ik het niet ken ) Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Is het deze? Samengevoegd: Of ? Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Nee, zo bekend nou ook weer niet Googelen op 'to rely on + lyrics' heeft geen goede resultaten opgeleverd. Mannenstem trouwens. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Quote: Op woensdag 26 januari 2011 21:13:07 schreef WonderfulStar het volgende: Nee, zo bekend nou ook weer niet Googelen op 'to rely on + lyrics' heeft geen goede resultaten opgeleverd. Goed dat ik dat weet, dan hoef ik dat ook niet meer te proberen En dan zijn bij deze ook gelijk mijn suggesties op, helaas.. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Dat idee had ik al Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Oh stom, ik dacht "jaaa, ik weet welke je bedoelt" maar die had Annzie al gepost en dat was 'm dus niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 Ik weet wel welke je bedoelt! Ik moet even voor je zoeken. Link naar bericht Deel via andere websites
Jeast 0 Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 WS, is het deze? of deze link Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 @Jeast: nope @Henriëtte: Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 WS er spookt wel een liedje door m'n hoofd van rely on icm empty room, helpt dat je wat verder? Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 het zegt me niks iig.. kan ff zoeken Samengevoegd: Hmm heb zitten googelen en youtuben maar kan het nog niet echt vinden. Het zou wel kunnen, maar dan heb ik het goede nummer nog niet gevonden Danku Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 Ik kan het ook niet vinden! Ik denk echt dat ik weet welke je bedoelt, maar in welke hoek ik dat moet zoeken... Heb je enig idee waar je het tegen bent gekomen, je hebt wellicht de namen van een paar zangers die je door kunt geven? Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 De radio zonder vermelding van artiest Schiet lekker op he! Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Als je de melodie kent.. Er zou een site moeten zijn waarbij je het melodietje in kan fluiten/neurien en dan gaatie op melodie zoeken.. Ik weet alleen niet meer hoe hij heet.. Samengevoegd: link deze bedoel ik maar link zou je ook kunnen helpen. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 We zijn een half jaar verder maar ik heb hem! En ik heb jullie een beetje voor de kat z'n viool laten zoeken en nadenken... Gisterochtend schoot me in één keer te binnen dat het niet 'to rely on' was maat 'to lean on'. (Ja, zo opeens heb je dat he, nummer nooit weer gehoord vanaf dat ik het vroeg maar spontaan heb je het ) 1x google en klaar XD Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Ik weet niet of er al een speciaal topic is voor stukjes uit liedjes waarvan je de naam niet weet, maar dan hoor ik 't wel weer Bij deze in ieder geval m'n vraag. Ik was afgelopen vrijdag op de bruiloft van mijn neef. In de kerk draaide ze een heel mooi liedje, maar ik heb geen idee hoe ie heet of wie het zingt. Het was een heel rustig liedje, gezongen door een vrouw. In het refrein zong ze telkens "I come to you". Het had zo in de top 40 kunnen staan, want het klonk niet als een kerkelijk liedje. Weet iemand welk liedje ik bedoel? Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 @ Aardbei: Misschien kun je zoeken via google/ youtube?... Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Ja, dat heb ik al geprobeerd, maar ik heb het nummer niet kunnen vinden. Zal 't in ieder geval nog eens proberen, je weet 't maar nooit Ik weet ook niet meer zo goed wat ze verder nog zong. In ieder geval herhaalde ze vaak "I come to you", of iets wat daar op lijkt. En af en toe zei ze "God". Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Ja, dat heb ik al geprobeerd, maar ik heb het nummer niet kunnen vinden. Zal 't in ieder geval nog eens proberen, je weet 't maar nooit Ik weet ook niet meer zo goed wat ze verder nog zong. In ieder geval herhaalde ze vaak "I come to you", of iets wat daar op lijkt. En af en toe zei ze "God". Dat wordt lastig want 90% van de Engelse versie van opwekking bestaat uit dit soort teksten. Kan het zijn dat ze "I turn to you" zong? Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Ik hoor wel eens het geluid van een seculiere radiozender en hoor dan iets wat lijkt op het zingen van 'Halleluja' of 'Prijs de Heer' in allerlei talen. Zo komt dan volgens mij onder meer het 'Hallelujah' en het Nederlandse 'Prijs de Heer' voorbij. Weet iemand welk lied ik bedoel en kan iemand mij zeggen welk lied het is? Alvast bedankt. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten