Étoile 0 Geplaatst 24 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2006 * karin1204 kickt het topic omhoog ik zoek de tekst van een liedje, ik weet alleen nog maar 1 zin: nooit meer tranen nooit meer pijn. weet iemand de rest van de tekst ? volgens mij komt ie wel uit opwekking Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 24 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2006 taal nederlandsDavid Vermeulen - 'k Wist niet dat liefde zo mooi kon zijn Er gaat geen dag voorbij Dat ik niet denk aan toen Jij nam mijn hart en verdreef de pijn Ik wist niet dat liefde zo mooi kon zijn Ik weet nog precies die dag Jouw blik, jouw geur, jouw lach Jij bent het licht wat in mijn ogen schijnt Ik wist niet dat liefde zo mooi kon zijn En als je lacht Dan lacht heel de wereld met je mee Jij bent de zon, maan en de wilde zee Nee nooit meer tranen, nooit meer pijn Nee nee De weg was koud, zo lang Onzeker, altijd bang Jij maakte weer een mens van mij Ik wist niet dat liefde zo mooi kon zijn En als je lacht Dan lacht heel de wereld met je mee Jij bent de zon, maan en de wilde zee Nee nooit meer tranen, nooit meer pijn Ik wist niet dat liefde zo mooi kon zijn En als je lacht Dan lacht heel de wereld met je mee Jij bent de zon, maan en de wilde zee Nee nooit meer tranen, nooit meer pijn Ik wist niet dat liefde zo mooi kon zijn Dan lacht heel de wereld met je mee Jij bent de zon, maan en de wilde zee Nee nooit meer tranen, nooit meer pijn Nee nee Er gaat geen dag voorbij Dat ik niet denk aan toen Jij nam mijn hart en verdreef de pijn Ik wist niet dat liefde zo mooi kon zijn Ik wist niet dat liefde zo mooi kon zijn Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 24 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2006 mm volgens mij is dat hem niet. Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 24 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2006 Opwekking 585 (Er is een dag) Er is een dag waar al wat leeft allang op wacht, een dag van blijdschap, als heel de schepping wordt bevrijd. En op die dag, dan komt de Heer en haalt zijn bruid, die rein en stralend opgaat in zijn heerliikheid. Refrein: Spoedig zullen wij Hem zien en voor altijd op Hem lijken en Jezus kennen zoals Hij is, amen! Nooit meer tranen, nooit meer pijn, want wij zullen met Hem leven in zijn nabijheid, voor altijd. Amen, amen! Er klinkt geschal, wanneer de graven opengaan en doden opstaan, voor eeuwig levend door zijn kracht. Hun aardse tent wordt nu bekleed met heerlijkheid, de dood verzwolgen, overwonnen voor altijd. (Refrein) Dus kijk omhoog en zie wat nog verborgen is, maar wat beloofd is, dat blijft in alle eeuwigheid. En als je lijdt, weet dat het maar voor even is. Als Jezus terugkomt, deel je in zijn heerlijkheid. (Refrein) Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 24 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2006 ja dat is hem, dankjewel Link naar bericht Deel via andere websites
~Joos~ 0 Geplaatst 25 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2006 Mooi nummer Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 25 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2006 Quote: Op maandag 24 juli 2006 13:42:47 schreef hopeloos het volgende: Opwekking 585 (Er is een dag) Er is een dag waar al wat leeft allang op wacht, een dag van blijdschap, als heel de schepping wordt bevrijd. En op die dag, dan komt de Heer en haalt zijn bruid, die rein en stralend opgaat in zijn heerliikheid. Refrein: Spoedig zullen wij Hem zien en voor altijd op Hem lijken en Jezus kennen zoals Hij is, amen! Nooit meer tranen, nooit meer pijn, want wij zullen met Hem leven in zijn nabijheid, voor altijd. Amen, amen! Er klinkt geschal, wanneer de graven opengaan en doden opstaan, voor eeuwig levend door zijn kracht. Hun aardse tent wordt nu bekleed met heerlijkheid, de dood verzwolgen, overwonnen voor altijd. (Refrein) Dus kijk omhoog en zie wat nog verborgen is, maar wat beloofd is, dat blijft in alle eeuwigheid. En als je lijdt, weet dat het maar voor even is. Als Jezus terugkomt, deel je in zijn heerlijkheid. (Refrein) als we deze op JV zingen emt zo'n 50 man dan moet ik altijd Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 25 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2006 ik moest ook huilen maar sommige stukjes kon ik niet meezingen, omdat ik niet wist of ik er wel in geloofde, maar ik wou er toch nog een beetje over nadenken, maar toen wist ik dus alleen die ene zin nog, en niet de rest van de tekst. Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 26 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2006 Quote: Op maandag 24 juli 2006 13:42:47 schreef hopeloos het volgende: Opwekking 585 (Er is een dag) Dat lied heb ik pas voor het eerst gehoord (ben niet zo'n Opwekkingsfan) maar ik vond het wel heel ontroerend... Link naar bericht Deel via andere websites
spirit 0 Geplaatst 1 september 2006 Rapport Share Geplaatst 1 september 2006 Ik zoek ook een liedje en ik weet alleen dat er een keer !carry on! in voor komt. Ik dacht zelf eers aan Your name is Holy maar die is het niet. Kan iemand mij helpen ook al heb ik maar 1 woordje?? Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 1 september 2006 Rapport Share Geplaatst 1 september 2006 Welke stijl? er zijn nogal wat metalbands die een nummer hebben met 'Carry On' (Europe iig, Stratovarius) Link naar bericht Deel via andere websites
spirit 0 Geplaatst 1 september 2006 Rapport Share Geplaatst 1 september 2006 nee het is gewoon een worship nummer. Het is het afgelopen Soul Survivor festival een paar keer gezongen.. Link naar bericht Deel via andere websites
Bride 0 Geplaatst 1 september 2006 Rapport Share Geplaatst 1 september 2006 Quote: Op vrijdag 09 juni 2006 20:14:22 schreef *nath* het volgende: THE HEART OF WORSHIP When the music fades, all is stripped away And I simply come, Longing just to bring, something that’s of worth That will bless Your heart. I’ll bring you more than a song, For a song in itself is not what you have required You search much deeper within Through the way things appear, You’re looking into my heart I’m coming back to the heart of worship And it’s all about You, it’s all about You, Jesus. I’m sorry, Lord, for the thing I’ve made it When it’s all about You, it’s all about You, Jesus … Mijn doopliedje ooit... Blijf van m houden! Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 11 september 2006 Rapport Share Geplaatst 11 september 2006 die is heel mooi op teenstreet zongen we een liedje wat niet in het engels maar wel in het nederlands is uitgbracht in het engels gaat hij zo now I come to You with an open heart now I come to You God of my salvation now I come to You Just as I am Now I come to you in adoration" Link naar bericht Deel via andere websites
Mattijs 0 Geplaatst 11 september 2006 Rapport Share Geplaatst 11 september 2006 Israel & New Breed zijn sowieso geweldig... (reactie op eerste posts) Rejoice, Still Standing, Not Forgotten... noem ze allemaal maar op. nog een paar tips: - Kurt Carr - Byron Cage - Kirk Franklin (die in Nederland komt in November, WOOHOO!!!) en nog van dat soort artiesten!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Rise and Shine 0 Geplaatst 11 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2006 Is er ook een 'ik-zoek-een-nummer' topic? Ik heb namelijk het nummer "the rider of the White Horse" van "Shawn McDonald". The lyric gaat als volgt: Someday i'm gonna see, see the king Someday i'm gonna see him en dat herhaald zich de hele tijd. Ik vroeg me af of er ook nog andere bands zijn die ook dit nummer gespeelt hebben ( veel nummers worden door meerdere bands gespeelt ). Weet iemand dit? thanks! Link naar bericht Deel via andere websites
krokeledokus 0 Geplaatst 11 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2006 Volgens mij is dat de engelse versie van 'eenmaal zullen we de koning zien". Voor de melodie (maar dan op slaapverwekkende en hele noten) klik hier Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 11 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2006 Quote: Op maandag 11 september 2006 02:51:54 schreef Jippiej het volgende: die is heel mooi op teenstreet zongen we een liedje wat niet in het engels maar wel in het nederlands is uitgbracht in het engels gaat hij zo now I come to You with an open heart now I come to You God of my salvation now I come to You Just as I am Now I come to you in adoration" niemand??? Link naar bericht Deel via andere websites
krokeledokus 0 Geplaatst 11 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2006 Ik heb ff gezocht op "ik kom tot u" icm "zoals ik ben" En kwam op dit liedje uit, het zal hem wel niet zijn: Heer ik kom tot U; neem mijn hart, verander mij, als ik U ontmoet vind ik rust bij U. Want Heer ik heb ontdekt, dat als ik aan Uw voeten ben, trots en twijfel wijken voor de kracht van Uw liefde. Houd mij vast, laat uw liefde stromen. Houd mij vast, heel dichtbij Uw hart Ik voel Uw kracht en stijg op als een arend; dan zweef ik op de wind, gedragen door Uw Geest en de kracht van Uw liefde. Link naar bericht Deel via andere websites
Joener 0 Geplaatst 11 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2006 Nee idd... dat is 'm niet... die engelse komt me wel bekend voor *denkt nog even door* Link naar bericht Deel via andere websites
Bride 0 Geplaatst 12 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2006 Quote: Op vrijdag 01 september 2006 13:22:28 schreef spirit het volgende: Ik zoek ook een liedje en ik weet alleen dat er een keer !carry on! in voor komt. Ik dacht zelf eers aan Your name is Holy maar die is het niet. Kan iemand mij helpen ook al heb ik maar 1 woordje?? Lean on me? Link naar bericht Deel via andere websites
Rise and Shine 0 Geplaatst 12 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2006 Quote: Op woensdag 11 oktober 2006 19:22:34 schreef krokeledokus het volgende: Volgens mij is dat de engelse versie van 'eenmaal zullen we de koning zien". Voor de melodie (maar dan op slaapverwekkende en hele noten) klik hier Haha, ok vreselijk die link van je. Maar bedankt iig! Zal eens zoeken naar de nederlandse versie! Link naar bericht Deel via andere websites
Mattijs 0 Geplaatst 12 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2006 Quote: Op maandag 11 september 2006 02:51:54 schreef Jippiej het volgende: die is heel mooi op teenstreet zongen we een liedje wat niet in het engels maar wel in het nederlands is uitgbracht in het engels gaat hij zo now I come to You with an open heart now I come to You God of my salvation now I come to You Just as I am Now I come to you in adoration" Volgens mij is dat opwekking 612. Link naar bericht Deel via andere websites
u2 0 Geplaatst 12 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2006 Hey hallo, Ik zoek een nummer, een heel bekend christelijk nummer, maar ik ken (erg slecht van me) de titel en de zanger niet. Het nummer heet volgens mij: "JEZUS KOM IN MIJ" het is volgens mij een nummer van G. Troost. Het werd vroeger vaak gedraaid bij de EO. Wie kan mij hiermee verder helpen?? alvast bedankt! Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 13 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2006 Quote: Op vrijdag 13 oktober 2006 00:01:06 schreef Mattijs het volgende: [...] Volgens mij is dat opwekking 612. Je had gelijk =) Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten